Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Кола за риба?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    kiler_4o написа:
    Айде айде, за 100-200 лв няма да вземе и 1 читав вартбург ! Като за неговите цели му трябва някой от 300-400 лв, да не кажа нагоре ... а за резервни части може да си намери много евтино ... Вартбурга е наистина ЗДРАВА кола ... през какви места сме минавали с него ... и на 1 цилиндър върви (от 3) ... просто е великолепна двутактова машина ...
    Сега като се замисля...миналата година продадохме на тъста Вартбург-а, на 83000км, 88г. почти без забележки само за 350лв., и като си спомня, че започнахме от 600лв и така близо 4 месеца, докато дойде един пич и каза 350лв и нито стотинка повече. Дадохме го к’во да правим. Преди точно 5 дни, моя съседка продаде Застава, от по-новите, в движение и в много добро за годините си състояние, но със старите номера за 150лв. Намират се, стига да потърси човек.
    Fiat Marea 1.8i 16V
    Fiat Tipo 1.4i 8V
    Fiat Punto 1.6i 8V
    www.italauto-bg.net/forum/

    Коментар


      #32
      Колега, а замислял ли си се за варианта ТРАБАНТ. Елементарна подръжка, харчи малко, високи гуми, добра проходимост, багажник почти колкото на нормална кола. За мен това е идеалната рибарска кола, особено ако е комби вариант. Виждал съм такова нещо с опъната палатка на покрива - беше жестоко изпълнение. Още повече в конкретния случай бащати няма как да забрави за доливане на маслото и т.н. В рамките на майтапа: Ако пък се скапе на сред път, може да си го донесеш на гръб, като раница :D :D :D
      TEMPRA 1,9D 1994г. седан - преди
      ТЕMPRA 1,9TDS 1993г. комби - сега
      НЕ КАРАЙ С ПО-ГОЛЯМА СКОРОСТ ОТ ТАЗИ, С КОЯТО МОЖЕ ДА ЛЕТИ ТВОЯ АНГЕЛ-ХРАНИТЕЛ

      Коментар


        #33
        А замислял ли си се какво ще правиш, когато дойде време за ремонт...??? Резервни части "йок"... Колега Salvador, разгледай тази тема. Може да ти бъде полезна... :D
        M-Benz E 250 TD 150hp
        M-Benz 200d 75 hp
        Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили

        Коментар


          #34
          msotiroff написа:
          А замислял ли си се какво ще правиш, когато дойде време за ремонт...??? Резервни части "йок"... Колега Salvador, разгледай тази тема. Може да ти бъде полезна... :D
          резервни части за трабант и вартбург - бол, и нови и втора употреба... даже за чинкуечентото се намират по-трудно, тях ги поръчвам от други градове, а за вартбурга винаги е имало всякакви части тук ... + това колко много трабанти и вартбурзи има и изоставени и по автоморги и в скрападжийници ...

          Коментар


            #35
            Идеята за двутактова кола може и да е добра и аз съм чувал че са здрави,ремонтопригодни и тн..Обаче не го виждам специално баща ми с такова нещо.Веднъж ще забрави да сложи масло и...до там с колата.Като цяло при неговия начин на каране страдат две неща-охладителна сиситема и окачване.На Пежото навремето...точно му го бях взел,беше карал на четвърта от София до Кърджали Изобщо не му беше минало през акъла,че колата има още една скорост след четвърта.Не знам в какви обороти е карал..вероятно доста високи,защото някъде на входа на София все пак системата изхвърлила част от водата.И...ходих да го прибирам...По ходовата част проблемите се свеждат предимно до съсипани амортисьори.Механични повреди-няма чак толкова...в смисъл криви железа и тн..Но амортисьорите определено имат кратък живот.Заради това му търся кола с твърдо окачване.А който и да питам,всеки казва-Голф или нещо от Италия.Просто по-твърдо от това...няма.Другия проблем е гниенето.Неговите коли като видят вода и сигурно започват да се чудят какво става...Такива неща като мивка и парострийка...са непознати.Знае къде са мивките...ама не ходи защото му взимали по два лева за четки.И защо трябва да дава 2 лева като може да я измие пред нас с две кофи вода...Такава му е логиката просто...отказал съм се отдавна да му давам акъл...няма и особен смисъл.Обаче от това....всичката кал,гнус и тн..седи по колата с месеци и закономерно започва да гние.Особено зимата с тия соли и луги.

            Коментар


              #36
              За миенето пред блока - ами аз с кофата я мия по-добре от мивката- мършите ги мързи да гледат и само искат бакшиш, дори и четките изпускат.Иначе за кола- 2тактовите вече трудно се намират читави- сам съм го изпитал и се поврежда коляновия вал, който не се ремонтира, иначе са здрави.Като чета последния ти пост виждам че баща ти е голям михлюз на тема автомобили и бих те посъветвал да му земеш нещо за което няма да те е яд- как ти се струва един руски Фиат- една жигула или лада- евтини части, може и сам да си я прави, и за скрап да я дадеш, няма да те е яд. Друг вариант е Голф 2- бая здрава и селска кола- сякаш са модернизирали каруца на времето- по къра върви, за риба се е утрепала, части евтини. Ако му вземеш някоя италиянка, колкото и да е ще гледаш да е по-джиджана, ще върви добре и тнт и след 1 година като я видиш на кочина ще те е яд че си я оставил слънце а я намираш таралясник.Има и един вариянт- Рено 5 или 19 1.4 карбуратор- просто направено, високо е, поцинковано купе, изгодна поддръжка и става за риба- баща ми взе 19-ката на майка и ходи на лов с нея- вика- много е проходима- като я огледах, той я е кантарил по гората, боксувал, една лайсна отпрал.... ама само това, иначе е със мотор 1.7.П.С. един познат продава УАЗ с дизелов мотор от МБ, 75кс, с новите номера , цена нещо 2500лв разбрах.
              Fiat Ducato 2.5D
              Lancia Kappa 2.4TDS

              Коментар


                #37
                Да...май пак към Лада се накланят везните...Лошото е,че и от тях не останаха читави.Има тук 2-3 човека си продават Ладите...много са зле...Най-малкото са за боядисване.Един комшия ми разправяше как преди месец му поискали 650 лева за да му боядиста ТИКО-то...за Лада взимали към 800...това само за кит и боя...паднах от коня....в щатите преди 2 години дадох 600$ за цялостно боядисване на едно мицубиши-комби(!!!).Бояджията взимаше 70$ на час.Боите са същите цени като в БГ....айде...10-20% по-скъпи,ама не повече...

                Коментар


                  #38
                  въпреки всичко, си мисля че типото ще е доста по добър вариант....вече описах + совете
                  СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                  бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                  сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                  ИТАЛФЕСТ 2007

                  Коментар


                    #39
                    гол ф
                    Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
                    http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

                    Коментар


                      #40
                      А какво ще кажеш за Сузуки Витара / Самурай Първия модел ,но като за баща ти да не е с мек покрив Обаче Надали ще намериш читава на сносна цена Астра не ти препоръчвам ,въпреки че единствения и коз е що годе здраво окачване ,обаче ако не се мий - ще изгний
                      Fiat Punto Mk1 & Alfa Romeo 147 JTD

                      Коментар

                      Working...
                      X