Колеги, помагайте че вече съм се хванал в чудо, значи колата е Пунто 1,2 75 коня, преди няколко седмици ми изгасна в движение следователно топла, и след това не иска да запали, само за 2,3 сек и и гасне, след около 10-15 мин. почиване запали но не работеше нормално а с прекъсване, този номер ми го направи така няколко пъти и след това се оправи от самосебе си, отивам аз на другия ден в сервиза те я гледат диагностицират и викат че всичко е наред но се съмняват в датчик на коленовия вал щото трябвало да работи до 750 пък той бил над 1000, оки викам сменяваме тоя датчик, сменихме го и така както казах вече няколко седмици няма проблем, до снощи, карам аз пак и хоп-същия номер, гасне и няма палене, чаках аз половин час запалих минах километър и до там, качиха ме на пътна и днес сутринта отиваме в сервиза сваляме колата от платформата паля аз вичко пак оки, а оня вика в сервиза еми ние как да разберем какво и е като сега работи нормално, днеска са я държали половин час да работи и пак всичко на 6, така че който има идея да казва от какво може да е,щото вече почвам да се разочаровам от Пунтото......... Благодаря предварително на всички отговорили!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто гасне и после не пали
Collapse
X
-
Имах подобни преживявания с предната си кола. Като е студена беше пушка, а като вдигнеше температура почваше да прекъсва да се дави, забиваше предницата абе не беше наред. След смяна на всички филтри + свещи една вечер я погледнах на тъмно и установих, че от единият кабел към свещите прехвърчат сериозни искри (кабелите ми ги мери един специалист/диагностик преди това и каза, че са пушка). Кабела си беше заминал, но правеше проблеми само като загрее, явно обвивката тогава си губеше изолиращите качества напълно, така че те съветвам да ги провериш, може да е подобна ситуацията.Lancia Y, 1.2, 60
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар