Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

темпрата харчи много масло

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    темпрата харчи много масло

    Колеги за 3000км съм долял около 2литра масло харчи супер много.Огледах за течове но няма.Дайте съвет какво да я правя.Също и клапаните чукат т.е. само единия маи !?
    TEMPRA 1.6 i.e. SX

    #2
    Re: темпрата харчи много масло

    andrew написа:
    Колеги за 3000км съм долял около 2литра масло харчи супер много.Огледах за течове но няма.Дайте съвет какво да я правя.Също и клапаните чукат т.е. само единия маи !?
    Гумички на клапани или сегменти
    ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

    Коментар


      #3
      е ко да прайш ше отваряш мотор така или иначе
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #4
        колко горе долу струва смяна на гумичките ?
        TEMPRA 1.6 i.e. SX

        Коментар


          #5
          50-60лв с труда. Само гумичките са по 2-4лв. бройката.
          Fiat Marea 1.8i 16V
          Fiat Tipo 1.4i 8V
          Fiat Punto 1.6i 8V
          www.italauto-bg.net/forum/

          Коментар


            #6
            аз малко се съмнявам да са само гумички, много е разхода на масло за гумички
            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
            Fiat Bravo'97 1,6 16v
            Fiat Tempra'91 1,6 mono

            Коментар


              #7
              еми, що не пробваш, с една добавка в маслото...има доста изписано из форума за добавките, но ти си знаеш, все пак това ще е най-евтиния ти вариант, ако има ефект де, щото то добавки, добавки, ама то не е магьосник :D а гумичките мисля могат да се сменят без да се сваля главата, ама това малко наизуст, все пак, съм сменил гумичките на доста автомобили, без демонтаж, чалъми има, ако се решиш на нещо такова и искаш съвет, насреща съм
              СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
              бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
              сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
              ИТАЛФЕСТ 2007

              Коментар


                #8
                phoenix написа:
                еми, що не пробваш, с една добавка в маслото...има доста изписано из форума за добавките, но ти си знаеш, все пак това ще е най-евтиния ти вариант, ако има ефект де, щото то добавки, добавки, ама то не е магьосник :D а гумичките мисля могат да се сменят без да се сваля главата, ама това малко наизуст, все пак, съм сменил гумичките на доста автомобили, без демонтаж, чалъми има, ако се решиш на нещо такова и искаш съвет, насреща съм
                Временна работа е добавката,лично мен не ме кефи като вариянт
                ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

                Коментар


                  #9
                  Когато не е ясна причината се започва от подмяната на най-евтините части. Свалянето на главата изисква повече инвестиции. Разбира се ще даде информация за причината но ако може да мине само с гумички на клапаните?
                  Fiat Bravo 1.4 12V SPI 1996

                  Коментар


                    #10
                    абе що не премерите и пустата компресия на маторя.......на различните цилиндри де
                    СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                    бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                    сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                    ИТАЛФЕСТ 2007

                    Коментар


                      #11
                      абе що не премерите и пустата компресия на маторя.......на различните цилиндри де
                      Измерването на компресията, когато има масло в цилиндрите не дава ясна представа за състоянието на нещата. Обикновено е твърде висока. В моя случай беше по 13, а колата харчеше 3-4 на хиляда. Смяната на гумичките се прави без сваляне на главата и на мен ми излезе 40 лв., но не помогна.Следващата стъпка е отваряне на мотора и оценка на щетите. В моя случай се размина със смяна на сегменти, клапани и гумички за клапани. Естествено, шлайф на което има нужда(на главата задължително), гарнитури, смяна масло и т.н. Цялата операция - около 600 лв. Ако се наложи и смяна на бутала, отиваш на 800 минимум, но това е възможно най-мрачния сченарий.
                      Shit happens, sometimes...
                      Tipo 1.4i.e. '92 - вече смъртно ранено
                      Marea 1.8 HLX - червена като аватара

                      Коментар


                        #12
                        Grisha написа:
                        Временна работа е добавката,лично мен не ме кефи като вариянт
                        Това се прави когато я продаваш
                        I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                        Коментар


                          #13
                          Esper написа:
                          Grisha написа:
                          Временна работа е добавката,лично мен не ме кефи като вариянт
                          Това се прави когато я продаваш
                          И дано, ти да попаднеш на такава кола! Тарикати...
                          1.4, 12V, 80к.с., ноем.'95, на газ

                          Коментар


                            #14
                            абе незнам ама направо се отчайвам с тия цифри дето се споменават тука от порядъка на 600-800лв.ама няма начин засега я карам така пък на първо време най вероятни ще ги сменям тия гумички.дано да се оправи или поне да харчи по малко.А да питам още нещо възможно ли е да харчи толкова от некачествено масло. В момента я карам с ESSO 15W40 ???
                            TEMPRA 1.6 i.e. SX

                            Коментар


                              #15
                              кое да му е некачествено на маслото? зависи от вискозитета, може да минеш на 10в40, малко ще спадне разхода на масло
                              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                              Fiat Bravo'97 1,6 16v
                              Fiat Tempra'91 1,6 mono

                              Коментар

                              Working...
                              X