Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

загуби се динамиката и гасне

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    загуби се динамиката и гасне

    проблеми ми направи днеска бравото като ходих до софия и обратно.почна да придърпва и даже гаснеше ама нали стои на контакт и ту изгасне ту запали от движението и от това че е на скорост-шок и ужас.ходих на майстор да я види и каза че свещите са заминали,да ги сменя,да сипя STP за дюзи и след това да сменя горивния филтър.Искам да питам какви свещи да купя за 1.6 16в двигателя става въпрос и колко пари горе долу са.Филтъра също ме интересува колко струва и дали вместо STP-то да сипвам червения редекс че така и така го имам.мерси!
    Фиат Крома 1.9 16v+
    Фиат Браво 1.6 16v
    Фиат Мареа 1.6 16v

    #2
    Re: загуби се динамиката и гасне

    pi4_s_bravo написа:
    проблеми ми направи днеска бравото като ходих до софия и обратно.почна да придърпва и даже гаснеше ама нали стои на контакт и ту изгасне ту запали от движението и от това че е на скорост-шок и ужас.ходих на майстор да я види и каза че свещите са заминали,да ги сменя,да сипя STP за дюзи и след това да сменя горивния филтър.Искам да питам какви свещи да купя за 1.6 16в двигателя става въпрос и колко пари горе долу са.Филтъра също ме интересува колко струва и дали вместо STP-то да сипвам червения редекс че така и така го имам.мерси!
    Този проблем не ми се вижда от изброените от теб възможности.Аз бих изброил, тръгнал съвсем в начална фаза датчик на Хол, налягане на горивото (тръгнала бензинова помпа или скъсан маркуч - с Типото точно с това се сблъсках та за това го казвам)А в смисъл, като "изгасне" и си на скорост и след примерно 4-5 секунди пак запали, оборотомера и той ли отказва или той продължава да ти показва??
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Коментар


      #3
      оборотомера играе малко...после изгасне двигателя оборотомера падне и светват лампите за маслото и акумулатора и при самото каране има едно боботене,едно тресене на двигателя и никаква динамика.Все едно неможе да се запали горивото и работи на 3 цилиндъра.
      Фиат Крома 1.9 16v+
      Фиат Браво 1.6 16v
      Фиат Мареа 1.6 16v

      Коментар


        #4
        Бих те насочил към бобина, защото и на мен ми правеше този номер преди 4-5 месеца. 4-ти цилиндър прекъсваше, както го описваш колата ти работи на 3 цилиндъра. Почми от свещите де, вземи си едни евтини Бриск за по 2лв парчето колкото да пробваш. Филтъра според мен няма нужда за смяна, нито пък датчика...
        Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

        Коментар


          #5
          ако свещите така и така са ти за смяна, си ги смениаз си взех ngk, за около 11, 12 лева парчето...иначе мойто мнение е проблем при горивоподаването
          http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=101168

          Коментар


            #6
            За мен проблема е буксата на "компютъра" - този проблем ми го е правила преди и днес на околовръстното пак го направи - връщам на втора към 50 км/ч за да изпреваря по-бързо един камион в дупката от коли и в момента, в който натиснах педала на газта докрай колата забоде нос и изгуби мощност, дадох малко газ, на трета пак с малко газ, успях малко по малко да стигна до аварийната лента наместих буксата и всичко се оправи - погледни дали не са клеясали клемите на буксата и дали прави добре контакт !

            Коментар


              #7
              Според мен трябва да закачиш колата на комп и да видиш какви са грешките ... нататък само да има кинти е ясно какво трябва да се прави.
              Fiat Brava 1,6 16v '96, Fobos

              Коментар


                #8
                pi4_s_bravo написа:
                при самото каране има едно боботене,едно тресене на двигателя и никаква динамика.Все едно неможе да се запали горивото и работи на 3 цилиндъра.
                При мен (Брава 1.6/16) е същото - двигателя тресе от 1200 до към 3000 оборота - нагоре или го няма, или не се усеща. Ще е интересно имаш ли грешки - при мен няма никаквиСмяната на свещи, кабели и пробата с друга бобина не даде ефект.Посъветва ме колега да пробвам да откача ламбда сондата - имал подобен проблем с Пунто. Пак без промяна - а би трябвало, от друга страна, поне в някаква посока да има промяна. Компа дори не усети липсата на сонда...Лично за мен остана помпа (щото шуми, а и при запалване и отнема около 5-6 секунди докато вдигне налягане и спре) или инжектори...Между другото - някой с такъв двигател би ли могъл да засече колко време работи помпата, когато ключа се даде на контакт без да се пали. Странно ми е защото Вектра 1.6 спира помпата си на 2-3сек. Дали не е признак на слаб дебит

                Коментар


                  #9
                  Не би ли трябвало да има клапанче, което да не позволява горивото да се върне в резервоара след изгасване на колата? Според мен има. А пускането на помпата би трябвало само да вдигне налягането в системата, което няма нищо общо с дебита (нека по-запознатите кажат дали е така или греша). А относно времето - ще измеря колко време работи помпата на моята брава.
                  Fiat Brava 1,6 16v '96, Fobos

                  Коментар


                    #10
                    да, би трябвало да има нещо такована практика всеки път, когато сменям горивния филтър, става фонтан заради налягането в системата. до колкото знам това е и признак, че инжекторите не изпускатно - защо ми се струва, че времето в което работи помпата в началото се е увеличило? хайде да не е точно дебитът - нека е налягането. макар, че двете са малко или много свързани. неизправна помпа (а може би и изправната) имат по-малък дебит, когато изходът е частично запушен. ефектът е подобен на този на дългия маркуч - при него в края налягането е по-ниско отколкото в крана поради съпротивлението при движението на водатачестно си казвам - не знам. някъде бях видял, че помпата се изключва, ако оборотите паднат под незнамколко си И еди си колко секунди след подаване на контакт, ако не последва запалване. Но си мисля, че спира и когато достигне налягането. КОето пък значи, че ако това време се увеличава - може би помпата куцаА има и още нещо - в сервиза ми обърнаха внимание, че е логично ако се дъни помпата да гоп усещам при натоварване и при по-високи обороти. Да, ама се усеща на ниски и при натоварванеУтехата е, че все ще избие някъде някой ден - дано не е надалеч или в кофти момент

                    Коментар


                      #11
                      Реших още сега да проверя колко време работи помпата, но пред блока е прекалено шумно и въобще не мога да определя дали въобще се включва.А относно налягането и дебита - по принцип си прав, но при тръба която е около два метра и налягане от няколко атмосвери съпротивлението на тръбата е пренебрежимо малко.Ако някоя от дюзите изпуска не би ли трябвало да има проблем с паленето и детонации в последствие?Защо не отидеш в сервиз да измерят дебита и налягането - не вярвам процедурата да е скъпа, а определено ще даде полезна информация и ще разбереш дали си в правилна посока.
                      Fiat Brava 1,6 16v '96, Fobos

                      Коментар


                        #12
                        Накрая ще дойдете пак на мойто
                        A20DTH ЖТД ама не баш
                        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                        Коментар

                        Working...
                        X