Май е същия като на Алфа Туинспарк. На моята се бяха прекъснали кабелите му до буксата, колата си палеше и вървеше що годе нормално ама как гореше е и лампата на инжекцията светна веднага. Проверявах цената му беше около 140-150 лв но ми се размина с малко работа с поялника.
1 приятел бра ядове на Браво 1.6 с него. Намира се между 2те ангренажни ролки и за смяната се сваля ремъка. Цената му беше 140лв и още ххх лв. за презацепване на ремъка. "Майсторите" отново показаха класа и презацепиха смукателния вал 1 зъб на криво и после ходене по мъките, накрая в Вантотрейд решиха проблема срещу 160лв ако не се лъжа за ново презацепване
на някои прецеквал ли му се е този датчик и ако да нека да сподели мъките и някой има ли представа колко струва такъв датчик
На мен ми е правил проблеми, колата не може да запали. Ако даде грешка, докато мотора работи, няма проблем докато не я загасиш. След това няма палене. Към 300 лв е във Вантотрейд всичко, мой съвет е да го смениш там. Аз пробвах да "спестя" в друг сервиз, заради което смяната ми струваше над 450, след последвалото презацепване във Ванто и донагласянето на нещата. Това е, нашите двигатели са направени да се обслужват във фирмените сервизи. Аз мисля че прикючих с гаражните истории и "прехвалените" "майстори".
купих за 50лв 2-ра ръка от алфа 1.8 16всложих го и запали без ядове "Това е, нашите двигатели са направени да се обслужват във фирмените сервизи."ангренажа на браво вече го свалям и качвам за 15 минути без "специалния" инструментпп нормално ли е това браво да вади 15 компресия,само след смяна на клапани
Коментар