Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как се слага спортен филтър

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Как се слага спортен филтър

    Колеги имам едно въпросче.Искам да си сложа спортен филтър на Punto GT Turbo, 1994.Интересува ме как става връзката с турбото.Нали и то трябва да дърпа въздух.

    #2
    Говоря общо щото дори не съм поглеждал под капака на пунтак, но:Това на което казвате "спортен" филтър е все пак филтър заместващ оригиналния и като заместител се слага на мястото на този, с който си в момента.Просто махаш пластмасовата кутия в която стои сегашния филтър и на маркуча който остане да стърчи, надяваш "спортиния" филтър.Трябва да стане както е при този злобен Гоуф - за червената джиджавка говорим Това което виждаш в лявата част на снимката е кутията на оригиналния му филтър. В случая колегата не я е демонтирал.Оставил я е за бекъп, очевидно
    I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

    Коментар


      #3
      Абе.... поправете ме ако греша , но тоя филтър (на голфа) е на място , накоето има само топъл въздух , следователно ще влиза по малко кислород (колкото е по топъл въздуха толкова по малко ислород влиза) това води до по мудно изгаряне , коетообезмисля цялата операция . Сложи филтъра на място , където влиза студен въздух и в същото време филтъра ще се зацапва възможно най малко (трудна задача повярвай ми) Вземи пример от оригиналния филтър - той стои в кутия , от която излиза въздухопровод водещ до място с по студен въздух , така че търси място където е студено .
      Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
      части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
      части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
      тел. 0883437022

      Коментар


        #4
        и по възможност на по ниско от предишния филтър

        Коментар


          #5
          Rezko написа:
          Абе.... поправете ме ако греша , но тоя филтър (на голфа) е на място , накоето има само топъл въздух , следователно ще влиза по малко кислород (колкото е по топъл въздуха толкова по малко ислород влиза) това води до по мудно изгаряне , коетообезмисля цялата операция . Сложи филтъра на място , където влиза студен въздух и в същото време филтъра ще се зацапва възможно най малко (трудна задача повярвай ми) Вземи пример от оригиналния филтър - той стои в кутия , от която излиза въздухопровод водещ до място с по студен въздух , така че търси място където е студено .
          Ааа, никой няма да те поправи - абсолютно прав си. Никъде не съм казал че е монтиран (ако изобщо може да се употреби тази дума) на подходящо място.То и снимката не случайно е в секция Jokes Просто показах на колегата каква е основната идея.Оттук нататък всичко е въпрос на импровизация.
          I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

          Коментар


            #6
            Не е ли по-правилно да се махне оригиналния филтър само, да му се остави кутията, и тръбата, която излиза от кутията да се продължи до някъде отпред в бронята, така че да го лъха студен въздух? Това за конус.Ако е риплейсмънт, тогава се маха цялата кутия и се слага спортния вариант.
            Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
            Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

            Коментар


              #7
              Re: Как се слага спортен филтър

              sasheto написа:
              Колеги имам едно въпросче.Искам да си сложа спортен филтър на Punto GT Turbo, 1994.Интересува ме как става връзката с турбото.Нали и то трябва да дърпа въздух.
              Вземи си филтър , който замества стандартния и го постави на негово място

              Коментар

              Working...
              X