Колеги, кажете какво да правя? Вече не издържам с тоя разход Може ли да давам по 40 лв. и да изминавам по 100км. Свещите са добре.Въздушният филтър е спортен и той не е мръсен!Нямам идея какво може да бъде? Дайте идея какво може да е, докато бате Бобо се прибере от море и й постави диагноза
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
20л. на 100км.
Collapse
X
-
Колега за Купето ли става въпрос?Първото за което се сещам е СО2 сензор да е дал фира вдига разхода от (0.200 мл - 2-3 л/100),моята така си лапкаше бензин но след като я смених останах изумен!При мен странното беше, че на празен ход бумтеше,боагата горивна смес и от аспуха миришеше на бензин та не се траеше.....лютеше яко!Не вярвам да имаш течове.....но нека и колеги кажат мнението си.Поне при мен беше така!now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
-
dimmX написа:Колега за Купето ли става въпрос?Първото за което се сещам е СО2 сензор да е дал фира вдига разхода от (0.200 мл - 2-3 л/100),моята така си лапкаше бензин но след като я смених останах изумен!При мен странното беше, че на празен ход бумтеше,боагата горивна смес и от аспуха миришеше на бензин та не се траеше.....лютеше яко!Не вярвам да имаш течове.....но енка и колеги кажат нението сиПоне при мен беше така!BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
-
Дам днес някъде четох за термостата,че той е още една от причините за големия разход на гориво,но в момента не се сещам къде беше(но ще потърся) ДРуго за което си мисля е катализатора!Според мен си смени термостата,върви да замерят сондата, за катализатора незнам имаш ли и какво е състоянието му!Напълно сигурен съм,че термостата е една от причините за високия разход,след това сондата ако е заминала, за катализатора съм малко по скептичен....но нека по опитните кажат!now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
dimmX написа:Дам днес някъде четох за термостата,че той е още една от причините за големия разход на гориво,но в момента не се сещам къде беше(но ще потърся) ДРуго за което си мисля е катализатора!Според мен си смени термостата,върви да замерят сондата, за катализатора незнам имаш ли и какво е състоянието му!Напълно сигурен съм,че термостата е една от причините за високия разход,след това сондата ако е заминала, за катализатора съм малко по скептичен....но нека по опитните кажат!BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
-
Значи ако искаш ме послушай и спази реда......термостат сигурен виновник,сонда-ако е заминала сигурен виновник за катазлизатора ще чакам колегите да се изкажат да не те подведа!ПРи мен яко смърдеше на бензин не се стои зад колата направо плачеш и всичко това с яко бумтене на празен ход!По съвет на колега който ми помага доста си откачих сондата иработат на колата се промени и мириса на бензин се загуби!Ако искаш я замери да видиш как е състоянието и и ако е заминала я откачи и карай без нея известно време!Ако тя не работи коректно ще мирише на бензин и още как!now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
Valentin_V написа:Термостата на моето купе беше постоянно отворен при покупката в германия а тогава си беше студено още и до тук карах със студен двигател при скорости от 130км ми даваше разход 7.7 някъде. Проблема ще е другаде за такъв голям разход.Fiat Bravo 1.4 12V SPI 1996
Коментар
-
Valentin_V написа:Термостата на моето купе беше постоянно отворен при покупката в германия а тогава си беше студено още и до тук карах със студен двигател при скорости от 130км ми даваше разход 7.7 някъде. Проблема ще е другаде за такъв голям разход.
Коментар
-
pugsy написа:мойта на ръчка харчи толко,кротко каране може да го докараш до 10 ама си е мъка,верочтно да е ламбда сонда или разстроен CO потенциометърBMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
-
Откакто я взех има проблем с първото палене на студен двигател, а и оборотите са високи непрекъснато.Вчера се опитах да потърся моторче за празен ход и да го почистя, но установих, че няма, т.е. не е като на Алфата или Бровото, а е някакъв потенциометър ВЕБЕР. Той чисти ли се? И има ли проблем, че го свалях и незнам дали съм го нагласил точно Хора помагайте, че ми писна вечеBMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
-
при купето нямам идеявиж в аутодата,там мисля,че е показано къде седиако имаш ламбда сонда,вероятно го нямаш този потенциометърот термостата се съмнвам да ти харчи толко много колаталамбда сонда,прецакан инжектор или да тече от някъде горивоедит:погледнах в аутодата-та и не видях да имаш CО потенциометър
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар