Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Съеденител за Типо - какъв и от къде ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Е че всичко беше сменено преди 15000. Просто предишния диск се оказа ментовка!
    ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
    // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

    Коментар


      #17
      Executer написа:
      Значи ситуацията се оказа следната пристикателния диск се беше изтъркал до 5,5 мм като минумума е 6,5. Новия е марка AP (Automotive Parts) Английски за 74 лв. + труда 60-70 лв. общо ~ 145 лв.
      AP е добра маркаако е истински няма да имаш проблеми
      2015 Renault Megane Expression GT
      2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
      Всичко за FIAT Bravo 2007

      Коментар


        #18
        При 1.4 педала наистина е ДОСТА по-твърд от други коли, които съм карал. Това се дължи отчасти и на прекалено дългото жило - около 1м при 1.4 и около 50см при 1.6. Жилото прави доста кофти чупки преди да влезе в купето и ако е сменяно и сложено неправилно (например над тръбичките от сервото) жилото прави буквално остър ъгъл. Предишния майстор и при мен си беше оставил ръцете и самото жило е било опъвано с клещи и стояха следите от надрано. Оттам жилото задираше в кожуха точно на чупката при влизане в купето. Накрая си го смених сам и сега е малко по-мек педала. Жилото го напълних с течна грес яко А тези AP марка на Federal Mogul ли са (като Champion, АЕ и т.н.)?
        Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

        Коментар


          #19
          AP e марка на Magal Engineering Ltd
          2015 Renault Megane Expression GT
          2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
          Всичко за FIAT Bravo 2007

          Коментар


            #20
            spark написа:
            При 1.4 педала наистина е ДОСТА по-твърд от други коли, които съм карал.
            При мен, педала си е абсолютно, нормално мекичък За Типо, не знам как трябва да е...
            1.4, 12V, 80к.с., ноем.'95, на газ

            Коментар


              #21
              Така, след малко проучване се оказа, че при модела 1.4 жилото трябва да е по-късо и не трябва да прави първо завой и след това през вилката и накрая контра гайката за регулирането, а точно обратното - контрагайката е на вилката като на Самара. Така пише в дебелите книги. Гледах в сайта на Христо и там има точно две жила - по-дълго и по-късо. Конструкцията на автомобила позволява да се сложат и двете. При мен е сложено такова от 1.6, 1.8, дизел (по-дългото). Не знам дали фабрично или е сменяно в Италия защото колата си я докарах от там и отпада възможността за намеса на български "майстор".Сигурно ще си купя от Христо по-късото жило, за 1.4 дето си го дават в ръководството на Фиат, но имам един въпрос към колегите дето са си го сменили сами, гледам че spark сам си го е сменил. Та въпроса ми е незнам само как се измъква гуменият тампон от купето (където влиза жилото), всичко друго разкачих за да смажа жилото, но само от там не можах да го измъкна, а като гледам в книгата трябва да излиза на ръка ама не може. Има ли някакъв "чалъм" и как става, че искам да си сложа оригинално жило, по-късо както си е по книга.
              Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
              Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

              Коментар

              Working...
              X