Ето каква е историята: на 7-ми този месец зарязах пунтовеца на един паркинг до чешкото посолство и заминах за провинцията с друга кола; вчера се прибрах и когато тръгнах да паля ми си случи ебаси случката - първо стартера върти много бавно и с адско усилие (се едно в картера има не масло, а Ц200), второ успя да запали чак когато натиснах леко педала на газта, трето след като двигателя поработи 15-20 секунди изпод капака започна да излиза гъст бял пушек, ама яко!Като дигнах капака целия кош беше пълен с дим, след като се поразнесе малко продължи да излиза тънка струйка пушек от кутията на въздушния филтър.Някой има ли идея какво може да се е прецакало така отведнъж?Аз почвам да си мисля за разпределителния вал. Преди месец беше блокирал и ми сменяха цялата глава.Гледах и ауспуха някой да не е набутал картоф вътре, ама нищо такова не се вижда.Ебаси мистерията
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пушек под капака на Punto
Collapse
X
-
Според мен също ти се е запекал алтернатора - предполагам блокирал лагер. Предполагам че със смената на ремък и раздвижване на легера всичко ще е ок. Едвали е изгорял самия алтернатор. Незнам как е при пунтото мо при Типото ремъка върти и водната помпа и не е добре да се кара без него - в този ред на мисли не ти ли светеше лампата за акумулатора?
Коментар
-
Ernom написа:Нямам климатик, а сервото не знам къде е. Иначе не съм пробвал да паля отново, шубе ме е да не прецакм нещо допълнително, а и не мога да отстраня парчето от ремъка на алтернатора - захапано е някъде долу към ролката до коляновия вал.TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
Ernom написа:...- захапано е някъде долу към ролката до коляновия вал.
Коментар
-
дали върти и водната помпа: отгоре нищо не се вижда, пречи кожуха на ангренажния ремък, но си мисля, че няма трета ролка на ремъка на алтернатора, т.е. водната помпа се задвижва с някаква скрита зъбна предавка (не съм сигурен, днес бях с бяла тениска и нямаше как да се завра отдолу; ами лампата на акумулатора светва заедно с лампите на маслото, инжекциона и еърбега, последните две гаснат след 5-6 секунди, а на акумулатора и маслото гаснат след запалване, при мен лампата на акумулатора никога не е оставала да свети преди инцидента) "как съм я оставил със здрав, а я намирам със скъсан?" и аз това се чудя, пристигнах и паркирах без проблем, а след три седмици тръгвам да паля - тогава излиза пушека и виждам, че се е скъсал - май се е скъсал на паркинга при опита за палене, иначе самия ремък е нов личи по външната страна, отвътре, където са каналите е като обгорен, а на мястото на скъсването краищата са подвити се едно че е ударен с нещо тъпо;<<<благодаря на всички за съветите, утре ще нося алтернатора някъде да го правят и като се разбере дали това е бил проблема ще пиша>>>2.4 JTD
Коментар
-
Зимата имах подобен проблем с Пасата. Като превърти ремъка върху шайбите се запалва от триенето, получава се същия ефект с пушека, миризма на изгоряла гума и после остатъците висят грозно на парцали . На мястото на скъсването са подвити краищата, защото той не се къса, а се топи буквално (това лично го видях при отворения капак на моя Пасат )Та според мен просто ти е блокирало динамото - ремъка е превъртал върху шайбата и се е запалил.
Коментар
-
Ernom написа:дали върти и водната помпа: отгоре нищо не се вижда, пречи кожуха на ангренажния ремък, но си мисля, че няма трета ролка на ремъка на алтернатора, т.е. водната помпа се задвижва с някаква скрита зъбна предавка (не съм сигурен, днес бях с бяла тениска и нямаше как да се завра отдолу;Ernom написа:"как съм я оставил със здрав, а я намирам със скъсан?" и аз това се чудя, пристигнах и паркирах без проблем, а след три седмици тръгвам да паля - тогава излиза пушека и виждам, че се е скъсал - май се е скъсал на паркинга при опита за палене, иначе самия ремък е нов личи по външната страна, отвътре, където са каналите е като обгорен, а на мястото на скъсването краищата са подвити се едно че е ударен с нещо тъпо;
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар