когато включа климатика стрелката мърда с почти две чертички на горе,това нормално ли е?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
въпрос звързан с температурата след включванета на климатика
Collapse
X
-
Отива като поработи малко,а не веднага ??-/предполагам/-това са различни неща Една чертичка е допустимо, две са много-не отива в червеното-нали ??Най- вероятно са замърсени двата радиатора-мухи,насекоми и пр.За почистване най-добре отиди в сервиз за авто-климатици,защото на автомивка може да ги издънят със силната струя от водоструйката...Ex. Grande Punto Driver
-
Humppa
На автомивка се огъват ламелите на радиатора от силната струя на водоструйката. Ако има изкривени ламели, те трябва да се изправят внимателно.П.П. Случи се с мотора, добре че бяха наблизо за да видя и да кажа на момчето да намали налягането на водата.
Коментар
-
С моята пък става точно обратното - включвам климатика и двигателя изстива с 3 черти , а перката на радиатора върти постоянно .. това нормално ли е ?Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
тел. 0883437022
Коментар
-
Rezko написа:С моята пък става точно обратното - включвам климатика и двигателя изстива с 3 черти , а перката на радиатора върти постоянно .. това нормално ли е ?Alfa Romeo 166 2,4 JTD
Porsche 944 S2
http://www.valmcrae.snimka.bg/
http://vbox7.com/user:val_mcrae
http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net
Коментар
-
При мен също след включване на климатика колата почваше да загрява ненормално,проблема се оказа в един резистор за скоростите на перката /включва дирекно 2 скорост/.Намира се ,като се застане пред колата ,долу ляво на радиатора /има два куплунга/,закрепен с два кръстати рапида,отвивате и готово.Обикновена е скъсано крачето на резистора от вибрациите /не го запоявайте - не става / или повърхността е цялата напукана ,с прекъснати навивки.Нов е 32лв и се сменя лесно.Ако не можете да откачите кабелите от него ,не ги насилвайте /може да са нагорели или залепени от окиси/,а проследете дебелия кабел и го откачете от следващия куплунг /горе дясно/.След смяната,трябва при студена кола/току-що запалена/ и включване на климатика до 20-30 сек.да се включи перката на радиатора.
Коментар
-
Re: въпрос звързан с температурата след включванета на клима
И на мен температурата ми се вдига като съм пуснал климатика в градски условия. На дълъг път - няма проблеми. Вчера, докато сменях маслото и филтрите в хоби-сервиза, ми хрумна да продухам радиатора от вътрешната страна с пистолета на компресора. След тази операция повишаването на температурата при включен климатик е два пъти по-малко. Пак скача, но с 1/10 от скалата, а преди скачаше към 2/10. Предполагам, че като го почистя качествено, няма да има разлика с/без климатик. Така че за мен извода е, ако няма намеса на "майстор", климатика не би трябвало да влияе на температурата на двигателя. Ако се повишава - почистване на радиатора, ако спада - не знам, доста странно ми изглежда, може би недостатъчно фреон в системата или кофти датчик, който трябва да изключи бързата скорост на перката, когато температурата достигне нормалното.
Коментар
-
Rezko написа:С моята пък става точно обратното - включвам климатика и двигателя изстива с 3 черти , а перката на радиатора върти постоянно .. това нормално ли е ?FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар