Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

крушката на запалката :]

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    крушката на запалката :]

    приятели кажете ми как се сменя крушката на запалката и въобще има ли защото аз не мога да достигна до такава пък туй зеленото отстрани предполагам че и то свети
    Fiat Brava SX 1.2 16V 82 h.p.


    Когато целта е всичко и пътят е без значение!

    #2
    Играчката е голяма! Ако държиш супер много да я смениш те уверявам, че ще загубиш поне половин час в псувни. Някой преди време спомена, че я бил сменил супер лесно, но повечето препатили не му повярвахме Така, както я гледаш трябва да я изкараш нагоре и после... борбата продължава. Нека колеги, които са извършвали скоро операцията споделят, защото аз го правих преди година и половина и съм забравил подробности.
    Frontera Sport, X20SE март 1998

    Коментар


      #3
      Аз лично се опитвах 2 пъти, и се отказах, ебати гадната крушка
      СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
      бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
      сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
      ИТАЛФЕСТ 2007

      Коментар


        #4
        Нищо сложно само трябва да се разглоби целия модул на пепелника.
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #5
          Tornado написа:
          Нищо сложно само трябва да се разглоби целия модул на пепелника.
          Винаги знам че нещата стават лесно стига да знаеш как. Таз запалка обаче е голямо предизвикателство Все пак успях да да я повдигна до това положение 1. обаче ако напъна повече ще се счупи.Отвътре има елемент слепен към зелената пластмаса 2. вероятно е гнездото за крушката и явно е захванато към запалката и неще да излезе. Не може да се обърне за да го видя добре.
          Fiat Brava SX 1.2 16V 82 h.p.


          Когато целта е всичко и пътят е без значение!

          Коментар


            #6
            м даааа, точно дотук стигам и аз.......ако стане някак си се надявам на точно обяснение как точно стават нещата, подкрепени със снимков матриял
            СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
            бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
            сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
            ИТАЛФЕСТ 2007

            Коментар


              #7
              Запалката не се вади напред. Крушката се сменя отзад. Само трябва да се поразглоби модула.Има писано по темата тук http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...EF%E0%EB%EA%E0 но е без снимки - просто като я сменях не се сетих да снимам ...

              Коментар


                #8
                phoenix написа:
                м даааа, точно дотук стигам и аз.......ако стане някак си се надявам на точно обяснение как точно стават нещата, подкрепени със снимков матриял
                сменя се лесно, ама забравих как н ебе, наисстина съм я сменял и без въобще да разглобявам/темпра/ мисля бадих само металния корчпус и после вадех зелениата палстмаса, отдолу на която е лампата. на темпра лесно се сменя
                Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                Fiat Bravo'97 1,6 16v
                Fiat Tempra'91 1,6 mono

                Коментар


                  #9
                  Interceptor написа:
                  Tornado написа:
                  Нищо сложно само трябва да се разглоби целия модул на пепелника.
                  Винаги знам че нещата стават лесно стига да знаеш как. Таз запалка обаче е голямо предизвикателство Все пак успях да да я повдигна до това положение 1. обаче ако напъна повече ще се счупи.Отвътре има елемент слепен към зелената пластмаса 2. вероятно е гнездото за крушката и явно е захванато към запалката и неще да излезе. Не може да се обърне за да го видя добре.
                  Сега до това положение както си стигнал изваждаш и зелената част завърташ цялата запалка на около180 градуса и я изкарваш.
                  Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                  Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                  Коментар


                    #10
                    Пфууууу.. успях най-накрая. Все пак свалих оста на пантата, оттам нататък имаше пак голяма борба защото трябваше да издърпах запалката горе долу там докъдето стигнах за да изкарам гнездото ... и в крайна сметка доволен съм от резултата Мерси за вс. отговори
                    Fiat Brava SX 1.2 16V 82 h.p.


                    Когато целта е всичко и пътят е без значение!

                    Коментар


                      #11
                      запалка

                      и аз преди време ис играх няколко пъти и все е докарвах нещо да се счупи еле накрая разбрах механизма и сега си имам светеща запалка е аз и без това не е ползвам като запалка а като извод за 12 V :D нали трябва да са се използва за нещо все пак
                      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                      Коментар


                        #12
                        http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...510&highlight=
                        Fiat Marea 1.8i 16V
                        Fiat Tipo 1.4i 8V
                        Fiat Punto 1.6i 8V
                        www.italauto-bg.net/forum/

                        Коментар

                        Working...
                        X