В Bravo service manual не намирам нищо за (relay and fuse box) кутията с релета под акумулаторакое реле (бушон) за какво е ??Bravo 1747 16V - 1995Някой да има инфо по въпроса ?днес като преглеждах акумулатова забелязах че някога е бил изкипял, след демонтажа на акумулатора забелязах че като е изтекъл електролита е повредил десните конектори - едно реле и два бушона - предполагам че са такива защото там няма нищо - ярно са махнати след като са били заляти.но за какво са ???
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ПОМОЩ !! - въпрос относно релета на Bravo 1.8 16V GT -
Collapse
X
-
u_boЕтикети: –
-
u_bo
Коментар
-
u_bo
не ми се вярва да си е така... просто тези гнезда - за 1 реле и 2 бушона не си стоят (безстопанствени) а към тях отиват кабели !
Коментар
-
u_bo написа:не ми се вярва да си е така... просто тези гнезда - за 1 реле и 2 бушона не си стоят (безстопанствени) а към тях отиват кабели !
Коментар
-
u_bo
lov написа:u_bo написа:не ми се вярва да си е така... просто тези гнезда - за 1 реле и 2 бушона не си стоят (безстопанствени) а към тях отиват кабели !
Коментар
-
При мен липсват релетата които са в дясната страна но и нямам и куплонзи за тях но предполагам че са за климатика.Аз нямам такъв.На свободния куплунг слагах едно реле за проба но при него комутирания извод беше в края и се получи интересна ситуация.Като включиш фаровете без да си на контакт имаш захранване на всякъде по таблото включително можеш да отваряш стъклата люка и т.н.Таблото реагира точно така както се получава при даване на контакт.Но това може и да е от модела на релето както обясних по горе защото има най различни изпълнения.Така че за мен този куплонг си остава още загадка ама ще е още десеттина дена така.Е ако не ме излъжат тенекеджиите и да ме мотаят повече.Тъкмо излизам в отпуска и м**ка и схема.Трябва да си сложа халогенките които таман бях купил и онова говедо ми забърса цялата дясна страна и ме вкара в ядове.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар