Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

BRAVA 1.4 12V - +/- и ангренажен ремък

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    BRAVA 1.4 12V - +/- и ангренажен ремък

    Попрочетох за Бравата из форума, ама едно не ми стана ясно - специално за 1.4 16в мотора пак ли трябва специален инструмент като на Енио за ангренажния ремък, или може без него - т.е. и ролките активни ли са, т.е. скъпи, чувам за 300-500 лева цена за цялата работа. Тоест, колко ролки има ангренажа на тоя мотор, и на каква цена са, а също има ли балансиращ вал, и оше един ремък съответно? И разни други работи за 1.4 ако се сетите да споделите ще съм благодарен.

    #2
    аз мислех, че двигателя 1.4l с 12 клапана и че няма балансиращ ремък....
    "Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
    (Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)

    Коментар


      #3
      1.4 e 12 клапана моноинжекция и доколкото знам не трябва въпросния инструмент като при 1.6 и 1.8
      ex Fiat Bravo GT

      Коментар


        #4
        ivo098 написа:
        1.4 e 12 клапана моноинжекция и доколкото знам не трябва въпросния инструмент като при 1.6 и 1.8
        Извинявам се, моя е грешката, 12 клапана е верно поувлякъл съм се :D

        Коментар


          #5
          ...

          Коментар


            #6
            Здравей,

            Ремъка се сменява безпроблемно без никакъв специален инструмент.Има си белези и на двата вала и смяната е много бърза и лесна.Успехи !!!

            Коментар


              #7
              Каква е раликата между фабричните белези и тези дето ги правят масторите по зъбните колелета и корпуса на двигателя с разни фулмастери и други подръчни пишешти инструменти?

              Коментар

              Working...
              X