Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Вчера ми загря фиатчето в задръстването

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Вчера ми загря фиатчето в задръстването

    Да е жив и здрав бат Бойко три часа и половина обикаляхме и накрая от Лозенец стигнах пеша до Парк хотела, та както и да е стрелката се втурна към червеното и спряхме да изстине колата за да долеем вода тъй като водата извира (изтича) за кратко време, та да мина на въпроса, в някой от цитираните сервизи ли да отида или Бобо, може да оправи нещата, защото перката май не работи, изгоряло бушонче и т.н. Нали съм си лаик, обяснявам какво ми казаха едни дългогодишни шофьори, които погледнаха под капака. Предварително благодаря на всички за съвета и вниманието, които се надявам да получа. :D
    Следвай мечтите си))

    #2
    Ето! Получаваш необходимото внимание...Причините да не работи вентилатора на радиатора са няколко. Възможна такава е бушон. Може да го подмени всеки. Друга причина е термо-датчик на радиатора. При дефектирането му няма кой да пусне вентилатора. Също може да бъде сменен от всеки с поне малко практика.Защо не помолиш "дългогодишните шофьори"? Ще им отнеме не повече от половин час в най-лошия случай.
    Fiat Bravo 1.4 12V SPI 1996

    Коментар


      #3
      Да, но хората не се мислят за професионални монтьори, а и са клиенти на заведението ми, не ми е удобно да ги помоля , единия свали бушона и каза, че е изгорял, опита се с кабел да завърже перката за акумулатора, но тя пак не тръгна, за това търся помощ тук :D все пак, благодаря ти. :D
      Следвай мечтите си))

      Коментар


        #4
        violina написа:
        Да, но хората не се мислят за професионални монтьори, а и са клиенти на заведението ми, не ми е удобно да ги помоля , единия свали бушона и каза, че е изгорял, опита се с кабел да завърже перката за акумулатора, но тя пак не тръгна, за това търся помощ тук :D все пак, благодаря ти. :D
        Блокирала перка на вентилатора или изгорял вентилатор. Изгорелият бушон е следствие, а не причина. Май ти трябва нов вентилатор.
        Fiat Ritmo 105TC
        1600cc 105к.с.

        Коментар


          #5
          "...опита се с кабел да завърже перката за акумулатора, но тя пак не тръгна..." - това идва да рече, че проблема е в самия вентилатор. Дано не е така, но при това което казваш...!?
          Fiat Bravo 1.4 12V SPI 1996

          Коментар


            #6
            Благодаря ви, за Бобо ще трябва май да попитам в общи приказки :D
            Следвай мечтите си))

            Коментар


              #7
              загряване-вече оправено

              колата вече е оправена сменихме моторчето на перката от Италянеца втора употреба
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар

              Working...
              X