Колеги, прочетох вече писаното по тази тема и в крайна сметка решението е отпушване- това е ясно! Въпросът ми е как да стигна до клапана ( става въпрос за Купе) и как да се отпуши като той е с някакъв механизъм, който затваря входа към резервоара, това го знаете и определено трябва да се разглоби?! Има ли начин да се отстрани проблема без да се разглобява?Това разглобяване е доста като се започне от корите под купето и се стигне до резервоара или другия вариант е като се свали задната броня???Определено този проблем се усеща на колата и особено при движение с по високи обороти, колата става по тромава но не така е когато капачката на резервоара е отворена.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пак да попитам за вакуума в резервоара!
Collapse
X
-
Пак да попитам за вакуума в резервоара!
Alfa Romeo 166 2,4 JTD
Porsche 944 S2
http://www.valmcrae.snimka.bg/
http://vbox7.com/user:val_mcrae
http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.netЕтикети: –
-
Аз и сина ми имаме купета и при двете има такъв ефект като отворя капачката свири въздух но немога да разбера дали засмуква или изкарва въздух при нас не е имало ефект с невървене. Гледах схеми на купето и при него има една кутия която е няква междинна между капачката и резервара там влизат няколко маркуча и се стига до нея след сваляне на задна дясна гума и корите над нея. Това може да се получава защото има един клапан които отваря при незанм какви обстоятелства и прави вакум в един съд които е свързан с резервара.Обичам си работата.
-
И аз го имам този проблем с бравото . Отварянето на капачката за бензин е придружено с изпускане на въздух ( или нещо друго ) под налягане. До колкото разбрах това се получава от запушен отдушник на резервоара. Остава въпроса е къде се намира , и как се отпушва.Fiat Stilo JTD ....sold
Volvo C 70 ....
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар