Да е жив и здрав бат Бойко три часа и половина обикаляхме и накрая от Лозенец стигнах пеша до Парк хотела, та както и да е стрелката се втурна към червеното и спряхме да изстине колата за да долеем вода тъй като водата извира (изтича) за кратко време, та да мина на въпроса, в някой от цитираните сервизи ли да отида или Бобо, може да оправи нещата, защото перката май не работи, изгоряло бушонче и т.н. Нали съм си лаик, обяснявам какво ми казаха едни дългогодишни шофьори, които погледнаха под капака. Предварително благодаря на всички за съвета и вниманието, които се надявам да получа. :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Вчера ми загря фиатчето в задръстването
Collapse
X
-
Ето! Получаваш необходимото внимание...Причините да не работи вентилатора на радиатора са няколко. Възможна такава е бушон. Може да го подмени всеки. Друга причина е термо-датчик на радиатора. При дефектирането му няма кой да пусне вентилатора. Също може да бъде сменен от всеки с поне малко практика.Защо не помолиш "дългогодишните шофьори"? Ще им отнеме не повече от половин час в най-лошия случай.Fiat Bravo 1.4 12V SPI 1996
-
Да, но хората не се мислят за професионални монтьори, а и са клиенти на заведението ми, не ми е удобно да ги помоля , единия свали бушона и каза, че е изгорял, опита се с кабел да завърже перката за акумулатора, но тя пак не тръгна, за това търся помощ тук :D все пак, благодаря ти. :DСледвай мечтите си))
Коментар
-
violina написа:Да, но хората не се мислят за професионални монтьори, а и са клиенти на заведението ми, не ми е удобно да ги помоля , единия свали бушона и каза, че е изгорял, опита се с кабел да завърже перката за акумулатора, но тя пак не тръгна, за това търся помощ тук :D все пак, благодаря ти. :DFiat Ritmo 105TC
1600cc 105к.с.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар