Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем Брава.ПОМОЩ!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем Брава.ПОМОЩ!

    Здравейте!Значи купих си Брава ’96,1.6,16 V,103 hp.Взех я в събота,обаче беше със слаб акумулатор.Колата е вкарана в BG в четвъртък 05 юли 2007.Карах я около 100-150 км обаче се оказа че акумулатора имал мъртва клетка и викам аре ще взема нов.Сложихме новия викам на момчето да смени и клемите че бяха меко казано зле и всичко започна оттам.Гасне.На място се форсира нормално,като тръгна прекъсва направо подскача колата,губи обороти.Давам газ,пък стрелката на оборотомера пада.Съединител,пак газ пускам изведнъж тръгва за малко и веднага губи обороти и понякога гаси.И като подскача там прекъсва както искате му кажете и ми светва лампичката за ръчната.Занесох я тука в един местен сервиз погледнаха го откриха цепнатина в главния въздуховод дето отива към ДВГ.Той си беше облепен точно там обаче като сменяха акумулатора изглежда са го разлепили та го залепиха пак(с нещо подобно на изолирбанд).Малко се пооправи ама пак си губи оборотите,пак гасне,не толкова често колкото преди,но проблема пак си остава-подскача (или прекъсва и аз не знам как е правилното).Казаха иди на стенд с компютър да ти кажат какво му има.Единият каза че може компютъра на колата да се е шашнал и трябвало да се препрограмира и сега не знам какво да правя.А преди да сменя акумулатора нямаше й нищо направо хвърчи.На магистралата напълни километража без проблем дето се казва за отрицателно време.Не знам просто какво да правя.Дайте някакъв съвет.А,и още нещо-значи като дам на контакт ми светват лампичките за инйекторите,акумулатора,маслото,вратите,ръчната(ак о съм я дръпнал) и CODE-то.Изчаквам малко изгасят всички и тогава паля-това със лампичките нормално ли е?Следващ проблем-когато взех колата палеше трудно-върти доста докато запали- въй въй въй доста време и чак тогава пали.Помпането на газта не помага изобщо.Последен незначителен (според мен де,но все пак проблем)-лампичката сигнализираща че някоя врата е останала отворена свети постоянно.Който е имал подобни проблеми иили знае какво става да пише.Ще съм благодарен на всички.P.S.Не съм сменял още масло,филтри ремъци и т.н.Благодаря ви предварително!

    #2
    Като начало честито за колата и добре дошел в форума .Проблема ти не е много фатален като начало може да погледнеш дали са ти вкарани маркучите за въздуха добре,виж като са ти сменяли клемите по точно на + дали са свързани всички кабелчета да няма некое излишно.Когато палиш кола с пълен инжекцион не поддавай гас ,изключи акумулатора за около 45/1 час и след това като закачиш клемата запали колата без дапипаш нищо да работи 5/6 минути даже и гас не поддавай .Ако не се оправи ходи на диагностика .Успех
    FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

    Коментар


      #3
      Добре дошъл и честито!Това с лампичките е нормално, трябва да останат да светят само тази за акумулатора и за маслото, като завъртиш и те угасват!Това което ти е написал колегата го направи, така ще се рестартира компютъра и ще се изчистят грешките!По другите проблеми колеги Вие сте на ход. :D
      Space Star 1.9 DID

      Коментар


        #4
        Колега,първо си оправи засмукването на въздуха,останалото след това.
        Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW

        Коментар


          #5
          След като оправиш вуздуховода, хубаво е да си смениш консумативите (ремъци, масла, филрти..). Може някой филтър да се е позапушил. п.п. Честито за покупката и безаварийно. :P
          Bravo 1.8 16V GT ex.
          Fiat Croma 1.9 16V mjet

          Коментар


            #6

            Коментар


              #7
              лампа врата

              и аз скоро имах подобен проблем светеше винаги окоза се че във бравата на вратата има контакт там кадето е централното много по различно е от на другите коли и той не затваря а не контакта на вратите отстрани той е за плафона само
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                Sorry колеги ама вие на това ЧЕСТИТО ли му викате?

                Коментар


                  #9
                  Честито заради това, че си станал член на клуба и за придобивката ти......споко всичко ще се оправии ще си много щаслив!
                  now. BMW E39 523i '98 170hp
                  ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
                  ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

                  Коментар


                    #10
                    Колеги,послушах всички.Днес смених въздушния филтър,рестартирах компютъра-поне така мисля в смисъл махнах минуса,държах го 1 час,после го сложих,запалих,оставих 5 мин. да си бачка.Кабелите на клемите са добре,всичко си е на мястото.Въздуховода не съм го сменил(финанси ),но го уплътних добре с широк изолирбанд.Сега има повече ряз,отлепя много бързо,но като покарах малко,пак взе да попрекъсва и да подскача колата.И не знам защо,но лампичката за ръчната продължава да свети като прекъсва.Някакси в такт с прекъсването е,в ритъм с прекъсването,подскачането.Казаха ми че италианките били капризни и да не го карам без бензин.Да не съм бил слизал под 10 литра в резервоара.Вярно ли е това последното?Тази лампичка за еърбеците я нямам аз.На мен ми свети постоянно само лампичката за вратите (лампичката отляво на тази за ръчната е при мене).Не знам дали имам въобще еърбег.На волана няма подобен надпис.Как мога да го проверя това?Като гледам май ще трябва да отида на стенд да го погледнат на компютър.Питам се дали горивния филтър да се е запушил и оттам да прави този проблем и дали няма да е по-добре да сменя ремъци,филтри и т.н. и чак след това да го нося на стенд?Казвайте кой какво мисли по въпроса.Благодарен съм на всички които писаха и ще бъда благодарен на всички които биха изразили някакво мнение по проблема.

                    Коментар


                      #11
                      Барни си барабаните да видиш дали наистина не е нещо ръчната, ако са горещи почвай да търсиш проблема там. А лампичката за ръчната май светва и при ниско ниво на спирачната течност. Провери и това.
                      Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                      Коментар


                        #12
                        Точно така - лампата свети при изтеглена ръчна и при ниско ниво на спирачната течност - щом присветва при разтърсване на двигателя значи нивото е на ръба преди да светне за постоянно

                        Коментар


                          #13

                          Коментар


                            #14
                            Лампата за отворена врата може да ти свети и заради петата врата.Там на контактите които остават на прага на багажника има едно пластмасово стърчащо чопче,то е от прекъсвач който е за сигнализацията за затворена врата.Провери дали не е от него.

                            Коментар


                              #15
                              Смени консумативите и ако го прави пак тогава задалжително на диагностика.Лампата за отворените врати не светва когато петата врата е отворена ,затова търси проблема в другите 4 .Това с горивния филтър е идея но той отива към консумативите ,а това за 10 литра не съм чувал подобно нещо но като се замисля има малко логика но не само за италианките а за всички по стари коли.
                              FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

                              Коментар

                              Working...
                              X