Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за геометрия на задна ос на Браво

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос за геометрия на задна ос на Браво

    Здравейте!Получих резултат от анализ на задни оси на Браво 1,6ето го: http://fuoco.myinfo.ws/geometrija.jpgИскам да попитам отклонението от нормата на показателя, който съм заградил с червено, какво влияние оказва и представлява ли опасност?

    #2
    Не мога да отворя линка.

    Коментар


      #3
      Не може да се отвори линка пусни го пак и провери дали се отваря от теб самия.
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #4
        Да, вярно.Сървърът е паднал сигурно, качих на друго място: http://fuoco.hit.bg/geometrija.jpg

        Коментар


          #5
          fuoco написа:
          Да, вярно.Сървърът е паднал сигурно, качих на друго място: http://fuoco.hit.bg/geometrija.jpg
          Доколкото виждам от теста това е стенд и на двата моста/преден и заден/.Ти си заградил стойностите за изпъкналост на дясно колело на предния мост/front axle/ подобни са и задния мост/rear axle/ погледни по надолу.Ако имаше нещо нередно механиците щяха да ти кажат ,че има нещо за смяна.Друг е въпроса че много се взираш в тези листи или си решил да пробваш английския език на колегите от форума.
          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

          Коментар


            #6
            Това е анализ и на двата моста. Но си заградил стойност която касае предния мост, а именно напречен наклон на предно дясно колело (на жаргон - колко е разкрачена колата). Ами какво да ти кажа - с градус и половина ти е разкрачено колелото, но няма как да се оправи на реглажа. Може да се дължи на износени тампони на носача и/или на износен шарнир. Иди по-добре да ти огледат предницата - може да се наложи смяна на носача или тампона на амортисьора. Принципно ако колата не е удряна и ако са здрави носачите и макферсоните фиатите нямат проблеми с тази стойност (както е при лявото ти колело).Задницата ти е добре (пак дясното колело е излязло от допустимата стойност с 10 минути, но това не е проблем).

            Коментар


              #7
              И аз малко позаградих ето.
              Прикачени файлове
              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

              Коментар


                #8
                Порових се малко в моите файлове за мареа и ето какво открих.Съмнява ме че всичко при теб си е ок и нямаш нужда да се притесняваш.Сега следва да помоля колегите от форума да ми посочат откъде да си дръпна ръководствата за Браво защото ги нямам.А и без това днес това ми е втория случай с Браво пояснение първия беше с Браво 1,2 мотор къде му е бензиновия филтър.
                Прикачени файлове
                Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                Коментар


                  #9
                  Да, точно тая стойност отзад имах напредвид - излиза от доп. стпйност със около десетина минути - може да се дължи на заминаващи си лагери на десния заден носач. Интересното е, че всичко е отдясно.

                  Коментар


                    #10
                    10x за коментарите

                    Коментар

                    Working...
                    X