Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как се държат колите ви в жегата ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Моята общо-взето в града стой на първата или втората черта след средата.На втората се включва вентилатора и я смъква до първата.Карам на парно на студено и ми се струва , че така загрява по-малко. Иначе извън града е по средата някъде,като се има предвид , че зимата трудно достига средата извън града.
    Типо 1.4i.e. ex again Alfa Romeo 156 2.0 The Precious!!!!!! ex
    Fiat Punto MK2- 1,9 JTD - the city car. ex
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm ex
    Lancia Musa 1.4 16V Aut ex; JEEP Grand Cherokee 2.7 CRD ex;
    BMW X3 3.0D Aut

    Коментар


      #17
      трудно загрява или прегрява

      Колеги търся помоща ви, става дума за следното. става дума за колата от подписа, Много бавно загрява до оптимална температура, ако се спускам по дълъг наклон, особенно на свободна предавка, двигателя изтива до положение все едно сега го паля. В градско като карам (София) и при този трафик, колата загрява включва перка и ако се слу4и да стоя пове4е по задръстванията пераката спира да се включва след няколко (около 5 -6 включвания). Когато пусна климатика в жегите и нямам проблем със загряването на двигателя, дори стрелката со4и средата между 90 градуса и О гр.Мерси на всички...
      Ex - Fiat BRAVA 1,6 16V 103ph
      Now - Fiat PALIO 1,9 JTD 80ph

      Коментар


        #18
        не би трябвало да стига средата на извънградско дори в жегите (потока на въздух е голям), до морето тази година в над 35 градуса температура при скорост 170-200 при изправен термостат ми седи 2-3 чертички под средата
        ex Fiat Bravo GT

        Коментар


          #19
          Ако качвам високо или баир-прегрява.Съвети?За 1.4 двигател нормално ли е?

          Коментар


            #20
            естествено че не е нормалноможе ди има много причинитермостат, водна помпа, запушена охладителна система, некоректно работеща перка...
            2015 Renault Megane Expression GT
            2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
            Всичко за FIAT Bravo 2007

            Коментар


              #21
              sev написа:
              естествено че не е нормалноможе ди има много причинитермостат, водна помпа, запушена охладителна система, некоректно работеща перка...
              Термостат смених.Водната помпа свири,когато колата е студена и я запала.Перката включва малко след 90 градуса.

              Коментар


                #22
                значи почти сигурно термостата работи коректно, както и перкатаостава водната помпа и/или замърсена охладителна система
                2015 Renault Megane Expression GT
                2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                Всичко за FIAT Bravo 2007

                Коментар


                  #23
                  Запушен радиатор.
                  Fiat Ritmo 105TC
                  1600cc 105к.с.

                  Коментар

                  Working...
                  X