Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ПОМОЩ !! - въпрос относно релета на Bravo 1.8 16V GT -

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ПОМОЩ !! - въпрос относно релета на Bravo 1.8 16V GT -

    В Bravo service manual не намирам нищо за (relay and fuse box) кутията с релета под акумулаторакое реле (бушон) за какво е ??Bravo 1747 16V - 1995Някой да има инфо по въпроса ?днес като преглеждах акумулатова забелязах че някога е бил изкипял, след демонтажа на акумулатора забелязах че като е изтекъл електролита е повредил десните конектори - едно реле и два бушона - предполагам че са такива защото там няма нищо - ярно са махнати след като са били заляти.но за какво са ???

    #2
    Нямам точно за Браво, но това е за Мареа и мисля, че няма разлика:
    Fiat Marea 1.8i 16V
    Fiat Tipo 1.4i 8V
    Fiat Punto 1.6i 8V
    www.italauto-bg.net/forum/

    Коментар


      #3
      това не ми прилича на мойта кутия дори и бегло ( тази под/пред акумулатора )прилагам снимки

      Коментар


        #4
        Много интересно! Аз съм със същия мотор, но такива при мен няма. Това на схемата при теб има ли го?
        Fiat Marea 1.8i 16V
        Fiat Tipo 1.4i 8V
        Fiat Punto 1.6i 8V
        www.italauto-bg.net/forum/

        Коментар


          #5
          Re: въпрос относно релета на Bravo 1.8 16V GT

          u_bo написа:
          ... ярно са махнати след като са били заляти...[/i]
          Да не те излъжа, ама май са си така (поне по смътния ми спомен, когато съм отварял въпросната капачка). Дано се сетя тези дни да погледна.
          ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

          Коментар


            #6
            не ми се вярва да си е така... просто тези гнезда - за 1 реле и 2 бушона не си стоят (безстопанствени) а към тях отиват кабели !

            Коментар


              #7
              u_bo написа:
              не ми се вярва да си е така... просто тези гнезда - за 1 реле и 2 бушона не си стоят (безстопанствени) а към тях отиват кабели !
              Единия от предпазителите би трябвало да ти е за задния фар за мъгла.И при мен го бяха свалили по не знам каква причина.Не си спомням кой от двата беше но мисля че е този от към радиатора.Боднах един за проба и всичко си отиде на мястото.Но при мен няма и релето което е зад предпазителите и сега гадая за какво е оставен този куплунг.Както е изпълнено окабеляването на релето се използват нормално затворените и отворени контакти.Но със сигурност не е за допълнителните халогени.Проводниците които отиват до контактите са с доста малко сечение при мен.Имах пусната такава тема и ще продължа да се боря.Ако разбереш нещо по въпроса моля те пиши че съм се заканил да направя един списък кое реле къде се намира.
              BRAVA 1.4 12v - 1998г.


              http://vbox7.com/play:124bedab

              Коментар


                #8
                lov написа:
                u_bo написа:
                не ми се вярва да си е така... просто тези гнезда - за 1 реле и 2 бушона не си стоят (безстопанствени) а към тях отиват кабели !
                Единия от предпазителите би трябвало да ти е за задния фар за мъгла.И при мен го бяха свалили по не знам каква причина.Не си спомням кой от двата беше но мисля че е този от към радиатора.Боднах един за проба и всичко си отиде на мястото.Но при мен няма и релето което е зад предпазителите и сега гадая за какво е оставен този куплунг.Както е изпълнено окабеляването на релето се използват нормално затворените и отворени контакти.Но със сигурност не е за допълнителните халогени.Проводниците които отиват до контактите са с доста малко сечение при мен.Имах пусната такава тема и ще продължа да се боря.Ако разбереш нещо по въпроса моля те пиши че съм се заканил да направя един списък кое реле къде се намира.
                да , означих посоките и при мен фара за мъгла си работи.точно го имам бушона който е към радиатора.(червения на снимката)
                Прикачени файлове

                Коментар


                  #9
                  При мен липсват релетата които са в дясната страна но и нямам и куплонзи за тях но предполагам че са за климатика.Аз нямам такъв.На свободния куплунг слагах едно реле за проба но при него комутирания извод беше в края и се получи интересна ситуация.Като включиш фаровете без да си на контакт имаш захранване на всякъде по таблото включително можеш да отваряш стъклата люка и т.н.Таблото реагира точно така както се получава при даване на контакт.Но това може и да е от модела на релето както обясних по горе защото има най различни изпълнения.Така че за мен този куплонг си остава още загадка ама ще е още десеттина дена така.Е ако не ме излъжат тенекеджиите и да ме мотаят повече.Тъкмо излизам в отпуска и м**ка и схема.Трябва да си сложа халогенките които таман бях купил и онова говедо ми забърса цялата дясна страна и ме вкара в ядове.
                  BRAVA 1.4 12v - 1998г.


                  http://vbox7.com/play:124bedab

                  Коментар

                  Working...
                  X