Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Скъсан ангренажен ремък на Браво 2.0

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Скъсан ангренажен ремък на Браво 2.0

    Скоро се чух с един приятел от детството (да живее Skype)...Той ми се оплака, че преди 2 месеца му се е скъсал ангренажния ремък на Бравото и изкривил всички клапани. Сумата за ремонта - 1080 лева, извършена при познат на него майстор. Сменил е освен клапаните и ремък с ролките, и не знам какво още...До тук добре, ама миналата седмица пак се е скъсал ангренажния ремък, все още не е отварял двигателя за да види пораженията. Направо му се ревеше на момчето. Питам го - "Ами като майстора ти е познат не може ли да поеме нещо от новия ремонт. Някаква гаранция не даде ли за работата си. Все пак това са 1000 лева...."Той ми отговори "Не знам - ще видим...."Каза ми още "Повече не искам да карам ФИАТ..."П.П.Какво се прави при един такъв хипотетичен случай? А нашите двигатели нямат ли защита за клапани при късане на ремъка?

    #2
    При един такъв хипотетичен случай най-често се чупи главата на майстора...
    N.Y. State of Mind

    Коментар


      #3
      Това е най-доброто решение, но няма да ти изправи клапаните...Мисълта ми беше - когато се прави такъв голям ремонт и се бърника в двигателя май е по-добре да се прави в ауторизиран сервиз и да стоиш там и да висиш на главите на майсторите и да ги гледаш в ръцете. Задължително да искаш гаранция за извършената работа.Та прав ли съм или не?

      Коментар


        #4
        Как да не се откажеш от Фиат при това положение Все пак ужасно важно е нивото на майстора и качеството на частите. Сега най-вероятно пича ще се бръкне с още една хилядарка и като я "направи" ще я сложи на трупчета, докато не се намери купувач. После пък той да му мисли. Гадна работа.P.S. Кажи му на твоя приятел, като отворят мотора да погледнат обезателно зъбните шайби на разпределителните валове и тази на коляновия, както и ролките за спица.
        Fiat Marea 1.8i 16V
        Fiat Tipo 1.4i 8V
        Fiat Punto 1.6i 8V
        www.italauto-bg.net/forum/

        Коментар


          #5
          Извинявам се за невежия въпрос, ама каква е таи спица?Да не би да е някакво ръбче или нещо подобно, което износва ремъка?

          Коментар


            #6
            И при мен се беше случило нещо подобно, скъсах ангренажен ремък...оправихме го и сменихме клапаните....след има няма 3-4 хил км....тамън се върнах от морето и пак го скъсах, оказа се че била прецакана резбата на едни болтове и затова се скъсал и първия път....пак го оправихме и след още около 7 хил. км. ми прескочи ремъка заради дефектирала ролка което вече си беше капак на всичко... Третата сняна поне си я поеха от сервиза където беше сменян ремъка преди това...

            Коментар


              #7
              Лоша работа!Pugsy беше пуснал тема за скъсан ангренажен ремък който е бил сменен в сервиз!Но това е ужасно веднъж 1080лв а сега пак.......представям си какво му е на колегата.Според мен дават ли гаранция да оправят всичко за тяхна сметка!
              now. BMW E39 523i '98 170hp
              ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
              ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

              Коментар


                #8
                Там е работата, че този сервиз лично на мен не ми вдъхва доверие... Там се работи на принципа "мой човек, мой приятел/познат" и т.н.Та собственика/майстора на този сервиз е "човек" на моя приятел - ама гледай какво стана... Не вярвам, че дават гаранция за работа и т.н...Дано да успее да се оправи по-тънко момчето, че още 1080 лева трудно се вадят...

                Коментар


                  #9
                  Ами за това се иска гаранция за ремонта.Приятел смени маслена помпа в Опел и след 1000км му блокира двигателя. Опел отвориха мотора - проблема бил в техния телевизор и поеха ремонта на мотора за тяхна сметка. Това е защото работят с голями надценки и много пари за труд и после прежалват парите за 1...2 ремонта.А гаражния майстор ще я увърта, макар най-вероятно той да е виновен. Преди 7...8г когато си взех типото в едно сервизче ми смениха съединител, ролки, амгренажен ремък. Всичко беше много евтино и съответно последиците бяха:съединител 10....15000 и нов, не бяха затегнали гайката на главината - замалко да се пребия с бебето. Нов лагер и главина. Ролаката изкара 25000 и добре че смених гарнитура на капака на клапаните, та се видя че ангренажния е закъсан и няма да изкара още 100км.Та всичко евтино е проблемно, но често и при скъпото е така, защото наще тарикати се изхитриха да продават ментета .....

                  Коментар


                    #10
                    Humppa написа:
                    Извинявам се за невежия въпрос, ама каква е таи спица?Да не би да е някакво ръбче или нещо подобно, което износва ремъка?
                    Спицата е стърчащо, остро парченце метал, отлюспено от зъбно колело (в случая), което малко по малко срязва ремъка. Същото се получава и при шупла или от остри ръбчета на липсващо парченце от метала.
                    Fiat Marea 1.8i 16V
                    Fiat Tipo 1.4i 8V
                    Fiat Punto 1.6i 8V
                    www.italauto-bg.net/forum/

                    Коментар


                      #11
                      Абе незнам,ама и аз все повече се разочаровам от типото,до тука ми е стъпило сигурно на 5 бона и има още сумати работи за правене Направя нещо,друго се счупи Ще минавам на алфа
                      ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

                      Коментар


                        #12
                        Grisha написа:
                        А типото,до тука ми е стъпило сигурно на 5 бона и има още Ще минавам на алфа
                        Нормално е. Да чукна на дърво да не ми се къса ремък, ама и на мен брадвата ми доближи 8 хил. само като почнеш от двете хиляди ддс за внос миналата година - ко да се прай - поне ще я покарам малко преди да напрвя подарък на някого.
                        Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
                        http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

                        Коментар


                          #13
                          Тая тема се доближава и до моите преживявания - купувам си аз фиатчето и му се кефя супер много , карах го няма и 20 километра (от центъра на пловдив до динекспрес) и го вкарвам веднага за смяна на ремъци масла филтри ролки и т.н. Звъни ми след малко майстора и вика : "Абе каква е тая кола дето си я купил бе тя е късала ремък"И аз седа на телефона и тогажа не знаех какви са последствията и като ми каза и ми идваше да се гръмнаПо интересното е как е разбрал майстора - като свалил едно от ангренажните колела от вътрешната страна има едно като зъбче , което държи "контра" , та да не може да превърти самото колело , та товазъбче беше наварявано саргон (или нещо такова) Не ми се мисли какво щях да правя ако майстора не беше разглобил колелата да ги огледа и ми се беше скъсал ремъка (макар че на 1.4 12v предполагам е доста по евтин ремонта от на 2.0 20в)Сега по същество:Преди да се хвърля отново в скъпи ремонти , не може ли колегата да пробва да драсне един меил до производителя на ремъка , като обясни каква е ситуацията и да поиска компенсация? Или по добре да се свърже с дистрибутора , защото ако ремъка е поставен правилно и гафа идва от него до колкото знам фирмата производител поема ремонта (или поне в динекспрес така ми обясниха)Ако става дума за грешка на монтьора обаче .....
                          Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
                          части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
                          части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
                          тел. 0883437022

                          Коментар


                            #14
                            Цялата работа е в майсторите,на мене те ми е*аха майката,ходете при майстори,само които разбират от италианки,другите тотално осират вече съм напълно убеден
                            ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

                            Коментар

                            Working...
                            X