Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Има ли някакъв вид защита при скъсване на ангренажен ремък?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Има ли някакъв вид защита при скъсване на ангренажен ремък?

    Знае ли някой има и някакъв вид защита или нещо подобно при скъсване на ангр. ремък? Каква е вероятността да е имало среща на бутало с клапан?
    Alfa Romeo 166 2,4 JTD
    Porsche 944 S2
    http://www.valmcrae.snimka.bg/
    http://vbox7.com/user:val_mcrae
    http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net

    #2
    За какъв двигател става въпрос?
    Не знам дали знаете, но "не знам" се пише отделно!
    Fiat Punto 1.2 SX 2000 г.

    Коментар


      #3
      А HGT-то знае ли някой дали има някаква защита на клапаните? Аз съм почти на 100% сигурен, че такава защита няма, но все пак да попитам
      Bravo HGT 2001

      Коментар


        #4
        Че това не се ли дъвка на скоро... е, преди 4-5 месеца...Ето:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...&start=0Ако не получите търсената информация, поне ще се посмеете!
        SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

        Коментар


          #5
          Nino написа:
          Че това не се ли дъвка на скоро... е, преди 4-5 месеца...Ето:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...&start=0Ако не получите търсената информация, поне ще се посмеете!
          верно колко глупости има :D по темата, 16в мотор независимо каква е колата 99% троши клапани

          Коментар


            #6
            При двувалките е още по-страшно! Освен, че удря бутало в клапани ами и нещо повече - удря клапан в клапан. Сиреч има вероятност да стане следното при скъсване на ангренажа - двата клапана се удрят един в друг и това не е всичко - като бонус получавате и удар от буталото по вече ударилите се и заклинили клапани. Тъй че умната с тези ангренажи.От фиатите единствено тези с двигател тип F.I.R.E. нямат съприкосновение клапан-бутало, останалите нямат каквато и да е защита от такива инциденти.

            Коментар


              #7
              НЯМА такова понятие в двигателостроенето като "ЗАЩИТА от съприкосновение или защита при късане на ремък".Има проектиране и изпълнение на горивната камера в зависимост от кубатурата и мощността която се търси.Има ремонтни практики, които включват своевременната смяна в сервиз... както не може да се кара с едни гуми вечно, трябва да се сменят масла и филтри, така трябва да се сменят ролки и ремъци! Това което дъвчем от сума ти време е все едно да попитаме.... "Има ли защита от несменяне на масло или автомобилните гуми?"Последиците и при тях са много тежки, съизмерими в парично отношение с късане на ангренажен ремък!
              SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

              Коментар


                #8
                трябва да сменям ремъка на моето браво 1.6 и затова ако може да ме ореантирате за марка или нещо такова та да не сбъркам при избора на ремък.благодаря!
                Фиат Крома 1.9 16v+
                Фиат Браво 1.6 16v
                Фиат Мареа 1.6 16v

                Коментар


                  #9
                  pi4_s_bravo написа:
                  трябва да сменям ремъка на моето браво 1.6 и затова ако може да ме ореантирате за марка или нещо такова та да не сбъркам при избора на ремък.благодаря!
                  Ремък марка Gates и лагери (ролки) SKF.Всъщност за ролките е доста по-важно да не са ментак
                  I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                  Коментар


                    #10
                    Да, наскоро разбрах за колега който е патил от некачествена ролка с шупла.Аз лично сменам на 45-50000 ремък и ролки, въпреки че пише 60000 километра на ремъка...
                    Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
                    Fiat Linea 1.3 Multijet'08
                    Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
                    http://forum.fiat-bg.org

                    Коментар


                      #11
                      Оказа се че по два клапана на цилиндър са "освободени" а другите два са се срещнали с "товарния влак" След скъсването на анг. ремък(на 5000км), по най-вероятна вина на майсторите имаше само 3 изкривени клапана! Имаше попаднало чуждо тяло при ремъка и ролките което е довело до износване на ремъка и скъсване. До тук всичко е лошо! Ето сега и хубавата част, оказа се че колата ми е на реалните си километри с мин. износване и най вече с клапани за смяна, имаха доста нагар по тях и не можели да затварят напълно (изпускателните). Сега с новите клапани колата си промени работата към по добра и най хубавото е че сервиза си признаха грешката и си поеха ремонта по смяната на клапаните. Сега мога да кажа на всички които се интересуват дали мотора на Купе 2,0 е "освободен" - на половин! само по два клапана на цилиндър
                      Alfa Romeo 166 2,4 JTD
                      Porsche 944 S2
                      http://www.valmcrae.snimka.bg/
                      http://vbox7.com/user:val_mcrae
                      http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net

                      Коментар

                      Working...
                      X