Здравейте колеги, влязох в една серия от ремонти, и в крайна сметка остана само това, колата сама се форсира до пръсване , и това е почти постоянно напоследък, кажи го речи като се движа, газ не давам, тя сама се грижи за това, което е и екстра, но на светофарите... Става кофти. От време на време за някой и друг километър се нормализира, но не трае дълго. Правеше го преди година, но се оправи сама, сега отново започна с това, но изчакването тоя път не дава резултат, нещо трябва да се предприеме. Някой сблъсквал ли се е с това?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Типо 1.4 моноинжекция, форсиране до пръсване
Collapse
X
-
и аз минах през това, така че мога да ти кажа как се реши проблема.......ссвързано е с моторчето за празния ход....но проблема най-вероятно е в синия датчик за температурагта който дава грешна информация на компютъра, който пък командва моторчето за празния ход......така че смени си датчика(син на цвят, мисля се води ТПС датчик)СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
phoenix написа:и аз минах през това, така че мога да ти кажа как се реши проблема.......ссвързано е с моторчето за празния ход....но проблема най-вероятно е в синия датчик за температурагта който дава грешна информация на компютъра, който пък командва моторчето за празния ход......така че смени си датчика(син на цвят, мисля се води ТПС датчик)Rokambol написа:Имах същия проблем с Типо-то, оказа се засядане от време на време на някаква клапа, намираща се непосредствено до лоста на газта. Доколкото си спомням се движеше срещу пружина и имаше около себе си гумен маншон. Това за моно инжекция 1.4.Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
да колега, точно за синия датчик става дума......по принцип на моторчето най-вероятно нищо му няма....датчика праща сигнали на компа и той побърква моторчето за празния ход. Датчика се намира на входящия колектор като погледнеш въздушния филтър отзад към купето и от ляво...той е единствения син датчик. иначе моторчето се сваля с еврейски звезди и аз нямам , но като цяло е много просто вътре и ще ме извиняват тез дето казват че не се ремонтира... мога да ти пратя моето да го разгледаш...аз си го пазя(всъщност пазя всичко което сменя), вътре има едно най-обикновенно моторче и един червяк...не виждам какво да се развали освен да се скъса някое кабелче.УспехСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
phoenix написа:да колега, точно за синия датчик става дума......по принцип на моторчето най-вероятно нищо му няма....датчика праща сигнали на компа и той побърква моторчето за празния ход. Датчика се намира на входящия колектор като погледнеш въздушния филтър отзад към купето и от ляво...той е единствения син датчик. иначе моторчето се сваля с еврейски звезди и аз нямам , но като цяло е много просто вътре и ще ме извиняват тез дето казват че не се ремонтира... мога да ти пратя моето да го разгледаш...аз си го пазя(всъщност пазя всичко което сменя), вътре има едно най-обикновенно моторче и един червяк...не виждам какво да се развали освен да се скъса някое кабелче.УспехAlfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
точно и аз така си мислех първоначално, ама след като това продължи отидох в първия магазин и срещу 25 лв. се върнах със датчик в джоба и за 2 мин. го смених, след което се приключи с одисеята по форсиране и моторчета....най вероятно на моторчето нищо си му няма....както сте видели, няма абсолютно нищо сложно там, мизерника е датчика който казва на компа какво да прави с моторчето.Айде и като го смениш да се похвалиш. Пием БЕКССЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
phoenix написа:точно и аз така си мислех първоначално, ама след като това продължи отидох в първия магазин и срещу 25 лв. се върнах със датчик в джоба и за 2 мин. го смених, след което се приключи с одисеята по форсиране и моторчета....най вероятно на моторчето нищо си му няма....както сте видели, няма абсолютно нищо сложно там, мизерника е датчика който казва на компа какво да прави с моторчето.Айде и като го смениш да се похвалиш. Пием БЕКСAlfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
Аз имах такъв проблем - с форсирането - и това продължаваше докато загрее, но при мене причината беше липсата на симулатор за ламбда сонда при работа на газ. ЕКУ-то беше минало в сервизен режим. Проблема се реши с ресет (откачане на акумулатора за 15 мин.) на ЕКУ-то и симулатор разбира се Мисълта ми е да направиш ресет за да премахнеш натрупаните грешки от повредените части.FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
-
brat_John написа:Мисълта ми е да направиш ресет за да премахнеш натрупаните грешки от повредените части.Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
brat_John написа:Ами иди на един тест да прочетат за каква грешка (и) става въпрос.Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
Абе колега, гледам от Варна си, на сбирки не сме се запознавали,Я или ела на една среща или да се уговорим да излезем на по бира.....пък ще решим проблемите на типарата. Казваш не прави магарии, ама има вероятност пак да почне....понеже датчика от време навреме прави магарии, и комп. диагностика няма да го засече, поне при мен беше така.....и всеки казва че датчика не играе роля, щото има газ, ама не е така. Откакто съм го сменил мотора заспа, и повече не е давала никакви признаци на самофорсиране или неравномерна арбота.....аз все пак залагам на дачтчика, и си мисля че докато не го смениш ще имаш ядове.СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар