Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Загряване на двигателя

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Загряване на двигателя

    Вчера за пръв път тествах колата - карах около 15 километра. Като отворих капака ми направи впечатление че всичко е много загряло, двигателя, акумулатора, пластмасата на въздушния филтър и всичко останало под капака беше много горещо. Иначе на таблото стрелката на температурата ми сочеше на половината и като тръгнах да се прибирам намаля още. Чудя се дали е нормално това - типото ми не загряваше чак толкова.

    #2
    Re: Загряване на двигателя

    mvmrik написа:
    Вчера за пръв път тествах колата - карах около 15 километра. Като отворих капака ми направи впечатление че всичко е много загряло, двигателя, акумулатора, пластмасата на въздушния филтър и всичко останало под капака беше много горещо. Иначе на таблото стрелката на температурата ми сочеше на половината и като тръгнах да се прибирам намаля още. Чудя се дали е нормално това - типото ми не загряваше чак толкова.
    Нормално е, и при мен е така. Особено като съм пускал климатика, вътре при двигателя нищо не можеш да пипнеш. Колко ти падна температурата като се прибираше? Това е симптом на незатварящ термостат.

    Коментар


      #3
      Re: Загряване на двигателя

      tomny написа:
      mvmrik написа:
      Вчера за пръв път тествах колата - карах около 15 километра. Като отворих капака ми направи впечатление че всичко е много загряло, двигателя, акумулатора, пластмасата на въздушния филтър и всичко останало под капака беше много горещо. Иначе на таблото стрелката на температурата ми сочеше на половината и като тръгнах да се прибирам намаля още. Чудя се дали е нормално това - типото ми не загряваше чак толкова.
      Нормално е, и при мен е така. Особено като съм пускал климатика, вътре при двигателя нищо не можеш да пипнеш. Колко ти падна температурата като се прибираше? Това е симптом на незатварящ термостат.
      Падна на около 1/4, то там градуси не пише и затова така го обяснявам. Аз на връщане карах с около 120 км/ч и мисля че затова намаля температурата - заради по-голямата скорост.

      Коментар


        #4
        Re: Загряване на двигателя

        mvmrik написа:
        Падна на около 1/4, то там градуси не пише и затова така го обяснявам. Аз на връщане карах с около 120 км/ч и мисля че затова намаля температурата - заради по-голямата скорост.
        И при мен беше същото. В града стрелката стои винаги по средата, а на извънградско падаше до 1/4 от скалата. Не трябва да е така. След като смених термостата дори и при скорости 140-150 нощем стрелката не мърда от средата. Аз карах така почти година, но счупеното парче, явно от вибрациите, беше затворило големия кръг и колата за малко да прегрее. За това го смених. Провери го, защото освен че двигателя не работи при оптимална температура, зимата няма да имаш парно на магистралата. Имаш ли климатик?

        Коментар


          #5
          И при мен е същото положение и не знам какво чакам още да си сменя термостата.Нощем и зимата върви постоянно студена.Явно след завръщането ми ще се сменя заедно с антифриза.
          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

          Коментар

          Working...
          X