Здравейте,отскоро и аз съм с Фиат Браво 1,8 16V.Проблема ми е че се оказа че има течове на маслото,пръска и след това го изгаря.Според вас какъв може да е проблема и как мога да го реша?Иначе колата е перфектна,имал съм и коли от други марки но тази си въпреки предубеждениятя които имах за италианските автомобили е №1.Ако някой си има на представа какъв може да е проблема с теча ще съм му много благодарен ако ме посъветва какво мога да направя.[/b]
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Теч на масло от двигателя
Collapse
X
-
Първо - добре дошъл във форума, надявам се да ти е полезен.Второ - темата ти не е за този раздел, а за раздел Консултации!Трето - въпроса ти е твърде общ. За да бъдем полезни доколкото може уточни откъде пръска масло, или поне коя част на двигателя или коша е омаслена. По всяка вероятност има теч от някоя гаритура или съединение.VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
-
ако ти пуши синьо през ауспуха, тогава можеш да се притесняваш. Ако само тече по външността на двигателя, най-вероятно гарнитурката на капака на главата се е спекла и пропуска... струва десетина лева, смяната става за 2 минути.Не знам дали знаете, но "не знам" се пише отделно!
Fiat Punto 1.2 SX 2000 г.
Коментар
-
Маслото изтича под колекторите на инжекциона.Карах колата при един майстор и той ми каза че гарнитурата на главата не е за смяна.Твърди че са гумички на клапаните или сегментите.А лошото е че пуши и син дим от ауспуха.Моля помогнете.Препоръчайте ми добър майстор за италианки.Не искам да си карам колата при недоказани майстори.Благодаря ви предварително!
Коментар
-
bojidar155 написа:Значи двигателя е чист,маслото което изхвърля отива върху главата.Доколкото съм запознат най вероятно трябва да се смени някоя от гарнитурите и гумичките на клапаните.Има ли обаче някъква опасност да е нещо по сериозно,примерно двигателя вече да е издухал?Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Да има загуба на масло извън двигателя.Значи за 2-3месеца съм долял 3литра.Казвам че отива при колекторите защото един майстор я гледа и твърди че е така.Не искам да обърквам никой но за съжаление аз самия не разбирам много от коли и затова реших да потърся помощ тук.Познати и въпросния майстор казват че трябва да се сменят гумичките наклапаните но аз се притеснявам да не би да е нещо по сериозно.
Коментар
-
bojidar155 написа:Да има загуба на масло извън двигателя.Значи за 2-3месеца съм долял 3литра.Казвам че отива при колекторите защото един майстор я гледа и твърди че е така.Не искам да обърквам никой но за съжаление аз самия не разбирам много от коли и затова реших да потърся помощ тук.Познати и въпросния майстор казват че трябва да се сменят гумичките наклапаните но аз се притеснявам да не би да е нещо по сериозно.Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар