Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

въпрос звързан с температурата след включванета на климатика

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    въпрос звързан с температурата след включванета на климатика

    когато включа климатика стрелката мърда с почти две чертички на горе,това нормално ли е?
    Fiat bravo 1.6 16v 103hp

    #2
    Отива като поработи малко,а не веднага ??-/предполагам/-това са различни неща Една чертичка е допустимо, две са много-не отива в червеното-нали ??Най- вероятно са замърсени двата радиатора-мухи,насекоми и пр.За почистване най-добре отиди в сервиз за авто-климатици,защото на автомивка може да ги издънят със силната струя от водоструйката...
    Ex. Grande Punto Driver

    Коментар


      #3
      Колега и при мен е така-При работа наклиматика стрелката е между чертичката която отговаря на 90 градуса и тази преди нея.Според мен е нормално.
      Марея 1,8 16V

      Коментар


        #4
        На автомивка се огъват ламелите на радиатора от силната струя на водоструйката. Ако има изкривени ламели, те трябва да се изправят внимателно.П.П. Случи се с мотора, добре че бяха наблизо за да видя и да кажа на момчето да намали налягането на водата.

        Коментар


          #5
          С моята пък става точно обратното - включвам климатика и двигателя изстива с 3 черти , а перката на радиатора върти постоянно .. това нормално ли е ?
          Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
          части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
          части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
          тел. 0883437022

          Коментар


            #6
            Rezko написа:
            С моята пък става точно обратното - включвам климатика и двигателя изстива с 3 черти , а перката на радиатора върти постоянно .. това нормално ли е ?
            Разбира се че е нормално да ти падне температурата , та нали ти работи постоянно перката? Но това е само на място нали, защото в движение трябва да ти потдържа нормалната температура или малко по висока когато си с клима.
            Alfa Romeo 166 2,4 JTD
            Porsche 944 S2
            http://www.valmcrae.snimka.bg/
            http://vbox7.com/user:val_mcrae
            http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net

            Коментар


              #7
              Като си вкл. климатика температурата не се променя или се повишява незначително и не може да се отчете от уреда.
              BRAVA 1,4 12V
              Nissan Navara

              Коментар


                #8
                Не трябва хич да се променя, нали затова е термостата - да поддържа работа температура! При мен в най големите жеги със или без климатик стрелката не мърда от 90 градуса

                Коментар


                  #9
                  При мен също след включване на климатика колата почваше да загрява ненормално,проблема се оказа в един резистор за скоростите на перката /включва дирекно 2 скорост/.Намира се ,като се застане пред колата ,долу ляво на радиатора /има два куплунга/,закрепен с два кръстати рапида,отвивате и готово.Обикновена е скъсано крачето на резистора от вибрациите /не го запоявайте - не става / или повърхността е цялата напукана ,с прекъснати навивки.Нов е 32лв и се сменя лесно.Ако не можете да откачите кабелите от него ,не ги насилвайте /може да са нагорели или залепени от окиси/,а проследете дебелия кабел и го откачете от следващия куплунг /горе дясно/.След смяната,трябва при студена кола/току-що запалена/ и включване на климатика до 20-30 сек.да се включи перката на радиатора.

                  Коментар


                    #10
                    Re: въпрос звързан с температурата след включванета на клима

                    И на мен температурата ми се вдига като съм пуснал климатика в градски условия. На дълъг път - няма проблеми. Вчера, докато сменях маслото и филтрите в хоби-сервиза, ми хрумна да продухам радиатора от вътрешната страна с пистолета на компресора. След тази операция повишаването на температурата при включен климатик е два пъти по-малко. Пак скача, но с 1/10 от скалата, а преди скачаше към 2/10. Предполагам, че като го почистя качествено, няма да има разлика с/без климатик. Така че за мен извода е, ако няма намеса на "майстор", климатика не би трябвало да влияе на температурата на двигателя. Ако се повишава - почистване на радиатора, ако спада - не знам, доста странно ми изглежда, може би недостатъчно фреон в системата или кофти датчик, който трябва да изключи бързата скорост на перката, когато температурата достигне нормалното.

                    Коментар


                      #11
                      Rezko написа:
                      С моята пък става точно обратното - включвам климатика и двигателя изстива с 3 черти , а перката на радиатора върти постоянно .. това нормално ли е ?
                      И при мен е така. Вентилаторите преминават през ниската скорост и се установяват на високата. Естествено включват и изключват когато трябва, но си работят на високите обороти и температурата не стига средата на скалата.И за да довърша, в най-големия топлик в Бургас, който беше в края на юни 44*C, ми се наложи да дърпам един колега до сервиз в Бургас, с високата степен на двата вентилатора, едва достигах (по височините), средата. Виж зимата е обратно - загрява, но като отвори втория голям кръг, бързо пада и нямам постоянна температура.
                      FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                      Коментар

                      Working...
                      X