Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

HELP: Блокираха скоростите на Бравото

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    HELP: Блокираха скоростите на Бравото

    Скари, бири, пици, цици, много хубави емоции, Deep Purple Но на връщане от Каварна блокираха скоростите на Бравото. Случи се преди Шумен.КОлата си вървеше чудесно, но в един момент трябваше да премина от 5-та на 4-та, но тя не влезе. Вкарах 3-та, след това пак опитах 4-та - не влезе, 5-та не влезе и останах само с 3-та. Доста време карах само на 3-та. На една бензиностанция спрях да заредя газ, поразмотах се малко в магазина на бензиностанцията и после като влязох и опитах скоростите - всички влизаха, но доста трудно. Тръгнах карах известно време с всички скорости, но след време 4-та пак отказа. От време на време при някое превключване скоростите хъркаха. Както и да е - прибрах се благополучно.Сега скоростите влизат трудно и 4-та я няма. Колата стои в гаража и се чудя какво да я правя.Каква е причината за това? Липса на трансмисионно масло или нещо друго? Какви евентуални щети може да има по скоростната кутия? Къде мога да закарам колата на ремонт? Струва ли си риска да я закарам в това състояние до София във Вантотрейд?Благодаря предварително за съветите! Yellow_Flash_Colorz_PDT_05

    #2
    Re: HELP: Блокираха скоростите на Бравото

    Humppa написа:
    Струва ли си риска да я закарам в това състояние до София във Вантотрейд?
    Абе да не те отчайвам ... ама си мисля че то каквото е станало вече се е случило .... дано да не е нещо сериозно .... А някъде близо до теб няма ли някой читав монтьор да ти каже какво е станало? А маслото - можеш и сам да провериш - канал шестогрмен ключ - на ск. кутия има две пробки - отдолу за източване и някъде посредата за контрол на нивото и за наливане ... отвиваш тази горната и установяваш има ли някой или няма .... друго - ня ми иде ня идея ....
    Tempra 1.6 i.e. S Lybra 1.8 vvt lx 088 9 242 369

    Коментар


      #3
      Много изведнъж е станало Освен проблем със съединителя, трябва да се провери всичко по цялата система от скоростния лост до скоростната кутия, може проблема да е там, което ще е идеално. Най-добре карай на сервиз, не се чуди, само ще ти минават гадни варианти през главата.

      Коментар


        #4
        ...

        Коментар


          #5
          hf hpe написа:
          теста за съединител е сравнително простако при незапален двигател скоростите влизат лесно, а при работещ двигател трудно, то проблема 99% е в съединителяако влизат трудно и при неработещ двигател, тогава проблема е голям
          Струва ми се логично .... а и лесно за проба .... какъв е резултата?
          Tempra 1.6 i.e. S Lybra 1.8 vvt lx 088 9 242 369

          Коментар


            #6
            ivo написа:
            Струва ми се логично .... а и лесно за проба .... какъв е резултата?
            Благодаря за отзивите! Довечера ще проверя дали влизат лесно скоростите при изгасен и запален двигател и ще пиша!

            Коментар


              #7
              След проверката снощи - скоростите влизат еднакво трудно и при запален и при незапален двигател, като 4-та хич я няма. При превключването на всички предавки се чува тракане. Маншон на лявата полуоска (към СК) е омаслен, възможно ли е от него да се е изтекло маслото от скоростната кутия?

              Коментар


                #8
                Humppa написа:
                След проверката снощи - скоростите влизат еднакво трудно и при запален и при незапален двигател, като 4-та хич я няма. При превключването на всички предавки се чува тракане.
                Не съм спец ... но май е лошо ......
                Humppa написа:
                Маншон на лявата полуоска (към СК) е омаслен, възможно ли е от него да се е изтекло маслото от скоростната кутия?
                Ами съвсем сигурно е че е текло точно от скоростната кутия .... но колко е изтекло .... не се знае ...
                Tempra 1.6 i.e. S Lybra 1.8 vvt lx 088 9 242 369

                Коментар


                  #9
                  Според мен не е толкова лошо - щом се чува тракане и влизат трудно - май ти е изтекло маслото. Смени си маншона, долей масло и мисля че всичко ще е ок. Е малко ме притеснява това с четвърта. Иначе щом си карал без масло не е много добре и сигурно си поизносил скоростната кутия.видях че си от Белене .....по - добре не я карай на ход до София ако решиш. Предполагам че ремонта ако се наложи ще е доста скъп. Най-добре си смени сам маншона ако можеш . Ако проблема е в скоростната кутия бих те посъветвал да си я свалиш сам и да си я поправиш пак ти. Предполагам че някой майстор би ти взел доста пари и да ти я закрепи само, а в Ванто ще ти я направят добре предполагам, но ще ти резнат косата -скоростите са скъпо нещо. В София има и други хора (майстори) които биха ти помогнали. Аз бях при едни (последните) и съм много доволен от тях - все пак Бобо и Еньо5 ми ги препоръчаха.Личното ми мнение е : Фиата е лесен за ремонт и с малко повече желание можеш и сам да си ги оправиш.

                  Коментар


                    #10
                    1115 написа:
                    Според мен не е толкова лошо - щом се чува тракане и влизат трудно - май ти е изтекло маслото. Смени си маншона, долей масло и мисля че всичко ще е ок. Е малко ме притеснява това с четвърта. Иначе щом си карал без масло не е много добре и сигурно си поизносил скоростната кутия.видях че си от Белене .....по - добре не я карай на ход до София ако решиш. Предполагам че ремонта ако се наложи ще е доста скъп. Най-добре си смени сам маншона ако можеш . Ако проблема е в скоростната кутия бих те посъветвал да си я свалиш сам и да си я поправиш пак ти. Предполагам че някой майстор би ти взел доста пари и да ти я закрепи само, а в Ванто ще ти я направят добре предполагам, но ще ти резнат косата -скоростите са скъпо нещо. В София има и други хора (майстори) които биха ти помогнали. Аз бях при едни (последните) и съм много доволен от тях - все пак Бобо и Еньо5 ми ги препоръчаха.Личното ми мнение е : Фиата е лесен за ремонт и с малко повече желание можеш и сам да си ги оправиш.
                    Благодаря!Не съм много уверен, че ще се справя сам с ремонта. Единственото, което съм човъркал уверено е ИЖ-ето, но е проста машина - там няма какво да се обърка, а ако се обърка нещо - чукът го оправя . Иначе съм ентусиаст и мога да легна сам под колата и да се опитам да сменя маншона, но въобще не съм сигурен дали ще успея да направя нещо. Честно казано страх ме е да не оплескам нещо, и то да го оплескам сериозно....Трансмисионното масло да го доливам ли или да го сменя изцяло? Един ме съветват да наливам изцяло ново, в което няма нищо лошо, даже според мен е за предпочитане, но същия ме съветват и да наливам трансмисионно масло за автоматична скоростна кутия, пък моята си е ръчна. Колко литра събира скоростната кутия на Бравото?тези при които си ходил колко парици и за какво ти взеха?

                    Коментар


                      #11
                      Скоростите на Типото си ги поправях сам. Излезна ми около 80лв. ремонта - смених лагера на единия вал + херметик + масло + семеринги. Затова ти казвам че май е по добре сам да си я правиш защото за това което правих аз майсторите няма да вземат по-малоко от 100лв работа. Аз обаче бях облагодеталстван защото си имах резервна кутия и бях много смел. Иначе за вилката на 3-4 скорост ми поискаха (оргинална била) 120 лв. Мойта не беше много износена и си я сложих пак и сега всичко е ОК.

                      Коментар


                        #12
                        Humppa написа:
                        1115 написа:
                        Според мен не е толкова лошо - щом се чува тракане и влизат трудно - май ти е изтекло маслото. Смени си маншона, долей масло и мисля че всичко ще е ок. Е малко ме притеснява това с четвърта. Иначе щом си карал без масло не е много добре и сигурно си поизносил скоростната кутия.видях че си от Белене .....по - добре не я карай на ход до София ако решиш. Предполагам че ремонта ако се наложи ще е доста скъп. Най-добре си смени сам маншона ако можеш . Ако проблема е в скоростната кутия бих те посъветвал да си я свалиш сам и да си я поправиш пак ти. Предполагам че някой майстор би ти взел доста пари и да ти я закрепи само, а в Ванто ще ти я направят добре предполагам, но ще ти резнат косата -скоростите са скъпо нещо. В София има и други хора (майстори) които биха ти помогнали. Аз бях при едни (последните) и съм много доволен от тях - все пак Бобо и Еньо5 ми ги препоръчаха.Личното ми мнение е : Фиата е лесен за ремонт и с малко повече желание можеш и сам да си ги оправиш.
                        Благодаря!Не съм много уверен, че ще се справя сам с ремонта. Единственото, което съм човъркал уверено е ИЖ-ето, но е проста машина - там няма какво да се обърка, а ако се обърка нещо - чукът го оправя . Иначе съм ентусиаст и мога да легна сам под колата и да се опитам да сменя маншона, но въобще не съм сигурен дали ще успея да направя нещо. Честно казано страх ме е да не оплескам нещо, и то да го оплескам сериозно....Трансмисионното масло да го доливам ли или да го сменя изцяло? Един ме съветват да наливам изцяло ново, в което няма нищо лошо, даже според мен е за предпочитане, но същия ме съветват и да наливам трансмисионно масло за автоматична скоростна кутия, пък моята си е ръчна. Колко литра събира скоростната кутия на Бравото?тези при които си ходил колко парици и за какво ти взеха?
                        има коли които са с ръчни скорости но не зависимо от това маслото което се използва е като за автоматици/пример БМВслед 91г/ но при бравото не експиремнтирай а си сложи такова което се слага в завода с две думи от представителството на фиат в твоя град
                        TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
                        UNO 1.0 FIRE

                        Коментар


                          #13
                          stef написа:
                          има коли които са с ръчни скорости но не зависимо от това маслото което се използва е като за автоматици/пример БМВслед 91г/ но при бравото не експиремнтирай а си сложи такова което се слага в завода с две думи от представителството на фиат в твоя град
                          Не знам какво трансмисионно масло препоръчват ФИАТ за Браво. Но мисля, че това ще стане.

                          Коментар

                          Working...
                          X