....понеже датчика от време навреме прави магарии, и комп. диагностика няма да го засече...
Извинете, ама нещо му загубих края - за кой датчик става въпрос?
За този говорим:
phoenix написа:
и аз минах през това, така че мога да ти кажа как се реши проблема.......ссвързано е с моторчето за празния ход....но проблема най-вероятно е в синия датчик за температурагта който дава грешна информация на компютъра, който пък командва моторчето за празния ход......така че смени си датчика(син на цвят, мисля се води ТПС датчик)
Ами иди на един тест да прочетат за каква грешка (и) става въпрос.
Нататък отива работата. Защото проблемът пак се появи, днес смених и синия датчик и все си се форсира за световно. Мисля че не е моторчето обаче, то просто получава само една заповед-форсирай до спукване, като му подам чрез кабелчета при свален куплунг обратната, моторчето заработва и връща назад палеца, който подава газта постоянно. Сега ще я карам с изключен куплунг , оборотите и паднаха и едва върти, иначе при форсиране всичко е нормално, а може и една междинно положение да задам с кабелчето, да излезе тоя палец леко напред и подаде по-нормални обороти за временно ползване докато се освестя какъв е проблема, или намеря стъпков мотор на по-човешка цена че оферта от 60 лв май не ми допадна никак, макар че мисля че не е моторчето, то си работи , командите към него мисля че създават проблеми, защото включа ли куплунга, мигом изскача напред отново... Другото гадно е че като се форсира по тоя начин , става твърд педала на спирачката и не спира добре, това е друга гадост.
Коментар