Здравеите момци ... :D минавам направо на въпроса та от седмица съм собственик на FIAT PUNTO GT 1.4 TURBO та колата има следния проблем не може да се форсира на пове4е от 5000-5500 оборота се едно там и е прекъсва4а и на контролния уред за турбото стрелката едвам достига средата което е приблизително 0.8 бара и на таблото свети една 4ервена лампа не6то като дюза изглежда ... даите съвет от каде може да идва проблема ...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
FIAT PUNTO 1.4 GT .....HELP
Collapse
X
-
Re: FIAT PUNTO 1.4 GT .....HELP
GOGY написа:Здравеите момци ... :D минавам направо на въпроса та от седмица съм собственик на FIAT PUNTO GT 1.4 TURBO та колата има следния проблем не може да се форсира на пове4е от 5000-5500 оборота се едно там и е прекъсва4а и на контролния уред за турбото стрелката едвам достига средата което е приблизително 0.8 бара и на таблото свети една 4ервена лампа не6то като дюза изглежда ... даите съвет от каде може да идва проблема ...ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
-
Само това ли ти прави? някакви шумове има ли? На място как се форсира? Налягане нали знаеш че вдига само при товар.На мен тази лампа ми е светила от доста неща- прецака се турбото , почна да тече масло и лампата светеше, а турбото не работеше като хората.Ако не пуши и не върви може да има някои от следните проблеми:-сцепен маркуч м/у дебитомера и турбото-спукан маркуч за въздух м/у турбото и колектора - 4-бр големи и към 3-4 малки спомагателни- за празния ход, за блоуоффа...-откачено маркучле за МАП-сензора в ЕКУ-то или повреден такъв сензор-ниско налягане на горивото-повреден дебитомер-пореден електромагнитен модулатор на акюатора на уестгейта-прецакана турбина(много мъртва ама трябва да издава някакви гадни звуци)-запушен възд. филтърАко пуши- лошо- най-вероятно да е сдиплило турбото и да тече от него масло.Поред мен иди на диагностика да се види кои показатели на мотора не са в нормите и провери това което ти написах.Fiat Ducato 2.5D
Lancia Kappa 2.4TDS
Коментар
-
бе6е спукан големия марку4 които минава от колектора и отива надолу към металната тръба но го оправих сменил съм и бензиновия филтър и за момента проблема е само един колата от 10 опита да се изфорсира до max оспява 3-4 пъти и то само когато си поиска в другите слу4аи стрелката спира на 5----5500 оборотаsprel sum .
Коментар
-
GOGY написа:каде се намира това не6то и как изглежда горе долу ....Fiat Ducato 2.5D
Lancia Kappa 2.4TDS
Коментар
-
не о6те не съм ходил по маистори 6тото до сега се занимавах с регистрацията едвам си взех временните номера в кат е отвратителна ситуацията и кинтите са в дефицит си е еб...маиката .... сега да сабера некав $$$ и по4вам да я вода по доктори 4е е супер зле хар4и много и едвам крета онзи ден и сипах 6 литра и минах 40км и огасна ебати гредата направо съм се побъркал с тая кола дано да се окаже малък проблема ....sprel sum .
Коментар
-
Абе хорааа... Какви линкове пускате от тука та до София дълго ...Требе да се преместим у другата стая чак за да прочета мнението...VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
колега е сега идвам от тест отка4их го тоя дат4ик и го зака4их отново и колата се форсира на место перфектно от 10 опита 10 стигна до 6800 оборота оба4е в движение изцеждам 1ва слагам 2ра и накрая на втора забива моцуната за секунда две и пак отпу6ва и на трета съ6тото на4и на високите след 5500оборота има проблем и пак ми светва лампата тая кадето е за инжекциона маи ...sprel sum .
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар