Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Двигателя трака като загрее ???

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Двигателя трака като загрее ???

    Колата е браво 2.0 20v , като е студена звука на двигатела си е нормален, но като загрее особено след дълго пътуване започва да работи като много запазен дизел, трака като форд фиеста тия които със верига е не с ангренажен ремък, или като опел астра с износени хидравлични повдигачи, незнам как по подробно да опиша звука, някой има ли представа на какво може да се дължи този звук, сега карам с масло валволин 10W40 може ли да е от него ако трябва да налия селиниа 20K, ако някой може да помогне ще му бъда много благодарен
    FIAT BRAVO 2.0 20 HGT

    #2
    Провери налягането на маслото и Хидравличните повдигачи.
    Fiat Bravo 1.4 12V SPI 1996

    Коментар


      #3
      Ами ако маслото ти е на повечко километри или е некачествено и губи качествата си при високи температури, може да е от него. Иначе съм слушал мнения че този прословут вариатор бил заминал и от него трака ама аз много му не вярвам на това.
      Bravo HGT 2001

      Коментар


        #4
        Щом трака на загряла 100% не е от главата, а е от цилиндрово-буталната група. Вероятни причини:1. Бутален болт2. Пукнато бутало3. Елипса на цилиндрите4. Буре на буталата5. Крива биела6. Биелни лагериВарианти 1, 2 и 6 са доста критични, при 3, 4 и 5 си караш и си свиркаш. Може също така да си с "ковани" бутала, които си имат фабрично по-голям луфт от обикновените, тогава също си свиркаш. Биелните лагери лесно се познават в областа на макс. въртящ момент при ниско натоварване се чува нещо като резонансно ромболене (не мога да го опиша).

        Коментар


          #5
          и от маслото е - и мойта не го харесва денем а съм с абсолютно същото - и карам само в хладните часове и след максимум месец ще го източвам (просто ми ръмжи по-силно от преди като загрее над средата на скалата на водата, без да притраква нищо, ама при теб може и да не е само масло де)
          Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
          http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

          Коментар


            #6
            v_a_c_h_o_o написа:
            Ами ако маслото ти е на повечко километри или е некачествено и губи качествата си при високи температури, може да е от него. Иначе съм слушал мнения че този прословут вариатор бил заминал и от него трака ама аз много му не вярвам на това.
            Благодаря много на всички за отговорите !!! Моя двигател е 147 коня този двигател бях чел някаде че няма вариатор само 155 коня има вариатор, вярно ли е това, и ако има каде се намира точно този вариатор , и за променливата геометрия на клапаните ли отговаря този вариатор ???
            FIAT BRAVO 2.0 20 HGT

            Коментар


              #7
              mme написа:
              Провери налягането на маслото и Хидравличните повдигачи.
              Извинявай за глупавия въпрос но нали от скоро имам Фиат (преди това имах трабант) и не разбирам много от коли, Само във сервиз ли мога да проверя налягането на маслото и повдигачите или има и някакъв начин сам да ги проверя ? Аз мисля първо да сменя маслото ако не се оправи да търся други причини
              FIAT BRAVO 2.0 20 HGT

              Коментар


                #8
                Чрез преходна втулка навиваш маркуч за спирачки с манометър на мястото на датчика за масло. При работещ позагрял двигател 850об./мин. - 1бар при 4000об./мин. - 4бара.
                Fiat Bravo 1.4 12V SPI 1996

                Коментар


                  #9
                  Re: Двигателя трака като загрее ???

                  metall11 написа:
                  Колата е браво 2.0 20v , като е студена звука на двигатела си е нормален, но като загрее особено след дълго пътуване започва да работи като много запазен дизел, трака като форд фиеста тия които със верига е не с ангренажен ремък, или като опел астра с износени хидравлични повдигачи, незнам как по подробно да опиша звука, някой има ли представа на какво може да се дължи този звук, сега карам с масло валволин 10W40 може ли да е от него ако трябва да налия селиниа 20K, ако някой може да помогне ще му бъда много благодарен
                  Човек, купил си си най-якия Бравчо и кво си направил? Сипал си му от оня съмнителен Валволин дето го продават в Метро за без пари?! Разбира се, че ще се разтрака - не се стискай да му сипваш качествено масълце, точно от това недей да пестиш! Една седмица го гледам тва масло за 45лв, другата - 35!? Все пак се сменя на 8-9000км, слагай най-доброто 10В-40 и бъди спокоен. Източи този боклук, налей читаво и тогава пробвай пак И аз имах двутактов дзвер - Варга, някои казваха, че може да им сипваш и използвано моторно масло с бенза, ама аз си му сипвах Шел2Т. Никога не съм пестял за смазка
                  1.4, 12V, 80к.с., ноем.'95, на газ

                  Коментар


                    #10
                    metall11 написа:
                    нали от скоро имам Фиат (преди това имах трабант) и не разбирам много от коли, ? Аз мисля първо да сменя маслото ако не се оправи да търся други причини
                    правилно - почва се от най-евтиния възможен - дори не е ремонт ами консуматив, и аз няма да тръгна на дълъг път с това слабото масло щото на някое изкачване ако прегрей не знам кво може да се случи, евтиното наистина излизало скъпо, и за това в скоростната кутия например сипах най-оригиналното възможно Тутела което се препоръчва нищо че ми одраха кожата за два литра колкото за 5 като цена ... ама тва са жизниноважни за колата неща и човек трябва да знае как да си я пази
                    Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
                    http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

                    Коментар


                      #11
                      Без да ви агитирам за маслото: От момента на покупката на Bravo-то 3-ри пъти го сменявам и само с Motul 6100 10W40 Sinergi+ E, 60лв. за смяната но е масло...! Няма друго такова...! Това беше шега. Всички имат добри масла. Въпросът е да не попаднеш на менте.
                      Fiat Bravo 1.4 12V SPI 1996

                      Коментар


                        #12
                        Днес смених маслото налях SELENIA 20K и колата си промени гласа започна да работи по меко :D , само че пак събра 4 литра с филтъра а в книжката пише че събира 5 литра изчакахме го да се изтече много добре колата беше много загряла беше вкючила перката и пак събра 4 литра , защо се получава така не мога да разбера , някой има ли идеея на какво се дължи това, сега сигурно ще кажа голяма глупост ама може ли да има много нагар в двигатела и за това да събира по малко масло Още веднъж благодаря много на всички за отговорите !!!
                        FIAT BRAVO 2.0 20 HGT

                        Коментар


                          #13
                          metall11 написа:
                          Днес смених маслото налях SELENIA 20K и колата си промени гласа започна да работи по меко :D , само че пак събра 4 литра с филтъра а в книжката пише че събира 5 литра изчакахме го да се изтече много добре колата беше много загряла беше вкючила перката и пак събра 4 литра , защо се получава така не мога да разбера , някой има ли идеея на какво се дължи това, сега сигурно ще кажа голяма глупост ама може ли да има много нагар в двигатела и за това да събира по малко масло Още веднъж благодаря много на всички за отговорите !!!
                          Утре сутринта го провери пак...На равно място ли е била колата, когато източва старото/налива и проверява новото? Не трябва да има наклон...Че се събира нагар - събира се...Аз, на първата смяна на масло, рискувах и измих мотора със промивно такова - за 3 мин. работа на място, от златисто стана катран черно, все едно двигателя е работил 20 000км със това масло, направо се облещих, толкова черно не бях виждал! Нямаше никакви негативни последици от процедурата - не се разтекаха или разпаднаха гарнитури...въпреки това, не бих мил пак двг-то със такова масло в скоро време.
                          niko_ymn написа:
                          и за това в скоростната кутия например сипах най-оригиналното възможно Тутела което се препоръчва нищо че ми одраха кожата за два литра колкото за 5 като цена ... ама тва са жизниноважни за колата неща и човек трябва да знае как да си я пази
                          Човек, нали знаеш, че това със "препоръчваното от производителя" масло, са главно маркетингови игрички за печелене на пари и в повечето случаи е далеч от "най-доброто за твоя двг/скорости" масло?! Единственото, което трябва да се спазва от указанията на производителя, това е класа/стандарт масло, а не марката!
                          1.4, 12V, 80к.с., ноем.'95, на газ

                          Коментар


                            #14
                            знам, знам! ама с валволина гледах клас и спецификации и не съм доволен (то и за по-марковото от препоръчваното няма гаранция, че няма да е менте)5 литра е капацитета при първо пълнене - тоест от завода - в съседната колонка на книжката пише колко ще събере при смяна 4,цяло и нещо (остава малко масло под буталата във вакума на надигнатите нагоре в цилиндриите им - не се притеснявай - на сутринта преди да палиш - ако щеката е между мин и макс - значи тоя литър дето ти се губи е допълнен от старото ти масло като се е смесило с новото в двигателя)
                            Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
                            http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

                            Коментар


                              #15
                              niko_ymn написа:
                              знам, знам! ама с валволина гледах клас и спецификации и не съм доволен (то и за по-марковото от препоръчваното няма гаранция, че няма да е менте)
                              ама това масло е минерално - не е подходящо за нашите колиособено за HGT
                              2015 Renault Megane Expression GT
                              2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                              Всичко за FIAT Bravo 2007

                              Коментар

                              Working...
                              X