Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

висока температура на брава

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    trace написа:
    Така ми е градско, в задръстванията (без значение с клима или без)Не е снимана на място, май беше на 5-та. Иначе оборотите са ми нормални,когато е на празен ход.На извънградско стои около 2 чертички под средата.Ако имаше някакъв проблем, все за толкова времещеше да си покаже, а аз откакто съм купил колата не съм пипнал абсолютно нищо (изключвам скоростнатакутия, ама тя си беше с проблем още като купих колата)А за да изкажа това мнение, още тогава бях преровил форумаиз основи за този проблем и общото мнение (от компетентните според мен хора)беше, че не е проблем да се кара така. Освен това никъде не се споменаваше дори от какво може да е.Имаше само хипотези, например термостат. Но за да сменям нещо струващо 100лв. ми е необходим категоричен отговор. Защото имаше много постове - "абе смених го термостата, ама пак си стои така" или "сега пък не ми загрява" и т.н.
    Според мен такива големи температурни колебания не са нормални.При мен от скоро се появи този проблем с голямата разлика при различни режими на каране. Аз си обяснявам всичко с термостата, защото всичко по перките ми е ок. Все пак именно термостата е уреда, който трябва да регулира тези колебания.

    Коментар


      #17
      И при мен температурата се покачваше в задръстванията с включен климатик. В петък сутринта свалих вентилатора и измих радиатора от вътрешната страна с пароструйка. От тогава стрелката не е мръднала от средата (всъщност при мен стои малко под средата). В петък, обаче, не беше голяма жега, а вчера и днес нямаше задръствания, така че ще го наблюдавам още, но смятам, че при нормална експлоатация на автомобила, температурата не трябва да се колебае. [/img]

      Коментар


        #18

        Коментар


          #19
          deadairplane написа:
          Имаш късмет че пароструйката не ти е прее*ала радиатора. Наистина е хубаво да се изчисти радиатора ама докато не открия правилния начин ще си карам като колегата Trace.
          Не съм "имал късмет", а съм внимавал

          Коментар


            #20
            аз като гледам на колегата таблото до второто деление се качило на на-й големите жеги като качвах един бая стръмен байр на първа и 3000 оборота...иначе включва перката още на първото деление след средната голяма и най-много да качи между първото и второто...извънградско с включено парно е на едно деление преди средата и играе...вдига се до средното положение при което пада отново там и т.н. сега през лятото държеше на първото деление след голямата средна и когато измих радиатора (без пароструйка и химикали) смених и един маркуч тъп че се скъсало и аз покрай него да се чудя откъде губи антифриз...след това отвън миене и изправяне на криви ламели и поставяне и т.н...сега колата загрява бавно на задръстванията...всмисъл извънградско с парното на студено държи между голямото средно и под него деление и най много да стигне средното...така че щеш не щеш ще бръкнеш 100 лв за нов термостат колега...аз след 15.000 км ще се бръкна за нов ремък,ролка,водна помпа и термостат че не ми се играе да наблюдавам постоянно уреда...ПП. Досега всичко що е Магнети Марели по колата се прецакало но Бош не е мръднал още...
            фиат браво 1.4 12в
            фиат браво 2009 1.4 турбо...каминг сун!

            Коментар


              #21
              Оказа се, че точно в уреда е проблема като ударя по таблото и се оправя.
              да не стане само тъй :Като влезе в червеното, удряш отгоре таблото и стрелката си застава на средата. Ако не стане, удряш по силно и ако пак не стане значи си я прегрял.
              Fiat Punto 1.1-Синята птица
              Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
              Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

              Коментар

              Working...
              X