Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Спешен отговор - кормило и еърбег

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Спешен отговор - кормило и еърбег

    Ако махна кормилото, в което има еърбег, може ли да стане някакъв гаф, като да изкочи еърбега да не мога после да го свържа или нещо подобно?Развали ми се мигачът, а това, което трябва да оправя немога да го оправя, ако немахна горната част на панела на кормилото, който пък се държи от кормилото
    Coupe 1.8 16V

    #2
    Re: Спешен отговор - кормило и еърбег

    RAADOO написа:
    Ако махна кормилото, в което има еърбег, може ли да стане някакъв гаф, като да изкочи еърбега да не мога после да го свържа или нещо подобно?Развали ми се мигачът, а това, което трябва да оправя немога да го оправя, ако немахна горната част на панела на кормилото, който пък се държи от кормилото
    Може, задължително изключи акумулатора, и много внимавай да не нараниш някой от жълтите кабели.

    Коментар


      #3
      Re: Спешен отговор - кормило и еърбег

      tomny написа:
      RAADOO написа:
      Ако махна кормилото, в което има еърбег, може ли да стане някакъв гаф, като да изкочи еърбега да не мога после да го свържа или нещо подобно?Развали ми се мигачът, а това, което трябва да оправя немога да го оправя, ако немахна горната част на панела на кормилото, който пък се държи от кормилото
      Може, задължително изключи акумулатора, и много внимавай да не нараниш някой от жълтите кабели.
      A кое по-точно може, да изкочи еърбега или да не работи после? То ако за един мигач, ще развалям еърбега...
      Coupe 1.8 16V

      Коментар


        #4
        Re: Спешен отговор - кормило и еърбег

        RAADOO написа:
        ...
        Всичко може, но според мен ако внимаваш, няма да направиш беля. Само изключи акумулатора преди да започнеш, и внимателно провери дали си свързал всичко както трябва преди да го включиш обратно. То там на жълтите кабели си има предупреждения.

        Коментар


          #5
          Колеги... за кой ли път ще кажа-четете документацията във формата на pdf файлове! Там всичко е описано и показано със схеми. При демонтаж на волан с еърбег се откача задължително акумулатора!
          Frontera Sport, X20SE март 1998

          Коментар


            #6
            Намерих и друг начин, който може би е и правилният начин Тези ботлчета, които трябва да се развият, след като се махне кормилото, са хванати от вътре с едни щифтчета за контра. С една отвертка бутатате пластмасата над/зад щифчетата, за която пластмаса са хванти те и горната част на кората на кормилото излиза Но мигача не можах да си оправя. Мислех, че има откачен или прекъснат кабел, но няма и незнам какво е.P.S. А къде е тази документация във форума?
            Coupe 1.8 16V

            Коментар


              #7
              Vladim написа:
              Колеги... за кой ли път ще кажа-четете документацията във формата на pdf файлове! Там всичко е описано и показано със схеми. При демонтаж на волан с еърбег се откача задължително акумулатора!
              A, хубаво отвори темата - де ги тези PDF?
              I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

              Коментар


                #8
                Esper написа:
                A, хубаво отвори темата - де ги тези PDF?
                Който се интересува отдавна си ги е свалил. За останлите-ето тук има няколко линка:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=17601
                Frontera Sport, X20SE март 1998

                Коментар

                Working...
                X