Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Една голяма молба към колегите с 1.4 12 V

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Една голяма молба към колегите с 1.4 12 V

    Здравейте , имам чувството че много често ми се включва перката за охлаждането и ме съмнява че тая кола нещо прегрява (не съм сигурен обаче). Затова много моля някой от вас с 1.4 мотор да измери времето от момента когато перката му изключи до момента когато се включи отново (това на празен ход).Колата ми е на газ (ако това има нещо общо) и термостата си отваря и 2та кръга .Благодаря предварително (дано да се намери някой , на когото да му се занимава)
    Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
    части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
    части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
    тел. 0883437022

    #2
    И при мен първата степен сега лятото особено градско включва много често. Нема се пУашиш Все пак пробвай като поизстине да обезвъздушиш през 3-те пробки, особено тая на радиатора.
    Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

    Коментар


      #3
      И аз имах такова браво, особено лятото и най-вече градско перката се включваше доста често. Това е нормално за този модел.
      Bravo HGT 2001

      Коментар


        #4
        Даам, в задръстване(на празен ход), перката си се включва доста честичко - през минута, две.
        1.4, 12V, 80к.с., ноем.'95, на газ

        Коментар


          #5
          Не се притеснявай и при мен перката се включва често, но винаги температурата ми стои на средата на скалата.Скоро четох във форума, че тази перка трябва да има две степени. Аз до сега когато се е включвала винаги върти по един и същ начин. После може да разгледам да разбера имам ли две степени или не всички имат и аз съм от тези дето нямат.
          Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
          Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

          Коментар


            #6
            При мен се включва често. Особено по задръстванията. И държи стрелката по средата. Забелязах обаче нещо друго. На извънградско стрелката не стигаше до средата, а все си беше на 1-2 деления надолу. Уикенда ходих до Сливен и натам и обратно карах на климатик. Стрелката не мръдна от средното деление. Интересна работа.
            like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

            Коментар


              #7
              Lane Staley написа:
              При мен се включва често. Особено по задръстванията. И държи стрелката по средата. Забелязах обаче нещо друго. На извънградско стрелката не стигаше до средата, а все си беше на 1-2 деления надолу. Уикенда ходих до Сливен и натам и обратно карах на климатик. Стрелката не мръдна от средното деление. Интересна работа.
              Може би си е "тръгнал" термостата, но не е напълно развален...Да си забелязал повишен разход, вследствие на работата на двигателя на по-ниска от нормалната температура!?
              VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
              VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
              VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
              VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
              Нека Силата на бъде с Нас...

              Коментар


                #8
                Сега гледах датчика за включване на перката и от него излизат само 2 кабела, което значи че нямам две степени, а само една. Няма и тази кутия вътре с резистора за първа степен. Сигурно защото колата няма климатик и за това не е предвидено по-рано "леко" охлаждане, не знам. Иначе и при мен извънградско стрелката стои съвсем малко под средата, но разхода си ми е нормален. То и този датчик на таблото има някаква точност.
                Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                Коментар


                  #9
                  kiro_of_the_day написа:
                  Lane Staley написа:
                  При мен се включва често. Особено по задръстванията. И държи стрелката по средата. Забелязах обаче нещо друго. На извънградско стрелката не стигаше до средата, а все си беше на 1-2 деления надолу. Уикенда ходих до Сливен и натам и обратно карах на климатик. Стрелката не мръдна от средното деление. Интересна работа.
                  Може би си е "тръгнал" термостата, но не е напълно развален...Да си забелязал повишен разход, вследствие на работата на двигателя на по-ниска от нормалната температура!?
                  Интересно, но тъкмо обратното. На извънградско ми харчи 6,4/100 км без климатик ( т.е. когато стрелката е 2 деления под средата )На градско все се върти около средата, а разхода е към 10 / 100. Събота и Неделя, когато на извънградско беше залепнала на средата ( работещ климатик ) и движение по магистралата с около и малко над 130 км/ч ми даде разход 8,2.Колега, извинявам се за офтопика.
                  like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

                  Коментар


                    #10
                    Ахх благодаря колеги , вече не се притеснявам. Иначе разхода ми е нормален - 9 газ в града (с уговорката че я карам много кротко) а извънградско не съм я засичал още . Мерси многоА още един въпрос - на колко оборота сте при 100 и при 130 км/ч моята на 100 е малко над 3000 а при 130 - 40000 И при вас ли е така или нещо моята се е прецакала ?
                    Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
                    части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
                    части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
                    тел. 0883437022

                    Коментар


                      #11
                      Така си е Rezko, нали беше питал за оборотите преди време, почваш да се повтаряш Малко повече обороти му трябват на това моторче, това е Моя термостат си е повреден още откакто купих колата - загрява си нормално бързо фиатчето, но като отвори един път и няма затваряне - 1/4 от скалата показва датчика на извънградско, а градско си е на средата и малко под нея. На 1 черта над средата се включва перката. Нямам завишен разход, единствения минус е през зимата, че не духа баш жега, като чертата не е на средата, тогава ще го сменям. Поздрави и умната по пътя!
                      1.4, 12V, 80к.с., ноем.'95, на газ

                      Коментар


                        #12
                        Колега nadq за оборотите питам пак щото се качих в едно такси - същия мотор като моя и жика че на 120 бил на 3000 оборота пък аз съм на почти 4000 и се пообъркахМного благодаря за отговорите
                        Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
                        части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
                        части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
                        тел. 0883437022

                        Коментар

                        Working...
                        X