Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

FIAT PUNTO 1.4 GT .....HELP

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    FIAT PUNTO 1.4 GT .....HELP

    Здравеите момци ... :D минавам направо на въпроса та от седмица съм собственик на FIAT PUNTO GT 1.4 TURBO та колата има следния проблем не може да се форсира на пове4е от 5000-5500 оборота се едно там и е прекъсва4а и на контролния уред за турбото стрелката едвам достига средата което е приблизително 0.8 бара и на таблото свети една 4ервена лампа не6то като дюза изглежда ... даите съвет от каде може да идва проблема ...
    sprel sum .

    #2
    Re: FIAT PUNTO 1.4 GT .....HELP

    GOGY написа:
    Здравеите момци ... :D минавам направо на въпроса та от седмица съм собственик на FIAT PUNTO GT 1.4 TURBO та колата има следния проблем не може да се форсира на пове4е от 5000-5500 оборота се едно там и е прекъсва4а и на контролния уред за турбото стрелката едвам достига средата което е приблизително 0.8 бара и на таблото свети една 4ервена лампа не6то като дюза изглежда ... даите съвет от каде може да идва проблема ...
    Тази лампа е за грешка в инжекциона,звънни на колегата pugsy да ти направи една диагностика да видиш какво и е
    ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

    Коментар


      #3
      Точно това е само диагностика и след това вече стъпки за поправяне.Могат да се окажат най различни проблеми по запалителната или хранителната система.
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #4
        Само това ли ти прави? някакви шумове има ли? На място как се форсира? Налягане нали знаеш че вдига само при товар.На мен тази лампа ми е светила от доста неща- прецака се турбото , почна да тече масло и лампата светеше, а турбото не работеше като хората.Ако не пуши и не върви може да има някои от следните проблеми:-сцепен маркуч м/у дебитомера и турбото-спукан маркуч за въздух м/у турбото и колектора - 4-бр големи и към 3-4 малки спомагателни- за празния ход, за блоуоффа...-откачено маркучле за МАП-сензора в ЕКУ-то или повреден такъв сензор-ниско налягане на горивото-повреден дебитомер-пореден електромагнитен модулатор на акюатора на уестгейта-прецакана турбина(много мъртва ама трябва да издава някакви гадни звуци)-запушен възд. филтърАко пуши- лошо- най-вероятно да е сдиплило турбото и да тече от него масло.Поред мен иди на диагностика да се види кои показатели на мотора не са в нормите и провери това което ти написах.
        Fiat Ducato 2.5D
        Lancia Kappa 2.4TDS

        Коментар


          #5
          бе6е спукан големия марку4 които минава от колектора и отива надолу към металната тръба но го оправих сменил съм и бензиновия филтър и за момента проблема е само един колата от 10 опита да се изфорсира до max оспява 3-4 пъти и то само когато си поиска в другите слу4аи стрелката спира на 5----5500 оборота
          sprel sum .

          Коментар


            #6
            потензиометър на дроселовата клапа или връзката м/у него и еку-то
            Fiat Ducato 2.5D
            Lancia Kappa 2.4TDS

            Коментар


              #7
              каде се намира това не6то и как изглежда горе долу ....
              sprel sum .

              Коментар


                #8
                GOGY написа:
                каде се намира това не6то и как изглежда горе долу ....
                http://www.detali.ru/cat/fi/fi.dll?S...ZfcUcxvX7cjX0=На първата снимка , позиция #1- това е. Иначе вземи да провериш наляхането в релсата при работещ мотор, да не би да е тръгнала помпата.На диагностика ходи ли?
                Fiat Ducato 2.5D
                Lancia Kappa 2.4TDS

                Коментар


                  #9
                  не о6те не съм ходил по маистори 6тото до сега се занимавах с регистрацията едвам си взех временните номера в кат е отвратителна ситуацията и кинтите са в дефицит си е еб...маиката .... сега да сабера некав $$$ и по4вам да я вода по доктори 4е е супер зле хар4и много и едвам крета онзи ден и сипах 6 литра и минах 40км и огасна ебати гредата направо съм се побъркал с тая кола дано да се окаже малък проблема ....
                  sprel sum .

                  Коментар


                    #10
                    Абе хорааа... Какви линкове пускате от тука та до София дълго ...Требе да се преместим у другата стая чак за да прочета мнението...
                    VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                    VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                    VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                    VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                    Нека Силата на бъде с Нас...

                    Коментар


                      #11
                      колега е сега идвам от тест отка4их го тоя дат4ик и го зака4их отново и колата се форсира на место перфектно от 10 опита 10 стигна до 6800 оборота оба4е в движение изцеждам 1ва слагам 2ра и накрая на втора забива моцуната за секунда две и пак отпу6ва и на трета съ6тото на4и на високите след 5500оборота има проблем и пак ми светва лампата тая кадето е за инжекциона маи ...
                      sprel sum .

                      Коментар


                        #12
                        kak da razbera dali e sduhala benz. pompa ...?
                        sprel sum .

                        Коментар


                          #13
                          Ще ти трябва 3-ник, които да поставиш на входа на релсата- на 3-тия извод свързваш манометър до 5 бара- палиш колата и следиш налягането - на атмосферните е към 2.5 бара , на твоито 3-3.5 при свръхпълнене, но за по-точни стойности потърси в книгата.
                          Fiat Ducato 2.5D
                          Lancia Kappa 2.4TDS

                          Коментар


                            #14
                            ok 6е тествам и 6е пи6а за резултат ..... МОДЕРИРАНОКолега, във форума пишем на КИРИЛИЦА, а не на ПОЛУ-КИРИЛИЦА. При повторни нарушения следва триене.wwweb
                            sprel sum .

                            Коментар


                              #15
                              Да ти проверят катализатора. Възможно е да е частично запушен.
                              Fiat Marea 1.8i 16V
                              Fiat Tipo 1.4i 8V
                              Fiat Punto 1.6i 8V
                              www.italauto-bg.net/forum/

                              Коментар

                              Working...
                              X