Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Съеденител за Типо - какъв и от къде ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Съеденител за Типо - какъв и от къде ?

    Здравейте! Наскоро съединителя започна да буксува! На около 15 хиляди е. Притискащ диск ли да сменям само или целия?Предложете нещо което ще издържи поне 25 - 30 за Tipo 1.4 карбуратор.
    ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
    // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

    #2
    Зависи колко пари искаш да дадеш.Цял комплект Захс например, за 260лв?Или цял комплект АКСО за 90лв?Щом буксова може само феродов диск.Избори много, според желанието и джоба
    N.Y. State of Mind

    Коментар


      #3
      чеки бе какви 15 000 км съединителя на кромата не е сменян откакто я взехме има 65 000 км преди нас не знам на колко е! съединител изкарава по 90 000 с читаво каране може дори и повече. може да имаш счупена пужина или нещо такова
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #4
        Аз смених само феродовия диск преди около 40 000км и да чукна на дърво - но проблем! Колата от подписа. Парите - стотинки - 15-20 лева не помня точно...
        VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
        VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
        VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
        VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
        Нека Силата на бъде с Нас...

        Коментар


          #5
          pakumba написа:
          чеки бе какви 15 000 км съединителя на кромата не е сменян откакто я взехме има 65 000 км преди нас не знам на колко е! съединител изкарава по 90 000 с читаво каране може дори и повече. може да имаш счупена пужина или нещо такова
          E оригиналния издържа много около 60 000 само от нас, пък преди това незнам.Аз това ви питам цял комплект ли да взимам или само феродов диск да се сменя?Киро, ти от къде го взе и каква марка ?
          ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
          // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

          Коментар


            #6
            Executer написа:
            pakumba написа:
            чеки бе какви 15 000 км съединителя на кромата не е сменян откакто я взехме има 65 000 км преди нас не знам на колко е! съединител изкарава по 90 000 с читаво каране може дори и повече. може да имаш счупена пужина или нещо такова
            E оригиналния издържа много около 60 000 само от нас, пък преди това незнам.Аз това ви питам цял комплект ли да взимам или само феродов диск да се сменя?Киро, ти от къде го взе и каква марка ?
            О... това беша преди 2.5-3 години и го взех от един магазин в Кюстендил. Марка - не е бил някаква специална, най вероятно "Куче" марка...
            VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
            VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
            VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
            VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
            Нека Силата на бъде с Нас...

            Коментар


              #7
              препоръчвам ако ще го сменяш сам или можеш да огледаш след като се свали да прецениш- тогава изчакай и тогава купувай, ако оставиш колата в сервиз по-добре смени всичко накуп. лагера е към 25 лв, огледалото не си спомням колко беше, но целия комплект е 95 лв, значи няма да е много и огледалния. аз така бих направил- аз съм с кучча марка няква имам гаранция 1 година
              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
              Fiat Bravo'97 1,6 16v
              Fiat Tempra'91 1,6 mono

              Коментар


                #8
                Re: Съеденител за Типо - какъв и от къде ?

                Executer написа:
                Здравейте! Наскоро съединителя започна да буксува! На около 15 хиляди е. Притискащ диск ли да сменям само или целия?Предложете нещо което ще издържи поне 25 - 30 за Tipo 1.4 карбуратор.
                15 000 !че оригиналния на моята кола се скапа на точно 200 000дажe само при градско каране, хубав съединител трябва да издържи около 80 - 90 000 кммоя майстор ми препоръча АР и в момента съм с такъв
                2015 Renault Megane Expression GT
                2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                Всичко за FIAT Bravo 2007

                Коментар


                  #9
                  Колеги я кажете на моята Брава съединителя е с жило, на Самарата също е с жило, но педала се натиска доста по-лесно. Не че на Бравата е много трудно, но на Самарата, а вчера покарах и една Фиеста е доста по-лесно. Четох във форума, че това се получавало когато пружините на притискателният диск станели по-твърди и се изправяли в края.Преди 40 000 си смених сам феродовият диск на Самарата, притискателният не съм го сменял, а той е вече на 80-90 хиляди и педала си е мек, не приплъзва.Та да започвам ли с Бравата или е нормално да е по-твърд педала, защото нито ми приплъзва, скоростите си се включват нормално, заслужава ли си да го сменям. Евентуално къде мога да погледна за причина да се натиска по-трудно. Като гледам жилото е доста по-дълго от това на ладата, може ли за това да е така.
                  Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                  Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                  Коментар


                    #10
                    ilko-gd написа:
                    Колеги я кажете на моята Брава съединителя е с жило, на Самарата също е с жило, но педала се натиска доста по-лесно.
                    1,6 е с жилосигурно и 1,4 също ще е такапедала трябва да е мек
                    2015 Renault Megane Expression GT
                    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                    Всичко за FIAT Bravo 2007

                    Коментар


                      #11
                      Хмм така значи башата каза, че е сменил лагер и притискателен диск, само огледалния не го е пипал. Какво ще кажете ?
                      ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                      // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                      Коментар


                        #12
                        Обикновенно те се сменят, огледалния трябва бая да си се резсеял за да го прецакаш!
                        In Tipo Veritas

                        Фиат Типо 1.6 DOHC
                        Фиат Стило 1.6

                        Коментар


                          #13
                          Е тогава възможно ли е за 15k да се скапе притискателния ?
                          ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                          // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                          Коментар


                            #14
                            Значи ситуацията се оказа следната пристикателния диск се беше изтъркал до 5,5 мм като минумума е 6,5. Новия е марка AP (Automotive Parts) Английски за 74 лв. + труда 60-70 лв. общо ~ 145 лв.
                            ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                            // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                            Коментар


                              #15
                              Затова, при ремонт на съединител, се сменя всичко накуп - за да няма после пак сваляне на скорости и още 70-80лв за труд...
                              1.4, 12V, 80к.с., ноем.'95, на газ

                              Коментар

                              Working...
                              X