Търся спешна помощ ... днес сменявах ангренажен ремък на Брава 1600 16V ....преди смяната колата се държеше перфектно веднага след смяната след 200 метра започна да ми гасне ако не и подавам газ....върнах се в сервиза и започна голямото чудене....все пак стигнахме до някаде ...при свален ремък на алтернатора колата не гасне...въпреки че според мен не работи както преди.... слагаме ремъка е гасне веднага.....анг. ремък е сменян като преди да го свалиме е белязан и всичко съвпада.....моля да се изказват хора които могат да ми помогнат....не искам съвети от рода на смени майстора и т.н.....ако имах парите щях да отида в оторизиран сервиз........мерси предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем след смяна на ангренажен ремък.
Collapse
X
-
Ами според мен проблема си е в алтернатора, от ангренажи не разбирам но няма логика да има нещо общо с това.Мисля че ти е пробил диод в диодната плочка - ама малко на сляпо го казвам. Пробвай да откачиш възбуждането на алтернатора (тънката жица) и виж какво ще стане - няма да изгориш нищо не се бой.Като гледам всички теми за алтернатори барабар с мойта и направо се плаша какво чудо са сътворили наще хора Италианците.Моя алтернатор е Магнети Марели - ваште какви са ?
-
Работата пак опира до правилното зацепване на газоразпределението! В случая, на празен ход, при натоварване и от алтернатора, двигателя спира, или работи колебливо при разлика от един зьб! Така, че вьв вашия случай и преди двигателя не е работил перфектно, но се е натрупал още половин зьб и е необходимо използването на приспособленията! За това има достатьчно инфо вьв форума и използването им не е каприз на ФИАТ!
Коментар
-
Пак казвам - чувал съм за какви ли не проблеми при смяна на ангренажен ремък, а и това което казва Хит_ко е доста правдоподобно. Аз лично може би се намесих неправилно , но все пак по-ми звучи да са съвпаднали моментите отколот да е ангренаж. Все пак някаде четох (или Еньо ми каза), че при маркиране може да се получи проблем с презацепване с един зъб. Незнам - не е ли редно ако не е запено правилно все пак мотора да прави магарии и при по - високи обороти.?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар