Пунтото има ли мека връзка в гърнетата? Питам, защото някога се опитах да хитрувам и смених поредната мека връзка на типото с метална тръба и се получиха такива вибрации, че не е за разправяне. Ама ми беше писнало през 2-3 месеца да я сменявам тая пущина.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проблем с вибрации
Collapse
X
-
пунтото има мека връзка - преди 2-3 седмици я сменях , щот се беше пробила...за мен / колкото и тъпо да е, щото съм голем лаик на тема автомобили / е или крив маховик или да няма мека връзка... меката връзка е точно под чистачките....Fiat Punto 1.1-Синята птица
Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp
Коментар
-
прости ми невежеството, но маховика може ли да се види с "невъоражено" око ) в смисъл - трябва ли да се пипа съединителя. Щот съединителя е сменян в Ал Ауто преди 6-7 месеца и да не са направили някаква беля. а и вече станах пишман от майстори. Чудя се къде да я закарам. Имам читав диагностик, който вдигна ръце от нея. И лудница с тва тресене. А меките връзки ги гледаха в Ем Комплект и казаха, че отдоле сичко е наред. Имам гърнета за смяна, но не тресе оттам. То не е и възможно двигателят да подскача от гърнетата. Щеше да се усети само в купето.
Коментар
-
А случайно да забелязваш леко увеличен шум от към двигателя? Нещо като свистене. Защото на Браво 1.6 имахме подобен проблем с вибрации, които обаче се усещаха най-силно в педала на съединителя. Оказа се спукан изпускателен колектор.Настоящата - Ford Focus ST
Бившата - Bravo GT - мъничко, черничко, тук - там стъпва ...
Франкенщайн - R.I.P.
Fiat Ducato Heku Wohnmobill 530 '87 - НАБОРЪТ
Коментар
-
да ти кажа всичко друго си е наред. Има едно леко претрисане на първа, което беше по-силно и мислех, че е от калпав съединител, защото остана и след смяната му. Но след като ми смениха тампона задния преди 2 седмици претрисането при тръгване на първа почти не се забелязва. Но двигателя си тресе и тва е )) Нищо друго няма. Няма шум от двигателя, няма тресене като е на обороти, защото тогава просто я изфорсирам и е невъзможно да се усети каквото и да било. Тресе само като не е на скорост.
Коментар
-
Именно. При онова браво тресеше основно на празен ход и в ниските обороти ( колектора беше бая сцепен). Проверете го и това. Малко вероятно е, но не и невъзможно.Настоящата - Ford Focus ST
Бившата - Bravo GT - мъничко, черничко, тук - там стъпва ...
Франкенщайн - R.I.P.
Fiat Ducato Heku Wohnmobill 530 '87 - НАБОРЪТ
Коментар
-
мисля, че си се появи изведнъж..въпреки ,че това тресене на първа си го имаше и след смяната на съединител. леко се омекоти като смених и заден тампон. сега притриса съвсем леко все едно не зацепна съединител, но не е като преди. но се увеличават от известно време вибрациите. не знам откога се появиха, ма си стоят
Коментар
-
вчера минавах покрай Друмник и ги помолих хората да видят за момент колата. Нямах много време да я оставям да се вдига на подемник и затова отпред пред сервиза просто отворих капака да покажа. Много странно ми се видя, че и 4-мата които дойдоха бяха категорични, че тия вибрации били нормални. Единия влиза в купето и вика - тя спи тая кола бе ) а аз като спра на светофар и ми дрънчат задните стъкла направо. И вече съм се хванал за главата, какво да правя. Изобщо не знам при какви майстори. Както ми дръхти гърнето като запаля, все едно се дави, но в Ем Комплект казаха, че може още да изкара, че нищо му няма. Било отвътре неква вата паднала, ма не било заминало. Изобщо майката си трака.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар