Скари, бири, пици, цици, много хубави емоции, Deep Purple Но на връщане от Каварна блокираха скоростите на Бравото. Случи се преди Шумен.КОлата си вървеше чудесно, но в един момент трябваше да премина от 5-та на 4-та, но тя не влезе. Вкарах 3-та, след това пак опитах 4-та - не влезе, 5-та не влезе и останах само с 3-та. Доста време карах само на 3-та. На една бензиностанция спрях да заредя газ, поразмотах се малко в магазина на бензиностанцията и после като влязох и опитах скоростите - всички влизаха, но доста трудно. Тръгнах карах известно време с всички скорости, но след време 4-та пак отказа. От време на време при някое превключване скоростите хъркаха. Както и да е - прибрах се благополучно.Сега скоростите влизат трудно и 4-та я няма. Колата стои в гаража и се чудя какво да я правя.Каква е причината за това? Липса на трансмисионно масло или нещо друго? Какви евентуални щети може да има по скоростната кутия? Къде мога да закарам колата на ремонт? Струва ли си риска да я закарам в това състояние до София във Вантотрейд?Благодаря предварително за съветите! Yellow_Flash_Colorz_PDT_05
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
HELP: Блокираха скоростите на Бравото
Collapse
X
-
HumppaЕтикети: –
-
Re: HELP: Блокираха скоростите на Бравото
Humppa написа:Струва ли си риска да я закарам в това състояние до София във Вантотрейд?Tempra 1.6 i.e. S Lybra 1.8 vvt lx 088 9 242 369
-
hf hpe написа:теста за съединител е сравнително простако при незапален двигател скоростите влизат лесно, а при работещ двигател трудно, то проблема 99% е в съединителяако влизат трудно и при неработещ двигател, тогава проблема е голямTempra 1.6 i.e. S Lybra 1.8 vvt lx 088 9 242 369
Коментар
-
Humppa
ivo написа:Струва ми се логично .... а и лесно за проба .... какъв е резултата?
Коментар
-
Humppa
След проверката снощи - скоростите влизат еднакво трудно и при запален и при незапален двигател, като 4-та хич я няма. При превключването на всички предавки се чува тракане. Маншон на лявата полуоска (към СК) е омаслен, възможно ли е от него да се е изтекло маслото от скоростната кутия?
Коментар
-
Humppa написа:След проверката снощи - скоростите влизат еднакво трудно и при запален и при незапален двигател, като 4-та хич я няма. При превключването на всички предавки се чува тракане.Humppa написа:Маншон на лявата полуоска (към СК) е омаслен, възможно ли е от него да се е изтекло маслото от скоростната кутия?Tempra 1.6 i.e. S Lybra 1.8 vvt lx 088 9 242 369
Коментар
-
Според мен не е толкова лошо - щом се чува тракане и влизат трудно - май ти е изтекло маслото. Смени си маншона, долей масло и мисля че всичко ще е ок. Е малко ме притеснява това с четвърта. Иначе щом си карал без масло не е много добре и сигурно си поизносил скоростната кутия.видях че си от Белене .....по - добре не я карай на ход до София ако решиш. Предполагам че ремонта ако се наложи ще е доста скъп. Най-добре си смени сам маншона ако можеш . Ако проблема е в скоростната кутия бих те посъветвал да си я свалиш сам и да си я поправиш пак ти. Предполагам че някой майстор би ти взел доста пари и да ти я закрепи само, а в Ванто ще ти я направят добре предполагам, но ще ти резнат косата -скоростите са скъпо нещо. В София има и други хора (майстори) които биха ти помогнали. Аз бях при едни (последните) и съм много доволен от тях - все пак Бобо и Еньо5 ми ги препоръчаха.Личното ми мнение е : Фиата е лесен за ремонт и с малко повече желание можеш и сам да си ги оправиш.
Коментар
-
Humppa
1115 написа:Според мен не е толкова лошо - щом се чува тракане и влизат трудно - май ти е изтекло маслото. Смени си маншона, долей масло и мисля че всичко ще е ок. Е малко ме притеснява това с четвърта. Иначе щом си карал без масло не е много добре и сигурно си поизносил скоростната кутия.видях че си от Белене .....по - добре не я карай на ход до София ако решиш. Предполагам че ремонта ако се наложи ще е доста скъп. Най-добре си смени сам маншона ако можеш . Ако проблема е в скоростната кутия бих те посъветвал да си я свалиш сам и да си я поправиш пак ти. Предполагам че някой майстор би ти взел доста пари и да ти я закрепи само, а в Ванто ще ти я направят добре предполагам, но ще ти резнат косата -скоростите са скъпо нещо. В София има и други хора (майстори) които биха ти помогнали. Аз бях при едни (последните) и съм много доволен от тях - все пак Бобо и Еньо5 ми ги препоръчаха.Личното ми мнение е : Фиата е лесен за ремонт и с малко повече желание можеш и сам да си ги оправиш.
Коментар
-
Скоростите на Типото си ги поправях сам. Излезна ми около 80лв. ремонта - смених лагера на единия вал + херметик + масло + семеринги. Затова ти казвам че май е по добре сам да си я правиш защото за това което правих аз майсторите няма да вземат по-малоко от 100лв работа. Аз обаче бях облагодеталстван защото си имах резервна кутия и бях много смел. Иначе за вилката на 3-4 скорост ми поискаха (оргинална била) 120 лв. Мойта не беше много износена и си я сложих пак и сега всичко е ОК.
Коментар
-
Humppa написа:1115 написа:Според мен не е толкова лошо - щом се чува тракане и влизат трудно - май ти е изтекло маслото. Смени си маншона, долей масло и мисля че всичко ще е ок. Е малко ме притеснява това с четвърта. Иначе щом си карал без масло не е много добре и сигурно си поизносил скоростната кутия.видях че си от Белене .....по - добре не я карай на ход до София ако решиш. Предполагам че ремонта ако се наложи ще е доста скъп. Най-добре си смени сам маншона ако можеш . Ако проблема е в скоростната кутия бих те посъветвал да си я свалиш сам и да си я поправиш пак ти. Предполагам че някой майстор би ти взел доста пари и да ти я закрепи само, а в Ванто ще ти я направят добре предполагам, но ще ти резнат косата -скоростите са скъпо нещо. В София има и други хора (майстори) които биха ти помогнали. Аз бях при едни (последните) и съм много доволен от тях - все пак Бобо и Еньо5 ми ги препоръчаха.Личното ми мнение е : Фиата е лесен за ремонт и с малко повече желание можеш и сам да си ги оправиш.TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
Humppa
stef написа:има коли които са с ръчни скорости но не зависимо от това маслото което се използва е като за автоматици/пример БМВслед 91г/ но при бравото не експиремнтирай а си сложи такова което се слага в завода с две думи от представителството на фиат в твоя град
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар