2000 8в, чудя се дали няма 2 степени перката за охлаждане на радиатора? не разчитам на датчика, понеже той е сменян и не знам кой каква мизерия е направил и какъв датчик е сложил. също ме интересува каква е работната й температура
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Относно степени на перката на радиатора за крома
Collapse
X
-
не пич за наклона се бъзиках и за чистачките също, иначе че има клима има, а и даже климатроник. това 100% предпоставка за 2 степени на перката ли е? перката не ме бърка, тя зависи от датчика, а датчик мога да си сложа какъвто ми е кеф и да си променя температурата на включване на перката, но ме вълнува на каква температура трябва да работи, знам, че някой коли бачкат на 95-97 например, аз всичко досега дето съм карал е било на 89-91 и се чудя да не би да е нормално това ми загряванедо малко под 100 на кромата?Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
pakumba написа:иначе че има клима има, а и даже климатроник. това 100% предпоставка за 2 степени на перката ли е?FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
-
pakumba написа:добре, а как да си сменя чистачките на кромата? имам и друг въпрос- вредно ли е да се спира колата на наклон, не се обезводнява един вид като антифриза седи под наклонСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар