Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пушек под капака на Punto

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пушек под капака на Punto

    Ето каква е историята: на 7-ми този месец зарязах пунтовеца на един паркинг до чешкото посолство и заминах за провинцията с друга кола; вчера се прибрах и когато тръгнах да паля ми си случи ебаси случката - първо стартера върти много бавно и с адско усилие (се едно в картера има не масло, а Ц200), второ успя да запали чак когато натиснах леко педала на газта, трето след като двигателя поработи 15-20 секунди изпод капака започна да излиза гъст бял пушек, ама яко!Като дигнах капака целия кош беше пълен с дим, след като се поразнесе малко продължи да излиза тънка струйка пушек от кутията на въздушния филтър.Някой има ли идея какво може да се е прецакало така отведнъж?Аз почвам да си мисля за разпределителния вал. Преди месец беше блокирал и ми сменяха цялата глава.Гледах и ауспуха някой да не е набутал картоф вътре, ама нищо такова не се вижда.Ебаси мистерията
    2.4 JTD

    #2
    Не Митко, ей сега бях долу при колата и гледах маслото - то си е много добър цвят, обаче като се загледах видях, че ремъка на алтернатора го няма само едно парче от него виси отдолу. Какво мислиш, това причина или следствие е?
    2.4 JTD

    Коментар


      #3
      Ами гледах корпуса - не е пукнат, здрав е, обаче като пробвах да завъртя ролката на ръка - не помръдва.
      2.4 JTD

      Коментар


        #4
        Ernom написа:
        Ами гледах корпуса - не е пукнат, здрав е, обаче като пробвах да завъртя ролката на ръка - не помръдва.
        Мирише ми на запекъл алтернатор ..... сервото и климатика ако го имаш въртят ли се?А опита ли да палиш пак без ремъка?
        Tempra 1.6 i.e. S Lybra 1.8 vvt lx 088 9 242 369

        Коментар


          #5
          Нямам климатик, а сервото не знам къде е. Иначе не съм пробвал да паля отново, шубе ме е да не прецакм нещо допълнително, а и не мога да отстраня парчето от ремъка на алтернатора - захапано е някъде долу към ролката до коляновия вал.
          2.4 JTD

          Коментар


            #6
            Според мен също ти се е запекал алтернатора - предполагам блокирал лагер. Предполагам че със смената на ремък и раздвижване на легера всичко ще е ок. Едвали е изгорял самия алтернатор. Незнам как е при пунтото мо при Типото ремъка върти и водната помпа и не е добре да се кара без него - в този ред на мисли не ти ли светеше лампата за акумулатора?

            Коментар


              #7
              Ernom написа:
              Нямам климатик, а сервото не знам къде е. Иначе не съм пробвал да паля отново, шубе ме е да не прецакм нещо допълнително, а и не мога да отстраня парчето от ремъка на алтернатора - захапано е някъде долу към ролката до коляновия вал.
              ако се омотало около шайбата на коляновия вал нормално е стартера да няма сила да завърти мистерията обаче е как си оставил колата със здрав ремък а след това я намираш със скъсан
              TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
              UNO 1.0 FIRE

              Коментар


                #8
                Ernom написа:
                ...- захапано е някъде долу към ролката до коляновия вал.
                Най-добре не пробвай да въртиш тогава! да не стане бела с ангренажния ремък. Сигурно е алтернатор. Въртял е трудно щото е нямало ток, не ти се е зареждал акумулатора като си карал преди това. Вероятно е чиста случайност, че не ти е "изпушила" така колата по-рано.

                Коментар


                  #9
                  дали върти и водната помпа: отгоре нищо не се вижда, пречи кожуха на ангренажния ремък, но си мисля, че няма трета ролка на ремъка на алтернатора, т.е. водната помпа се задвижва с някаква скрита зъбна предавка (не съм сигурен, днес бях с бяла тениска и нямаше как да се завра отдолу; ами лампата на акумулатора светва заедно с лампите на маслото, инжекциона и еърбега, последните две гаснат след 5-6 секунди, а на акумулатора и маслото гаснат след запалване, при мен лампата на акумулатора никога не е оставала да свети преди инцидента) "как съм я оставил със здрав, а я намирам със скъсан?" и аз това се чудя, пристигнах и паркирах без проблем, а след три седмици тръгвам да паля - тогава излиза пушека и виждам, че се е скъсал - май се е скъсал на паркинга при опита за палене, иначе самия ремък е нов личи по външната страна, отвътре, където са каналите е като обгорен, а на мястото на скъсването краищата са подвити се едно че е ударен с нещо тъпо;<<<благодаря на всички за съветите, утре ще нося алтернатора някъде да го правят и като се разбере дали това е бил проблема ще пиша>>>
                  2.4 JTD

                  Коментар


                    #10
                    Зимата имах подобен проблем с Пасата. Като превърти ремъка върху шайбите се запалва от триенето, получава се същия ефект с пушека, миризма на изгоряла гума и после остатъците висят грозно на парцали . На мястото на скъсването са подвити краищата, защото той не се къса, а се топи буквално (това лично го видях при отворения капак на моя Пасат )Та според мен просто ти е блокирало динамото - ремъка е превъртал върху шайбата и се е запалил.
                    Пари от Интернет
                    Всичко за колата
                    Modsbg.com

                    Коментар


                      #11
                      Ernom написа:
                      дали върти и водната помпа: отгоре нищо не се вижда, пречи кожуха на ангренажния ремък, но си мисля, че няма трета ролка на ремъка на алтернатора, т.е. водната помпа се задвижва с някаква скрита зъбна предавка (не съм сигурен, днес бях с бяла тениска и нямаше как да се завра отдолу;
                      Ами сега като погледнах има и модели които са с отделен ремък за алтернатора. Незнам дали може да се заврът парчета между ангренажния ремък и шайбата на коляновия вал - но погледни все пак да не стане голяма беля.
                      Ernom написа:
                      "как съм я оставил със здрав, а я намирам със скъсан?" и аз това се чудя, пристигнах и паркирах без проблем, а след три седмици тръгвам да паля - тогава излиза пушека и виждам, че се е скъсал - май се е скъсал на паркинга при опита за палене, иначе самия ремък е нов личи по външната страна, отвътре, където са каналите е като обгорен, а на мястото на скъсването краищата са подвити се едно че е ударен с нещо тъпо;
                      Най-вероятно ти е раждясал някой лагер и е блокирал. В мазето си имам един алтернатор от Типо който извадих при проблемите с моя (ама е с едноканален ремък и не ми върши работа) та той от седене 5...6 месеца е блокирал и не се върти. Причината е във влагата. Последните два месеца е доста дъждовно и влажно - сигурно от това е проблема.

                      Коментар

                      Working...
                      X