Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем след смяна на ангренажен ремък.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем след смяна на ангренажен ремък.

    Търся спешна помощ ... днес сменявах ангренажен ремък на Брава 1600 16V ....преди смяната колата се държеше перфектно веднага след смяната след 200 метра започна да ми гасне ако не и подавам газ....върнах се в сервиза и започна голямото чудене....все пак стигнахме до някаде ...при свален ремък на алтернатора колата не гасне...въпреки че според мен не работи както преди.... слагаме ремъка е гасне веднага.....анг. ремък е сменян като преди да го свалиме е белязан и всичко съвпада.....моля да се изказват хора които могат да ми помогнат....не искам съвети от рода на смени майстора и т.н.....ако имах парите щях да отида в оторизиран сервиз........мерси предварително.
    Fiat Brava 1.6 16V '98

    #2
    Ами според мен проблема си е в алтернатора, от ангренажи не разбирам но няма логика да има нещо общо с това.Мисля че ти е пробил диод в диодната плочка - ама малко на сляпо го казвам. Пробвай да откачиш възбуждането на алтернатора (тънката жица) и виж какво ще стане - няма да изгориш нищо не се бой.Като гледам всички теми за алтернатори барабар с мойта и направо се плаша какво чудо са сътворили наще хора Италианците.Моя алтернатор е Магнети Марели - ваште какви са ?

    Коментар


      #3
      Работата пак опира до правилното зацепване на газоразпределението! В случая, на празен ход, при натоварване и от алтернатора, двигателя спира, или работи колебливо при разлика от един зьб! Така, че вьв вашия случай и преди двигателя не е работил перфектно, но се е натрупал още половин зьб и е необходимо използването на приспособленията! За това има достатьчно инфо вьв форума и използването им не е каприз на ФИАТ!

      Коментар


        #4
        добре 1115 ...ще го пробваме това утре....но все си мисля че е от анг.ремък....все пак да се случи нещо разлечно веднага след тази смяна ми се струва много невероятно....но мерси все пак.
        Fiat Brava 1.6 16V '98

        Коментар


          #5
          така е hit-ko ......прав си че тези приспособления не са направени случайно.....все пак.дай ми съвет за утре....да го презацепим с един зъб ли....? търся идеи за без приспособлениета....ако е възможно де....
          Fiat Brava 1.6 16V '98

          Коментар


            #6
            Пак казвам - чувал съм за какви ли не проблеми при смяна на ангренажен ремък, а и това което казва Хит_ко е доста правдоподобно. Аз лично може би се намесих неправилно , но все пак по-ми звучи да са съвпаднали моментите отколот да е ангренаж. Все пак някаде четох (или Еньо ми каза), че при маркиране може да се получи проблем с презацепване с един зъб. Незнам - не е ли редно ако не е запено правилно все пак мотора да прави магарии и при по - високи обороти.?

            Коментар


              #7
              За сьжаление, нищо друго не помага в подобен случай. Шайбите са плаващи и само гьрбиците определят положението на разпр. валове спрямо кол. вал!

              Коментар


                #8
                SSPURSS написа:
                така е hit-ko ......прав си че тези приспособления не са направени случайно.....все пак.дай ми съвет за утре....да го презацепим с един зъб ли....? търся идеи за без приспособлениета....ако е възможно де....
                hf hpe Беше писал че разполага с инструмента за смяна на ремъка.

                Коментар

                Working...
                X