проблеми ми направи днеска бравото като ходих до софия и обратно.почна да придърпва и даже гаснеше ама нали стои на контакт и ту изгасне ту запали от движението и от това че е на скорост-шок и ужас.ходих на майстор да я види и каза че свещите са заминали,да ги сменя,да сипя STP за дюзи и след това да сменя горивния филтър.Искам да питам какви свещи да купя за 1.6 16в двигателя става въпрос и колко пари горе долу са.Филтъра също ме интересува колко струва и дали вместо STP-то да сипвам червения редекс че така и така го имам.мерси!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
загуби се динамиката и гасне
Collapse
X
-
Re: загуби се динамиката и гасне
pi4_s_bravo написа:проблеми ми направи днеска бравото като ходих до софия и обратно.почна да придърпва и даже гаснеше ама нали стои на контакт и ту изгасне ту запали от движението и от това че е на скорост-шок и ужас.ходих на майстор да я види и каза че свещите са заминали,да ги сменя,да сипя STP за дюзи и след това да сменя горивния филтър.Искам да питам какви свещи да купя за 1.6 16в двигателя става въпрос и колко пари горе долу са.Филтъра също ме интересува колко струва и дали вместо STP-то да сипвам червения редекс че така и така го имам.мерси!A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
-
оборотомера играе малко...после изгасне двигателя оборотомера падне и светват лампите за маслото и акумулатора и при самото каране има едно боботене,едно тресене на двигателя и никаква динамика.Все едно неможе да се запали горивото и работи на 3 цилиндъра.Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
-
Бих те насочил към бобина, защото и на мен ми правеше този номер преди 4-5 месеца. 4-ти цилиндър прекъсваше, както го описваш колата ти работи на 3 цилиндъра. Почми от свещите де, вземи си едни евтини Бриск за по 2лв парчето колкото да пробваш. Филтъра според мен няма нужда за смяна, нито пък датчика...Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
За мен проблема е буксата на "компютъра" - този проблем ми го е правила преди и днес на околовръстното пак го направи - връщам на втора към 50 км/ч за да изпреваря по-бързо един камион в дупката от коли и в момента, в който натиснах педала на газта докрай колата забоде нос и изгуби мощност, дадох малко газ, на трета пак с малко газ, успях малко по малко да стигна до аварийната лента наместих буксата и всичко се оправи - погледни дали не са клеясали клемите на буксата и дали прави добре контакт !
Коментар
-
pi4_s_bravo написа:при самото каране има едно боботене,едно тресене на двигателя и никаква динамика.Все едно неможе да се запали горивото и работи на 3 цилиндъра.
Коментар
-
Не би ли трябвало да има клапанче, което да не позволява горивото да се върне в резервоара след изгасване на колата? Според мен има. А пускането на помпата би трябвало само да вдигне налягането в системата, което няма нищо общо с дебита (нека по-запознатите кажат дали е така или греша). А относно времето - ще измеря колко време работи помпата на моята брава.Fiat Brava 1,6 16v '96, Fobos
Коментар
-
да, би трябвало да има нещо такована практика всеки път, когато сменям горивния филтър, става фонтан заради налягането в системата. до колкото знам това е и признак, че инжекторите не изпускатно - защо ми се струва, че времето в което работи помпата в началото се е увеличило? хайде да не е точно дебитът - нека е налягането. макар, че двете са малко или много свързани. неизправна помпа (а може би и изправната) имат по-малък дебит, когато изходът е частично запушен. ефектът е подобен на този на дългия маркуч - при него в края налягането е по-ниско отколкото в крана поради съпротивлението при движението на водатачестно си казвам - не знам. някъде бях видял, че помпата се изключва, ако оборотите паднат под незнамколко си И еди си колко секунди след подаване на контакт, ако не последва запалване. Но си мисля, че спира и когато достигне налягането. КОето пък значи, че ако това време се увеличава - може би помпата куцаА има и още нещо - в сервиза ми обърнаха внимание, че е логично ако се дъни помпата да гоп усещам при натоварване и при по-високи обороти. Да, ама се усеща на ниски и при натоварванеУтехата е, че все ще избие някъде някой ден - дано не е надалеч или в кофти момент
Коментар
-
Реших още сега да проверя колко време работи помпата, но пред блока е прекалено шумно и въобще не мога да определя дали въобще се включва.А относно налягането и дебита - по принцип си прав, но при тръба която е около два метра и налягане от няколко атмосвери съпротивлението на тръбата е пренебрежимо малко.Ако някоя от дюзите изпуска не би ли трябвало да има проблем с паленето и детонации в последствие?Защо не отидеш в сервиз да измерят дебита и налягането - не вярвам процедурата да е скъпа, а определено ще даде полезна информация и ще разбереш дали си в правилна посока.Fiat Brava 1,6 16v '96, Fobos
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар