значи проблема е следния...една вечер отказаха се фаровете къси/дългичистачките ги няма никаквивентилацията на купето демек вентилаторчето не работи изобщои запалката не работи..само мигачи,халогени и габарити ми работят...на среща с доктора днес казаха ми че проблема е в самото табло на бушоните..няма плюс от тях пък като се даде на късо всичко работи нормалнои момчето ме изпрати до динекспрес да си оправим спойките понеже той не разполагал с такава система и там си получих шока че не било сигурно дали ще се оправи защото самата платка отзад била с найлон колко струва това нещо ново ?в динекспрес ми казаха 172 лв и да чакам 20 дена пък втора употреба не съм питал...пък според тях можело да попадна на калпав екземпляр...според вас така ли е?не може ли да се направи понеже било от найлон???
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проблем с браво 1.4
Collapse
X
-
Re: проблем с браво 1.4
grnka написа:значи проблема е следния...една вечер отказаха се фаровете къси/дългичистачките ги няма никаквивентилацията на купето демек вентилаторчето не работи изобщои запалката не работи..само мигачи,халогени и габарити ми работят...на среща с доктора днес казаха ми че проблема е в самото табло на бушоните..няма плюс от тях пък като се даде на късо всичко работи нормалнои момчето ме изпрати до динекспрес да си оправим спойките понеже той не разполагал с такава система и там си получих шока че не било сигурно дали ще се оправи защото самата платка отзад била с найлон колко струва това нещо ново ?в динекспрес ми казаха 172 лв и да чакам 20 дена пък втора употреба не съм питал...пък според тях можело да попадна на калпав екземпляр...според вас така ли е?не може ли да се направи понеже било от найлон???
-
куплунзите не ги проверих в какво състояние са макар и останах до 2:30 снощи и сега...на тези бушони които захранват тези елементи няма никакъв ток пък на останалите има...и куриоз е че отива ток от лостчетата но нещо става в самото табло и няма ток...един приятел с алфа 145 ми каза за реле нещо утре отивам на един фен жичкаджия който кара същото браво и ако и той не ми го реши не знам...иначе да питам ,наистина ли тези табла ,платките им са от найлон и т.н. и не подлежат на качествен и надежден ремонт?????това искам да питам...нека колегите да проверят...фиат браво 1.4 12в
фиат браво 2009 1.4 турбо...каминг сун!
Коментар
-
grnka написа:наистина ли тези табла ,платките им са от найлон и т.н. и не подлежат на качествен и надежден ремонт?????това искам да питам...нека колегите да проверят...
Коментар
-
възможно е пистите да са върху дебел наийлон,попадал съм на 2 модела табла на един и същ модел,едната беше с платка,а другата с дебели найлони и писти върху тях,може да се запоява и да се оправи,просто трябва по слаб поялниккакто коли от 87г така има и коли от 97г на които таблото за бушоните им е такова
Коментар
-
ахам...проблема се оказа накрая куплунга който излиза от тялото на брадвата (там където се мушка ключа) и какво мислите беше станало клемите тая дето дава маса и още една бяха поклеясали и помръднали малко и не правеше контакт наистина нито за масло няма да отивам при тия "оторизирани"фиат браво 1.4 12в
фиат браво 2009 1.4 турбо...каминг сун!
Коментар
-
grnka написа:ахам...проблема се оказа накрая куплунга който излиза от тялото на брадвата (там където се мушка ключа) и какво мислите беше станало клемите тая дето дава маса и още една бяха поклеясали и помръднали малко и не правеше контакт наистина нито за масло няма да отивам при тия "оторизирани"
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар