Знам че темата е за автоелектроника, ама там не четат много хора така че я пускам и тука Колеги, няколкко пъти се боря вече с халогените на една Темпра....ситуацията е следната:Колата си има оригиналните кабели за халогените, но някой поради незнайна причина е пуснал още едни кабели, и сега пак не работят халогените......и понеже не искам и аз да пускам кабели, някой може ли да ми нарисува или даде схемата на свързване на тези халогени. мотора е 1,6, колата е с дигитално табло. Намерих една схема, но тя беше на ръка(не че не и вярвам) ама според нея излиза че са възали релето грешно. Имам още една схема, която също е различна.....и ме хвърли в смут. Така че бих искал да ударите едно рамо и да намерим нещо което да е истина.Мерси предварително
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ел. схема на халогени темпра
Collapse
X
-
ел. схема на халогени темпра
СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Етикети: –
-
и сега никой ли няма да каже поне нещо.Очаквах някоя схемичка, някоя картинка......СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
-
phoenix написа:и сега никой ли няма да каже поне нещо.Очаквах някоя схемичка, някоя картинка......
Коментар
-
lov написа:Колега явно никой няма информация защото и аз бях пуснал подобно запитване относно ел. схемата на Брава....I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Esper написа:lov написа:Колега явно никой няма информация защото и аз бях пуснал подобно запитване относно ел. схемата на Брава....
Коментар
-
lov написа:Е щом си толкова ербап хайде да се обзаложим.Като си я прибера от тенекеджиите и те викам да видим дали ми отговаря цветовата маркировка на първо време а за останалото после.Гарантирам че е заводско изпълнение и нищо не е преправяно. И ще ти вметна че четвърт век се занимавам с електроника и от това си вадя хляба.А за такива простотии по схемите мога смело да ти кажа че италианците водят класацията.И ако не отбирах от електриките до сега сигурно да съм умрял а???I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Esper написа:Нямам такива наблюдения за разминаване в цветовата маркировка.Не съм чул и друг да се е оплакал от подобнен проблем.Ако при теб е така, може би е по-скоро изключение.Аз не си вадя хляба с електроника, или поне в момента, обаче нямам нищо против да го погледнем заедно Както бях писал в твоята тема, имал съм проблем единствено с намирането на едно единствено реле по фиата.Успях да разбера за какво става въпрос като се разрових в сервизната документация на Ланча Дедра, от която останах впечатлен наистина.Имаше я качена в датата а линка от Ланча форума, пак секция даунлоуд.Май вече я няма но ако е там, виж за какво става въпрос.А иначе че талянцита са мърльовци не е нищо ново
Коментар
-
релето не цъка, освен това изобщо го нямаше...сега си търся да си купя реле и за мен, че аз нямам и копче. Иначе правихме темпрата на Ирена, там всичко си има, само дето не бачка, и не цъка. Така че сега като разгадая как точно работят поне на едната ще оправя и на другата.....само малко време ми трябва. Иаче май ми се е загубила масата на релето , не знам дали е така ама засега това показва уреда.СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
Явно колега че успя да ме изпревариш с ровенето по инсталацията.Кажи къде са го сложили при теб това реле?При мене са оставени само куплонзите на релетата понеже е без много от екстрите,като са използвали някаква унифицирана инсталация.И ако знаеш със сигурност местото на някое друго реленце кажи да направим едно списъче че да не се мъчат и други колеги да преоткриват топлата вода.П.С. И само да допълня станахме трима които издирваме това реле.Още един колега има същия проблем и той е пуснал подобна тема.
Коментар
-
да с голямото табло съм...има си място за релето но то самото липсва....след като си намерих реленце, се оказа че не цъка...нещо му се губи май масата...но като гледам по схемата.....нещо объркано ми се струва....то верно че аз не съм специалист, ама се обърках...прилагам и схемата ако е нужна и за други колеги:НЯКОЙ ДАЛИ МОЖЕ ДА МИ Я НАРИСУВА ОПРОСТЕНОСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
Да-а, докато се наканя и ти си постнал схемата.Трабва да имаш J конектора - той представлява 2 жици свързващи 2 по 2 крачетата само на този конектор.За да цъка релето трябва да са ти пуснати габаритите или късите.Ако не ти е оригинална инсталацията към ключето за включване на халогените - провери дали кабелите са правилно свързани.А иначе масата му идва през J конектора и през ключа за габарити/къси.
Коментар
-
значи аз как си реших проблема...понеже не знам къде се намира този J конектор , при замерване намерих че на едното краче на ключето идва + от релето на фаровете(когато се светнат, габарити или къси, за да светне диодчето в копчето), та от там си пуснах един кабел до реленцето,(на същото краче което трябва да получава + от въпросния J конектор) и всичко останало си бачка, сега халогените си светят, само дето ми липсва една гривна и не съм ги монтирал още. Иначе ключето 126 е ключето от което се светват халогените и то прекъсва масата на релето Е4Ако някой знае къде се намира този J конектор, да ми го покаже, за да проверя как стоят нещата там и защо е прекъснатоUho написа:А иначе масата му идва през J конектора и през ключа за габарити/къси.СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар