Мили хора, след като съм споделял с вас няколко неволи, да ви помоля за помощ отново. Оправих гарнитурата на главата, която разумни майстори бяха изпуснали като го обезвъздушават и милите го прегрели, оправих още некви нещории за 300 лева. Смених задния тампон, обаче онова тресене за което съм споделял в други постове не изчезна. Тресе двигателя нещо. Диагностика комуто оставям колата провери всьо. СВещи, компресия, всичко. Каза, че колата работа в абсолютно прекрасни параметри и не може да си обясни от какво тресе двигателя. а тресе като не е на скорост яко, усеща се в цялото купе. Вибрациите са яки. И не е тампон, щот го смени. Кабели го питах, каза че не е. Някой да има идея от какво е това чудо на чудесата. Митко,пак забравих да напиша - Пунто 1,1
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проблем с вибрации
Collapse
X
-
сместта е ок, оборотите са екстра, а за съединител никой не се е сетил, щот тресе двигателя яко и в купето се усеща, на волана най-вече.. не знам мама му стара. омръзна ми вече от майстори просто. и не могат да разберат какво е.. маховик казваш.. ми моя майстор зе завира отдолу, за да види тампона който смени.. щеше да се сети да му се не види... не знам просто
Коментар
-
Вероятноста да е маховика е много малка, но не мисля, че може да се провери само с поглед отдолу. Трябва да се свали за съжаление. Аз имах подобно тресене, много яко, но само при потегляне, там диагнозата беше ясна - крив диск. Първоначално и аз смених всички тампони. Все пак вибрациите радиални или аксиални са? На колко оборота се успокоява мотора? Окачването на скоростите е проверено, нали?
Коментар
-
ангренажа е сменен, ролката също, така че да е от него е абсурд, щот и преди това ги имаше тия вибрации. а със смяната не се промени нищо. тресе си бачо яко, не мога да преценя дали хоризонтално или вертикално, просто си тресе и това е. и няма никаква видима причина) или поне не е диагностична. или тампонна
)
Коментар
-
mitenze написа:ангренажа е сменен, ролката също, така че да е от него е абсурд, щот и преди това ги имаше тия вибрации. а със смяната не се промени нищо. тресе си бачо яко, не мога да преценя дали хоризонтално или вертикално, просто си тресе и това е. и няма никаква видима причина) или поне не е диагностична. или тампонна
)
Коментар
-
и центровката е ок. нали това ти казах, че бях при моя диагностик, който я разглоби почти цялата отпред, мери какво ли не, прави някакви допълнителни гарнитури под инжекционна, щот мислеше, че оттам влиза въздух, но не би. Ако беше ангренаж, щеше да се сети веднага и да не разгобява отпред всичко. Щот и преди това със стария ангрленаж си беше същото. Той мислеше, че генерацията опира някъде, но не е и това. Махнах катализатора за всеки случай, но нищо не се промени. Гърнетата са заминали, но никъде тампон не е скъсан и не допират. абе мамата си трака казвам ти))
Коментар
-
а не не. не съм ти отговорил правилно. оборотите изобщо не мърдат. ама въобще) колата е в тотални параметри и според стенда и всички видове компютри. свещи, кабели са ок. аз даже пръсках кабелите и буксите ама нищо не мръдна. и диагностика ми, който по принцип разбира милия от коли го даде на уволнение. КАза, че не може да разбере. и аз тогава бая се ядосах требва да знаеш. Щот няма никаква причина да тресе, а си тресе. и то яко. а всичко всъщност му е наред. обороти не мърдат, тампони са сменени, ремъци и прочее. и така. тресе като влезе в оптимални оборити - като не е на скорост и като е загряла вече. в началото като е студена оборотите по принцип са си по-високи и не се усеща толкова
Коментар
-
Дай повече информация, именно:Мотора пали ли нормално? И на студено, и когато е топъл.Ускорението наред ли е или се тормози?Разхода нормален ли е?Имаш ли газова уредба?Харчи ли масло, извън нормите (300-800гр/10000км)При форсиране на място, вибрациите нарастват ли или затихват?Чува ли се глухо, неравномерно тропане в двигателния отсек при работа на празен ход?Съеденителя плавно ли отделя или с придърпване?Sorry за многото въпроси, но щом нямаш идея какво е (най-вече и майстора ти), трябва повече информация, и повече колеги да разсъждаваме заедно.
Коментар
-
Не знам дали се включвам на място...главно защото никога не съм имал ФИАТ...но да си кажа какво мисля.Преди няколко години карах Нисан Ванет.Същия проблем.Тресе!Качваха го на комкютър,стендове,сервизи...нищо.На празен ход мотора още малко ще се покаже през капака.Цялата електроника е в норма.Оказа се скапана бобина,в съчетание с фалшиви тампони.Тестваха бобината на компютър,свалена от колата и се показа дефекта.
Коментар
-
хммм не знам къде да я тествам тая бобина, мама му стара. иначе ако трябва да отговарям на предишния пост, нямам проблеми с колата. Пали нормално, е има известно забавяне, но не е болка за умиране. Пали малко като трактор, ама мисля, че това е от тресенето, да не ви обърквам. Маслото е ок, оборотите също, разхода е в норма. Абе всичките причини, за които можеш да се сетиш са изрядни. При високи обороти изчезват вибрациите, но то е нормално, тогава нищо не се усеща в общи линии. Има вибрации без скорост на празен ход. Не придърпва, или го прави много леко на първа или на втора. Нямам газ.. и си мислех, вече че са кабели или не знам и аз какво. Обаче майстора каза не са и кабели и вика - предавам се Митак, колкото и кофти е да го кажа, но не мога да разбера от какво е. Та и аз се предавам
Коментар
-
Как така ще се предавашАко изключим дефектен тампон/и, друго, което ми идва на ум е работа на 3 цилиндъра на пр. ход. Ще ти предложа още една проверка. Когато колата е студена (не е работила поне 5-6 часа) я запали без да я форсираш. Остави я да работи на място около 5 мин. След това угаси мотора и свали всички свещи. Пиши какво им е състоянието, сухи, мокри, черни, кафяви, топли, студени. Измери с луфтомер разстоянието между електродите. Трябва да е 0.9. Напиши марката и модела им.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар