Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Двигателя трака като загрее ???

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    sev написа:
    ама това масло е минерално - не е подходящо за нашите колиособено за HGT
    http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=162570да разбрах, но за щастие не поврежда колата докато тя си седи в гаража с такова, преди да почна да я ползвам ще го източа и налея в някой москвич
    Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
    http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

    Коментар


      #17
      така е
      2015 Renault Megane Expression GT
      2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
      Всичко за FIAT Bravo 2007

      Коментар


        #18
        валволина който налях беше 10W40 полу синтетика в магазина от кадето го купих много ми го хвалиха и аз като първия човек взех че се вързах на приказките на продавача,сега като налях SELENIA 20K колата беше на абсолютно равно място и изчакахме маслото доста време да се изтече и сега сутринта като го проверих беше точно на максимума, можеби наистина е останало малко масло от старото в двигатела, но сега колата си работи перфектно, и повече няма да слушам тъпи продавачи да ми дават съвети кое масло било по качествено !!!
        FIAT BRAVO 2.0 20 HGT

        Коментар


          #19
          При мен по същия начин се получи.Бях ангажиран точно когато трябваше да се смени маслото след покупката на колата и един колега и налял Валволин.Да ви кажа честно докато дойде време за смяна долях около 800 гр.Другото което е ,че мотора си беше доста шумен в сравнение с Селениата.След смяната минах на Селениа ТД и досега само с такова я карам.Не ми се налага да доливам или ако се наложи е в рамките на 100-200 гр.
          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

          Коментар


            #20
            Колеги не искам да се караме или да сприм , но от 4 години работя със маслата на Валволин( даже и колата си карам със такова 15w40 turbo) . Искам да кажа че съм много доволен от маслото . Има редовни клиенти и държа автомобилите им под наблюдение . Почти колкото съм налял толкова съм и източил - 100, 150 гр.Отделен въпрос е че колегата може да е попаднал на менте валволинн.Взимаме по 3 варела масло валволин на 2-3 месеца всеки варел е по 200 литра.15w40 Longlive10w40 semisyntetic15w40 turboСпоред мое лично наблюдение съм доволен от 3 вида масла1.Motul2.Valvolin 3.Castrol
            Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
            IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
            1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
            2.Audi B4 1.6 (ежедневка)

            Коментар


              #21
              аз имам въпрос, по какво познавате, че да кажем валволин е по-добър от шел/примерно/ или кастрол? аз съм си взел от всички по-известни марки по едно литърче и си ги гледам винаги когато имам свободно време, ама не мога да разбера кое е по-добро от другото
              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
              Fiat Bravo'97 1,6 16v
              Fiat Tempra'91 1,6 mono

              Коментар


                #22
                pakumba написа:
                аз имам въпрос, по какво познавате, че да кажем валволин е по-добър от шел/примерно/ или кастрол? аз съм си взел от всички по-известни марки по едно литърче и си ги гледам винаги когато имам свободно време, ама не мога да разбера кое е по-добро от другото
                Хехе Единствено може да разбереш, кога едно масло е гнусен ментак или неподходящо за твоя двг е по шума на мотора - колегата пуснал темата го е описал добре(да не се налага на никой да го усеща). Иначе, между качествени/оригинални масла, осезаема разлика не можеш да хванеш Така, по тубите - класа и спецификациите се гледат - SM и SL са най-добрите, като SM е най-новия клас и съответно, най-добро За жалост, рядко се срещат SM масла 10W-40...
                HCO написа:
                Взимаме по 3 варела масло валволин на 2-3 месеца
                Колега, би ли казал, от къде пазарувате варелите?
                1.4, 12V, 80к.с., ноем.'95, на газ

                Коментар


                  #23
                  http://www.tech-co.net/read.php?opti...=bgТех-Ко съвместно с Булвал Ойл - официален дистрибутор на Valvoline, предлагат пълна серия масла, добавки и др., съобразени с условията на шофиране и новите двигателни технологии.Те се директни вносители на маслото.Имат разфасофки от всякъкъв тип.
                  Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
                  IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
                  1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
                  2.Audi B4 1.6 (ежедневка)

                  Коментар


                    #24
                    HCO написа:
                    Колеги не искам да се караме или да сприм , но от 4 години работя със маслата на Валволин( даже и колата си карам със такова 15w40 turbo) . Искам да кажа че съм много доволен от маслото . Има редовни клиенти и държа автомобилите им под наблюдение . Почти колкото съм налял толкова съм и източил - 100, 150 гр.Отделен въпрос е че колегата може да е попаднал на менте валволинн.Взимаме по 3 варела масло валволин на 2-3 месеца всеки варел е по 200 литра.15w40 Longlive10w40 semisyntetic15w40 turboСпоред мое лично наблюдение съм доволен от 3 вида масла1.Motul2.Valvolin 3.Castrol
                    Колега както сам казваш това е твое мнение и то се дължи на това което ти виждаш.Аз обаче не съм съгласен с тебе.Мойта работа е свързана с обикаляне на сервизи и магазини и като цяло имам по-гопям поглед върху нещата.От различни места са страшно недоволни от Валволин и от Кастрол.В момента още се усеща някакво лутане в сервизите след срива по качество и цена на основните марки които се продаваха до преди година-две ,а именно Валволин ,Арал и Шел и Кастрол от части заради цената.По мое виждане в момента на пазара най-незасегнати от мълви, и не на последно място от първа ръка доволни клиенти според мен са следните марки (пак в топ 3) :1.Mobil2.BP3.EssoСега искам да кажа че това че аз работя за фирма официален вносител на продуктите на Exxonmobil , което ще рече маслата Mobil и Esso ,по никакъв начин не ме прави субективен в оценката.Повярвайте не един път съм бил свидетел по обектите(сервизите) ,клиента има ли пари(а не да е примерно с някакво ограничение 60лв за масло и филтър) продукта който взема е един ,и това е Mobil.До сега оплаквания няма.Но в крайна сметка всеки си решава каво ще ползва и колко пари би дал за него.П.П.Аз също на Седичито бях най-доволен от Selenia Racing 10w60 ,все пак си е италянка.Колега извинявай че ти обърнахме темата в друга посока.
                    Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                    Коментар


                      #25
                      ivanko_rs написа:
                      ...фирма официален вносител на продуктите на Exxonmobil , ...П.П.Аз също на Седичито бях най-доволен от Selenia Racing 10w60 ,все пак си е италянка.
                      Exxonmobil няма място за сравнение с: "Ashland Inc., американска енергийна корпорация с водещи позиции в нефтопреработването"важното е че HGT-то вече няма разтройство, а аз между другото се канех да питам дали случайно не е купено от Русе бравото ако не е тайна щото тука се продаваше едно подбно черно ама сигурно не е същото
                      Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
                      http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

                      Коментар


                        #26
                        niko_ymn написа:
                        ivanko_rs написа:
                        ...фирма официален вносител на продуктите на Exxonmobil , ...П.П.Аз също на Седичито бях най-доволен от Selenia Racing 10w60 ,все пак си е италянка.
                        Exxonmobil няма място за сравнение с: "Ashland Inc., американска енергийна корпорация с водещи позиции в нефтопреработването"важното е че HGT-то вече няма разтройство, а аз между другото се канех да питам дали случайно не е купено от Русе бравото ако не е тайна щото тука се продаваше едно подбно черно ама сигурно не е същото
                        не е тайна, :D HGT-то ми го докара от Италия един приятел там колата я е купил от частно лице не от автокъща и наистина е доста запазена , има снимки в http://www.snimka.bg/album.php?album_id=154606&photo=6 , то и аз да питам колко пари го даваха това HGT - в Русе !!!
                        FIAT BRAVO 2.0 20 HGT

                        Коментар


                          #27
                          и тук същия бъг :Уведомяване за отговори по темата: Двигателя трака като загрее ???http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=163021#163021 ме праща до страница:Темата или мнението, което търсите, не съществува аха ок мерси - вече е наред (163026)
                          Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
                          http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

                          Коментар


                            #28
                            niko_ymn написа:
                            Exxonmobil няма място за сравнение с: "Ashland Inc., американска енергийна корпорация с водещи позиции в нефтопреработването"
                            Абе пич пак се изказваш неподготвен. Exxonmobil е световния лидер в петролния преработвателен бизнес и номер едно в производството на всякакви синтетични масла .Дори фразата "Лидер в производството на синтетика" е запазена марка и който използва израза за комерсиални цели на друг продукт , го грози наказателна отговорност.Достъпна до всички е информацията ,че дори и Castrol купуват базови масла ,че и присадки от Exxonmobil.За 2006 Exxonmobil е най-голямата фирма в нефтопреработвателния бизнес с незнам си колко милиарда долара печалба.Изследването е на база печалба и приходи.Тъй че прочети повечко ,тогава се изказвай.
                            Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                            Коментар


                              #29
                              ivanko_rs написа:
                              niko_ymn написа:
                              Exxonmobil няма място за сравнение с: "Ashland Inc., американска енергийна корпорация с водещи позиции в нефтопреработването"
                              Абе пич пак се изказваш неподготвен.
                              не сте ме разбрали правилно - иксах да кажа, че Ашланд почти никой не ги е чувал и не могат да се сравняват двете
                              Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
                              http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

                              Коментар


                                #30
                                ivanko_rs написа:
                                За 2006 Exxonmobil е най-голямата фирма в нефтопреработвателния бизнес с незнам си колко милиарда долара печалба.Изследването е на база печалба и приходи.Тъй че прочети повечко ,тогава се изказвай.
                                не само най-голамата ами и една от първите - чел съм достатъчно, но аз работя с дю пон - нека да не се обиждаме, градски сме все пак а може и да сме се виждали някъде например на фиат срещите
                                HCO написа:
                                Колеги не искам да се караме или да сприм
                                ама и теб HCO кой ти даде регистрация без да си чел правилата и да праиш реклама тук, не че и аз не съм правил неволно публикуване на снимки на които се виждат търговски марки де ама не трябваше да тръгва темата в такава посокаи както вече казах,
                                niko_ymn написа:
                                важното е че HGT-то вече няма разтройство
                                двама се карат селения печели
                                Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
                                http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

                                Коментар

                                Working...
                                X