Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Заваряване на скоростна кутия??? Свършено успешно!!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Заваряване на скоростна кутия??? Свършено успешно!!!

    Колеги сполетяме нещастие.Едно изродче DHL ми е*а мамта на колицата завчера.Слава богу че не ни утрепа но сега ми почват мъките по възтановяването. Та проблема ми е че се откъсна едно ухо от предната лява част на скоростната кутия и искам да го заваря.Интересувам се някой дали е правил нещо такова и дали корпуса е от алуминий.Дали материала подлежи на заварка щото има разни гадни сплави.Ако подлежи на заварка ще спася положението.Ако някой драсне някое наставление за свалянето и също ще съм благодарен.Знам че има сигурно много писано из форума но малко помощ няма да ми е никак излишна.След малко тръгва да се боря със застрахователите дано платят нещо и като приключа с тях трябва първо да се преборя с кутията за да мога да я откарам на тенекеджия.
    BRAVA 1.4 12v - 1998г.


    http://vbox7.com/play:124bedab

    #2
    Корпусът е от алуминий, няма логика да е от друго. Имах проблеми с моята скоростна кутия в резултат на което имам една разпарчетосана на балкона и друга на колата. Разглеждал съм подробно чарколяците от интерес и мога да твърдя, че корпуса е от алуминий! Едва ли при твоят мотор ще е от друга сплав.
    Frontera Sport, X20SE март 1998

    Коментар


      #3
      Vladim написа:
      Корпусът е от алуминий, няма логика да е от друго. Имах проблеми с моята скоростна кутия в резултат на което имам една разпарчетосана на балкона и друга на колата. Разглеждал съм подробно чарколяците от интерес и мога да твърдя, че корпуса е от алуминий! Едва ли при твоят мотор ще е от друга сплав.
      Това ме радва.Преди малко идваха на оглед и ще правят втори като я кача на канала но нещо споменаха, че не се продава отделно май само кожуха.Вярно ли е това за да знам за какво да напъвам.Имам някакъв минимален теч от полуоската но преполагам че само е натрапена семерината иначе нищо криво по полуоската няма.Там освен семерината имали някаква втулка или лагер което може да се е скапало?Оценителите искат да сваля кутията и да гледат да няма още щети а трябва да знам какво да гледам и аз че да мога да им мрънкам.
      BRAVA 1.4 12v - 1998г.


      http://vbox7.com/play:124bedab

      Коментар


        #4
        то си зависи къде е ударена, но щом е ударена ще е на място, което е достъпно и се вижда, за какво ще я сваляш за заварката? къв е проблема на място да стане?
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #5
          pakumba написа:
          то си зависи къде е ударена, но щом е ударена ще е на място, което е достъпно и се вижда, за какво ще я сваляш за заварката? къв е проблема на място да стане?
          Точно под акомулатора се пада а и там е лоста на съединителя.Изкъртено е ухото за захващане към рамата.Няма как да се бръкне а и трябва да видя да оправя теча от семерината.То всъщтност не беше удар а по точнно основата на едно бетонно стълбче повдигна колата подпирайки от долу на скоросната кутия.Там обаче няма никакви поражения.Залепих от горе дупката със санитарен силикон и един парцал за армировка и се прибрах на собствен ход.За да стане заварката качествена си иска добро почистване на местото.Нямахе никакви необичайни шумове от нея а и доста ме беше страх защото двигателя вече се държеше на едно окачване по малко. Но кръпката издържа.Сега уредих къде да я разхвърлям и довчера като се прибера ще питам ако има още нещо.
          BRAVA 1.4 12v - 1998г.


          http://vbox7.com/play:124bedab

          Коментар


            #6
            Махнах полуоските и се оказа че е отчупено парче от капачката на която е хванат маншона.Отчупеното се пада точно под скобата.Мисля че може да се реши проблема и там със заварка.Та имам питане към всички знаещи да сменям ли семерините така и така съм свалил всичко.И има ли още неща които си заслужават да бъдат подменени???Маншони и тем подобни гумени изделия.За сега са здрави но не знам колко още ще изкарат.И евентуално колко ще ми струват?
            BRAVA 1.4 12v - 1998г.


            http://vbox7.com/play:124bedab

            Коментар


              #7
              Заварката стана перфектна.Просто нямам думи.Не се наложи даже да източвам маслото от кутията.Само яко почистване с телената четка и добро обезмасляване с кореселин.Сплавта от която е направена кутията позволява да се прави качествена заварка.Какво да кажа колеги освен че си спестих яко отъняване на джоба е разбира се.Но е по добърия компромис е хамалогията от свалянето и качването.Заслужаваше си.
              BRAVA 1.4 12v - 1998г.


              http://vbox7.com/play:124bedab

              Коментар


                #8
                lov написа:
                Заварката стана перфектна.Просто нямам думи.Не се наложи даже да източвам маслото от кутията.Само яко почистване с телената четка и добро обезмасляване с кореселин.Сплавта от която е направена кутията позволява да се прави качествена заварка.Какво да кажа колеги освен че си спестих яко отъняване на джоба е разбира се.Но е по добърия компромис е хамалогията от свалянето и качването.Заслужаваше си.
                Честито! :D
                Frontera Sport, X20SE март 1998

                Коментар

                Working...
                X