Колата е браво 2.0 20v , като е студена звука на двигатела си е нормален, но като загрее особено след дълго пътуване започва да работи като много запазен дизел, трака като форд фиеста тия които със верига е не с ангренажен ремък, или като опел астра с износени хидравлични повдигачи, незнам как по подробно да опиша звука, някой има ли представа на какво може да се дължи този звук, сега карам с масло валволин 10W40 може ли да е от него ако трябва да налия селиниа 20K, ако някой може да помогне ще му бъда много благодарен
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Двигателя трака като загрее ???
Collapse
X
-
Щом трака на загряла 100% не е от главата, а е от цилиндрово-буталната група. Вероятни причини:1. Бутален болт2. Пукнато бутало3. Елипса на цилиндрите4. Буре на буталата5. Крива биела6. Биелни лагериВарианти 1, 2 и 6 са доста критични, при 3, 4 и 5 си караш и си свиркаш. Може също така да си с "ковани" бутала, които си имат фабрично по-голям луфт от обикновените, тогава също си свиркаш. Биелните лагери лесно се познават в областа на макс. въртящ момент при ниско натоварване се чува нещо като резонансно ромболене (не мога да го опиша).
Коментар
-
v_a_c_h_o_o написа:Ами ако маслото ти е на повечко километри или е некачествено и губи качествата си при високи температури, може да е от него. Иначе съм слушал мнения че този прословут вариатор бил заминал и от него трака ама аз много му не вярвам на това.FIAT BRAVO 2.0 20 HGT
Коментар
-
mme написа:Провери налягането на маслото и Хидравличните повдигачи.FIAT BRAVO 2.0 20 HGT
Коментар
-
Re: Двигателя трака като загрее ???
metall11 написа:Колата е браво 2.0 20v , като е студена звука на двигатела си е нормален, но като загрее особено след дълго пътуване започва да работи като много запазен дизел, трака като форд фиеста тия които със верига е не с ангренажен ремък, или като опел астра с износени хидравлични повдигачи, незнам как по подробно да опиша звука, някой има ли представа на какво може да се дължи този звук, сега карам с масло валволин 10W40 може ли да е от него ако трябва да налия селиниа 20K, ако някой може да помогне ще му бъда много благодарен1.4, 12V, 80к.с., ноем.'95, на газ
Коментар
-
metall11 написа:нали от скоро имам Фиат (преди това имах трабант) и не разбирам много от коли, ? Аз мисля първо да сменя маслото ако не се оправи да търся други причини
Коментар
-
Днес смених маслото налях SELENIA 20K и колата си промени гласа започна да работи по меко :D , само че пак събра 4 литра с филтъра а в книжката пише че събира 5 литра изчакахме го да се изтече много добре колата беше много загряла беше вкючила перката и пак събра 4 литра , защо се получава така не мога да разбера , някой има ли идеея на какво се дължи това, сега сигурно ще кажа голяма глупост ама може ли да има много нагар в двигатела и за това да събира по малко масло Още веднъж благодаря много на всички за отговорите !!!FIAT BRAVO 2.0 20 HGT
Коментар
-
metall11 написа:Днес смених маслото налях SELENIA 20K и колата си промени гласа започна да работи по меко :D , само че пак събра 4 литра с филтъра а в книжката пише че събира 5 литра изчакахме го да се изтече много добре колата беше много загряла беше вкючила перката и пак събра 4 литра , защо се получава така не мога да разбера , някой има ли идеея на какво се дължи това, сега сигурно ще кажа голяма глупост ама може ли да има много нагар в двигатела и за това да събира по малко масло Още веднъж благодаря много на всички за отговорите !!!niko_ymn написа:и за това в скоростната кутия например сипах най-оригиналното възможно Тутела което се препоръчва нищо че ми одраха кожата за два литра колкото за 5 като цена ... ама тва са жизниноважни за колата неща и човек трябва да знае как да си я пази1.4, 12V, 80к.с., ноем.'95, на газ
Коментар
-
знам, знам! ама с валволина гледах клас и спецификации и не съм доволен (то и за по-марковото от препоръчваното няма гаранция, че няма да е менте)5 литра е капацитета при първо пълнене - тоест от завода - в съседната колонка на книжката пише колко ще събере при смяна 4,цяло и нещо (остава малко масло под буталата във вакума на надигнатите нагоре в цилиндриите им - не се притеснявай - на сутринта преди да палиш - ако щеката е между мин и макс - значи тоя литър дето ти се губи е допълнен от старото ти масло като се е смесило с новото в двигателя)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар