Здравейте,скоро взех Bravo ’95 1.8 16V GT,монтиран е газов инжекцион Zavoli от предишния собственник карам предимно на газ, пали се само на бензин и имам следния проблем:сутрин колата пали трудно - запалва но глъхне и обикновено гасне 1 или 2 пъти,след трудното запалване работи зле на бензин, няма динамика , придърпва и след около 30 секунди като превключи на газ се оправя - бум и всичко е наред, върви си добре .По съвет на бившия собственик карах 1 ден на бензин и на другата сутрин си запали нормално, но като реших да превключа на газ - не искаше да върви , при пълна бутилка газовата уредба изключи и започна да пищи като че ли е свършила газта , трябваше да изгася двигателя и да запаля отново, да изчакам да поработи около 1 минута на газ НА ПРАЗЕН ХОД и се оправи вървенето на газ, НО на сутринта отново трудно запали на бензин след доста четене по форума се чудя : възможно ли е компютъра да се саморегулира за газ и трудно да работи на бензин? и съответно след 1 ден каране на бензин да се е ’научил’ на бензин и да е забравил газта ?дайте съвет моля,или ми препоръчайте сервиз в Пловдив или близката околност .. Пазарджик... някой изпитан
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проблем Bravo 1.8 16V GT - газова Zavoli (не AFM )
Collapse
X
-
u_boЕтикети: –
-
Иди на диагностика.Компютъра на колата няма нищо общо с газта-до него не постъпва никаква информация от газта.В това е смисъла на газовия инжекцион.Компютъра на газовия инжекцион се обучава от работата на оригиналния компютър на колата и с корекция от температурата и налягането на газта след изпарителя подава сигнала на дюзите-със съответната корекция за време на отваряне заради другия тип гориво.Провери си също датчика за налягане на газта.Най-вероятно е той да сдаде багажа.Черна правоъгълна кутийка с тръбичка и букса.FIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6
-
u_bo
РАЗВИТИЕ:такаааа днес бях в Castrol севиза в Кючука (доста хвален) и човека на елкон-а след като замери налягането на бензиновата помпа и се оказа че тя е в ред , направи следнотооткачи буксата на дебитомера (Air flow meter ... CAPACITY MEASURER... Hitachi 60601206), след което колата си тръгна както трябва на бензин - без проблеми - с изключение на светеща лампа на инжекторите,но като я превключих на газ ... изненада - на газ се скапа вървенето .Заключението му беше - сменяй дебитомера .дам ама на EPER му излиза цена 459 евро :0та да питам - някой да е чувал за ремонт на това нещо,по google гледам че има "recondidioned"и възможно ли е да е сбъркал монтьора?
Коментар
-
значи аз само съм чел, че един пич си беше оправил неговия- било нещо от сорта на тпс-а, някакви финни пластинки търкат по писти, но тези писти се изхабяват. за да го направиш все пак трябава да имаш някакви техн. уменияLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
u_bo
това е само за дизели ето го моя, ако някой има опит моля помогнете, в магазина на Стамболийски казаха 577 лв не е пластини а нагреваема жичка през която минава поток от въздух
Коментар
-
u_bo
pakumba написа:http://tuning.bg/forum/viewtopic.php?t=60183пия бира
Коментар
-
u_bo написа:pakumba написа:http://tuning.bg/forum/viewtopic.php?t=60183пия бираLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
deadairplane
-
u_bo
кажете някъде компютърна диагностика в Пловдив ....и за мен 600 са си доста пари ,затова търся в Пловдив компютърна диагностика за БРАВО-то
Коментар
-
Ако монтьора е прав,колата ти влиза в авариен режим и газовия инжекцион се побърква.Все пак,за да си сигурен,намери някой колега със същия двигател и пробвай с неговия дебитомер.Преди да дадеш 500лв,трябва да си сигурен.По моргите също има вероятност да намириш.И там се пробва на място дали работи.FIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6
Коментар
-
u_bo
Развитие и ЗАКЛЮЧЕНИЕоказа се че след ресетване на компютъра ( 30 минути откачен - на акумулатора) и последващо 5 минути работене на празен ход на бензин = самообучение , то КОЛАТА РАБОТИ ПЕРФЕКТНО но след 2 дни каране на газ нещата отново се скапват до следващия ресет според мен ЯВНО ECU - то се самообучава да работи на газ и бензина му става проблем,а онзи (ахмак е наЙ-МЕКОТО ЗА КОЕТО се сещам) от сервиза като откачи AFM- а то си минава в авариен режим и си рабоооти - а умника заключва мъдро да си сменя AFM - a ...някой ако е имал такъв случай - моля споделете.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар