Здравейте,Преди няколко седмици сутрин като запаля оборотите са си 1400-1500, но след 5-6 секунди падат на 1000 и трябваше само веднъж да натисна леко педала на газта и да го пусна и всичко пак си ставаше нормално. Това беше само първото палене за деня от там нататък никакви проблеми. Свалих МПХ махнах му маншона и с подаване на 5 волта на две от крачетата (другите две "казват" на ЕКУ, че си пуснал напълно газта, т.нар. принудителен празен ход), го извадих докрай, почистих го, сложих му нова грес, че старата беше изсъхнала, сложих му маншона и пак го раздвижих няколко пъти от край до край. МПХ си работи напълно нормално и при този тест с подаването на напрежение за да го движиш се вижда дали работи добре или не. Идеята я взех от един тестер за МПХ, който не е нищо друго освен две бутончета - като натиснеш едното подава + - и МПХ върти на една страна, като натиснеш другото подава - + и МПХ върти на другата. Като се обръща поляритета на захранването върти обратно.Монтирах си го и видях, че маркучите за бензина са хлабави, въртят се свободно на щуцерите на моноинжекциона. Махнах оригиналните скоби, купих нови и всичко стана като по учебник. Разбира се махнах "-" на акумулатора докато работех да се рестартира ЕКУ та да може после да си разучи новото положение на МПХ и като я запалих след това я оставих да си работи на празен ход до достигане на нормална температура за да се обучи. От там нататък до вчера никакъв проблем с падането на оборотите до вчера сутринта - пак така падат до 1000 аз само натискам леко газта, пускам я и всичко си идва на мястото. Днес сутринта си направих друг експеримент - преди да запаля дадох 2 пъти на контакт да подкачи помпата два пъти гориво, запалих и никакви проблеми.Та се чудя къде още да погледна за хлабав маркуч или нещо такова, защото според мен за цяла нощ ако влиза от някъде малко въздух бензина се връща в резервоара и сутрин като запаля тези първи 5-6 секунди дето си работи нормално си взима бензин от този дето си е останал в регулатора на налягането и като свърши, а помпата за това време не е напълнила още хубаво системата и оборотите падат, но ми е чудно защо само като натиснеш леко газта и я пуснеш и всичко си идва на мястото.ИМА РАЗВИТИЕ :D След работа пак свалих капака на моноинжекциона и какво да видя - маркучите пак си се въртят на щуцерите. Скобите не държат, на едната и беше изкочило винтчето от зор. Та утре ще ходя да търся някакви по-здрави.Някои ако има впечатления от марка скоби (ако има изобщо различни марки) да пише. Не е от скобите смених ги с много здрави и сега няма проблем здраво са стегнати маркучите. Бензиновата помпа е нова, сменена в Италия, прави нормално налягане, никъде не капе бензин по целият тръбопровод, регулатора на налягането също е ОК.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем при палене на Брава
Collapse
X
-
Re: Проблем при палене на Брава
ilko-gd написа:Здравейте,Преди няколко седмици сутрин като запаля оборотите са си 1400-1500, но след 5-6 секунди падат на 1000 и трябваше само веднъж да натисна леко педала на газта и да го пусна и всичко пак си ставаше нормално. Това беше само първото палене за деня от там нататък никакви проблеми. Свалих МПХ махнах му маншона и с подаване на 5 волта на две от крачетата (другите две "казват" на ЕКУ, че си пуснал напълно газта, т.нар. принудителен празен ход), го извадих докрай, почистих го, сложих му нова грес, че старата беше изсъхнала, сложих му маншона и пак го раздвижих няколко пъти от край до край. МПХ си работи напълно нормално и при този тест с подаването на напрежение за да го движиш се вижда дали работи добре или не. Идеята я взех от един тестер за МПХ, който не е нищо друго освен две бутончета - като натиснеш едното подава + - и МПХ върти на една страна, като натиснеш другото подава - + и МПХ върти на другата. Като се обръща поляритета на захранването върти обратно.Монтирах си го и видях, че маркучите за бензина са хлабави, въртят се свободно на щуцерите на моноинжекциона. Махнах оригиналните скоби, купих нови и всичко стана като по учебник. Разбира се махнах "-" на акумулатора докато работех да се рестартира ЕКУ та да може после да си разучи новото положение на МПХ и като я запалих след това я оставих да си работи на празен ход до достигане на нормална температура за да се обучи. От там нататък до вчера никакъв проблем с падането на оборотите до вчера сутринта - пак така падат до 1000 аз само натискам леко газта, пускам я и всичко си идва на мястото. Днес сутринта си направих друг експеримент - преди да запаля дадох 2 пъти на контакт да подкачи помпата два пъти гориво, запалих и никакви проблеми.Та се чудя къде още да погледна за хлабав маркуч или нещо такова, защото според мен за цяла нощ ако влиза от някъде малко въздух бензина се връща в резервоара и сутрин като запаля тези първи 5-6 секунди дето си работи нормално си взима бензин от този дето си е останал в регулатора на налягането и като свърши, а помпата за това време не е напълнила още хубаво системата и оборотите падат, но ми е чудно защо само като натиснеш леко газта и я пуснеш и всичко си идва на мястото.ИМА РАЗВИТИЕ :D След работа пак свалих капака на моноинжекциона и какво да видя - маркучите пак си се въртят на щуцерите. Скобите не държат, на едната и беше изкочило винтчето от зор. Та утре ще ходя да търся някакви по-здрави.Някои ако има впечатления от марка скоби (ако има изобщо различни марки) да пише.
Реклама
Collapse
Коментар