Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунтото върти но не пали.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пунтото върти но не пали.

    Колеги появи се следния проблем с моето Пунто 55. След като колата е работила и загася, след време не иска да запали, върти но не запалва.Пробвах с бутане и дърпане- пали веднага.В момента колата е в двора и не иска да запали.Ако я закарам на самоход на комп. диагностика ( подлежи ли на такава?) дали ще се открие проблема или направо в ел. сервиз.Четох подобни теми и предполагам, че е нещо по ел. инсталацията.
    Punto 55 SX

    #2
    Май избързах с въпроса си без да съм отработил всички варианти.Зачистих контактите на този куплунг свързан с датчик насочен към коляновия вал и колата взе че запали.
    Punto 55 SX

    Коментар


      #3
      да ама аможе да не е от това- запали я и изчакай да позагрее и изгаси и пак пробвай да палиш. подозирам, че няма да запали пак/темп датчик/ имаш ли газ?
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #4
        mentor написа:
        Май избързах с въпроса си без да съм отработил всички варианти.Зачистих контактите на този куплунг свързан с датчик насочен към коляновия вал и колата взе че запали.
        По принцип точно този датчик като вземе да си заминава прави такива номера.Скъпичък е - 50-60лв, но в един момент ще замине съвсем. Той е за положението на коляновия вал и казва на компа че мотора се върти и компа по него преценя кога да пусне искра. Водят го също датчик запалване. Дай боже да е било от замърсена клема.
        Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
        Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
        ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

        Коментар


          #5
          Карам само на газ.Възможно е датчика да е тръгнал ама тази клема само я размърдах и запали веднага.
          Punto 55 SX

          Коментар


            #6
            това колега което си показал на снимката е точно датчик на коляновия вал, аз сменявах такъв преди няколко седмици, на мене почна да ми гасне в движение при топла кола като въобще неработеше добре колата а прекъсваше и като почаквах 5-10 мин след това палех и тръгвах, като го смених този дотчик вече нямам такъв проблем, най-добре когато ти изгасне колата да го замериш там на буксата с мултицет-трябва да показва мисля че до 750, това е, успех
            Фиат Пунто 1,2 HSD

            Коментар


              #7
              щом си на газ значи темп датчик не играе/с обикновенна газова/ и наистина този на кол. вал ти е проблемен
              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
              Fiat Bravo'97 1,6 16v
              Fiat Tempra'91 1,6 mono

              Коментар

              Working...
              X