Както писах в други теми, тия дни ми се наложи да ходя няколко пъти в посока София и за около седмица минах към 1000 км. Вярно е, това се случи в най-големите жеги, също така е вярно, че почти не слизам под 120 км/ч. по магистралата. Поне 10 прегрели коли видях през това време. Палиото не прегря, но ми направи впечатление, че почти през цялото време по магистралата стрелката за температурата стоеше малко над средата. Никога не се качи по-нагоре, но пък слизаше под средата само след някое спускане по нанадолнище.Какво смятате по въпроса, нормално ли е така да се държи, все пак температурата на слънце сигурно беше над 40 градуса ? Да не би пък 120 км/ч по принцип да са му много на това малко двигателче (1242 см3) и в жегите да трябва да я карам със 100 например ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как се държат колите ви в жегата ?
Collapse
X
-
Кюстендил - Приморско- и обратно по различен маршрут вкл. по магистралата на връщане почти 200 кмплътно със 120 км/ч и кусур - изкачване до Белмекен - стрелката на 90гр. и на една чертичка над 90гр. Жегата беше непоносима особено на връщане. 1500 км - без проблем. Когато спра - температурата се качва обикновено с една чертичка и се вкл. перката.VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
kiro_of_the_day написа:Кюстендил - Приморско- и обратно по различен маршрут вкл. по магистралата на връщане почти 200 кмплътно със 120 км/ч и кусур - изкачване до Белмекен - стрелката на 90гр. и на една чертичка над 90гр. Жегата беше непоносима особено на връщане. 1500 км - без проблем. Когато спра - температурата се качва обикновено с една чертичка и се вкл. перката.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Vladim написа:Не би трябвало колите с изправна охладителна система да имат проблеми в жегите! Ако нивото на охлаждащата ви течност е точно и датчиците на перките работят адекватно, проблеми не трябва да има.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
snake написа:kiro_of_the_day написа:Кюстендил - Приморско- и обратно по различен маршрут вкл. по магистралата на връщане почти 200 кмплътно със 120 км/ч и кусур - изкачване до Белмекен - стрелката на 90гр. и на една чертичка над 90гр. Жегата беше непоносима особено на връщане. 1500 км - без проблем. Когато спра - температурата се качва обикновено с една чертичка и се вкл. перката.VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
snake написа:Аз точно затова пуснах темата, защото не знам дали това е проблем. Стрелката на температурата не е в опасната зона, но пък и не е под средата, както съм свикнал да я виждам. А относно изправността ... тези коли втора употреба, които караме по-голяма част от пишещите тук, едва ли някога всичко ще им е в редFrontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
пунтото да чукна на дръвце няма ядове като почна по светофарите ми е над нормалната темп на работа но перката си се включва и не прави мизерии...през деня верно не пада мн мн надолу,докато вечер като покараш по бързо си я държи в норма - голяма жега си е ейLybra 2.4jtd intensa 06.2002
Marea 1.9 TD100 HLX -07/97
Punto 1.2 16v Sporting -11/97 еx - На части
Коментар
-
Vladim написа:Не би трябвало колите с изправна охладителна система да имат проблеми в жегите! Ако нивото на охлаждащата ви течност е точно и датчиците на перките работят адекватно, проблеми не трябва да има.Сега: Пунто 1,7 ТД ЕЛХ
Преди: Браво 1,6 16в SX
Коментар
-
Вчера в Бургас беше ад (днес е по-голям), но в този адски ден изкарах късмет - наложи се да дърпам един колега от Нефтохим до сервиз в Бургас. Малко преди да го настигна бях с включен климатик и вентилатори на бърза скорост. След като тръгнахме, вентилаторите продължиха на бърза, като климатика вече беше изключен. През цялото време на буксира вентилаторите не спряха и въпреки жегата и натоварения режим, температурата се държеше малко под средата. Едва след като го оставих и включих отново климатика, ветилаторите започнаха да се включват и спират по познатия ми начин. Нямам обяснение, защо без температурата да е стигнала точката за включване на 2ра степен, при изключен климатик, вентилаторите работиха постоянно. Термометъра на околна температура показваше 43*С.А иначе в тия топлици я карах доста в града и съм много доволен от това, че си оправих първата степен на вентилаторите. Малко работната температура да подмине средата на скалата се включва 1ва степен и реално тя се колебае в тясна лента около средата.FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
-
Колеги, който няма вяра на датчика си, да си сложи КОПЧЕ НА НЕДОВЕРИЕТО. Схемата не е сложна и всеки с що годе елементарни познания по електротехника може да си я направи. Иска се само едно реле, като тези дето са ни на таблото, едно ЦК-ключе и малко кабеляк. Върши добра работа, особено в комбинацията адска жега+софийско задръстване.TEMPRA 1,9D 1994г. седан - преди
ТЕMPRA 1,9TDS 1993г. комби - сега
НЕ КАРАЙ С ПО-ГОЛЯМА СКОРОСТ ОТ ТАЗИ, С КОЯТО МОЖЕ ДА ЛЕТИ ТВОЯ АНГЕЛ-ХРАНИТЕЛ
Коментар
-
бравата в жегата се държи добре, обаче тия павета в центъра и дупките къде ли не направо я разсипват. Сега пък климатикът ми се държи странно - на положението, отбелязано с нула, духа като за световно. на положение Ауто - или не духа, или духа на пресекулки като астматик. При всяко друсване ту спира, ту тръгва.Шантава работа.Brava 1.6 16V, Бензин
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар