Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проблем със свещите на BRAVO-HGT ???

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    проблем със свещите на BRAVO-HGT ???

    Днес реших да сваля свещите на HGT-то да ги видя какви са на цвят обаче като извадих лулата на първата свещ видях че е мокра светнах с фенерче в отвора кадето се намира свеща и там имаше около един пръст вода другите свещи са сухи само тази която е най-близко до ангренажния ремък е мокра,подсуших водата която на мирис е като антифриз и на допир е леко мазно, и сложих пак лулата оставих колата да поработи 10 минути и пак свалих лулата нямаше повече вода, иначе колата си работи нормално не губи антифриз, ако някой може да помогне ще бъда много благодарен !!!
    FIAT BRAVO 2.0 20 HGT

    #2
    Да си доливал скоро антифриз или да си мил двигателя.Това е .Винаги се пълни тоя цилиндър.Не ти ли прекъсваше?
    FIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6

    Коментар


      #3
      Ако си я взел скоро може предишния собственик или джамбазина да са свършили тази работа, не от друго ами от немърливост.
      Bravo HGT 2001

      Коментар


        #4
        благодаря много за отговорите, колата я купих скоро преди месец, изглежда джамбазина е правил нещо, иначе колата не ми е прекъсвала върви си перфектно на ниски обороти двигателя не помръдва работи много равномерно, и да питам още нещо, да сменя ли свещите че тая мократа свещ малко е ръждясала
        FIAT BRAVO 2.0 20 HGT

        Коментар


          #5
          и кво антифриза/водата или каквото и да е/ викате си седи без да се изпари оттам 1 месец при положение, че колата вдига 90 градуса минимум
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар


            #6
            metall11 написа:
            благодаря много за отговорите, колата я купих скоро преди месец, изглежда джамбазина е правил нещо, иначе колата не ми е прекъсвала върви си перфектно на ниски обороти двигателя не помръдва работи много равномерно, и да питам още нещо, да сменя ли свещите че тая мократа свещ малко е ръждясала
            Ами не че е задължително ама не е лошо да ги смениш. Според ме си сложи двуполюсни на NJK, малко са по-скъпи, но са може би най-добрите
            Bravo HGT 2001

            Коментар


              #7
              metall11 написа:
              благодаря много за отговорите, колата я купих скоро преди месец, изглежда джамбазина е правил нещо, иначе колата не ми е прекъсвала върви си перфектно на ниски обороти двигателя не помръдва работи много равномерно, и да питам още нещо, да сменя ли свещите че тая мократа свещ малко е ръждясала
              Нещо, което работи - не се сменя! Ръждата отвън не им пречи да работят.
              VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
              VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
              VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
              VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
              Нека Силата на бъде с Нас...

              Коментар


                #8
                абе само на pakumba ли му направи впечатление факта, че водата/антифриза са стояли там доста време и не са се изпарили?!??
                "Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
                (Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)

                Коментар


                  #9
                  смених свещите сложих DENSO - K20TXR , защото ги вземам от един познат с отстъпка, след като подсуших водата около свеща съм минал около 25 километра и днес като сменях свещите нямаше повече антифриз около свеща, надявам се и да не се появява повече :D, pakumba - според теб от каде може да е този антифриз ??? Благодаря на всички за отговорите !!!
                  FIAT BRAVO 2.0 20 HGT

                  Коментар


                    #10
                    Хм това с антифриза наистина е малко странно да не се е изпарил при тея температури на двигателя!
                    now. BMW E39 523i '98 170hp
                    ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
                    ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

                    Коментар


                      #11
                      dimmX написа:
                      Хм това с антифриза наистина е малко странно да не се е изпарил при тея температури на двигателя!
                      Не знам как е при 2.0 ,но на 1,8 мотора лулите затварят плътно отвора за свещите дори при издърпване правят вакуум.Дали не е така и при 2,0 мотора и ако е така къде да се изпари този антифриз.Друг е въпроса ако уплътняват добре да не би малкия дявол да идва при теб.
                      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                      Коментар


                        #12
                        И аз имах точно същия проблем. След като купих колата, като позагрееше, почваше да прекъсва. Оказа се, че преди да я пуснат за продажба са мили двигателя с пароструйка. Така се вкарва вода под налягане в кладенчетата, където са свещите. Горе са запушени с гумени шпули и водата дори и загрята не може да се изпари! Ела да видиш какво става! Като загрее двигателя-вътре е направо като тенджера под налягане. А при мене бяха мокри всичките свещи- с по 4 см. вода вътре. За това - изключително внимателно миене на двигателите с пароструйка! Големи проблеми после. Подсушават се свещите и проблема изчезва.

                        Коментар


                          #13
                          Tornado написа:
                          dimmX написа:
                          Хм това с антифриза наистина е малко странно да не се е изпарил при тея температури на двигателя!
                          Не знам как е при 2.0 ,но на 1,8 мотора лулите затварят плътно отвора за свещите дори при издърпване правят вакуум.Дали не е така и при 2,0 мотора и ако е така къде да се изпари този антифриз.Друг е въпроса ако уплътняват добре да не би малкия дявол да идва при теб.
                          лулите наистина затварят плътно отвора на свещите и като ги вадя се вижда че правят вакум, не мога да разбера какво означава "малкия дявол да идва при теб" можеби да имам проблем с цилиндровата глава , но откакто ги подсуших антифриз не се е появявал поне засега като навъртя още малко километри пак ще проверя !!!
                          FIAT BRAVO 2.0 20 HGT

                          Коментар


                            #14
                            Карай си спокойно, колега.И не мий двигателя с вода.И не давай да го мият по автомивките.И аз си направих такава мизерия с миене.Следващия път като мия двигателя,това ще бъде при продажбата на колата.Както вероятно е станало при тебе.
                            FIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6

                            Коментар

                            Working...
                            X