Моля колегите да не се смеят, но идеалната кола за риба е вартбург. При цена 100-200 лв. си купувате два (единия за рез. части) и поне 4-5г. няма да имате проблеми. Все още се намират и оригинални части на нормални цени. Мнение на запален рибар.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Кола за риба?
Collapse
X
-
Разглеждах преди малко цените в mobile.bg Цените на пандите са почти, като тези на "уновците" С този ред на мисли май е по-добре да си вземеш едно Уно на, което да му сложиш високопрофилни гуми и да му повдигнеш малко окачването. Пандите 4х4 са над 2500лв. и то супер дърти екземпляри!Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Все пак типото е доста добра машинка....аз дори искам да взема едно за нас, ей така като за 2-ра кола,1. Супер комфортна кола и с много добър изглед от прозореца, стоиш някак си на високо, като в мини джипче.2. Частите по окачването са сравнително евтини и смея да твърдя че това е колата с почти най-евтината и лесна поддръжка от към ходова част, всичко се сменя в гаража и не е нужен сервиз.пример....носачи 2 х 55 лв + кормилни накрайници 2 х 12 лв. + някакви там тампони на реактивната щанга 4 х някакви стотинки.....еми и това е! с което цялата предница е нова, само евентоално 2 нови амортисора, които са доста по-евтини от на другите коли.3. Колата има добра визия и сигурно може да се повдигне някак си за да стане с по висока проходимост.4. Удобна е както за дълъг път, така и за града и понеже не е много голяма лесно се паркира и навира, и освен това ако мотора е наред разхода и е доста приятен.и това е само хубави нещаСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
Vladim написа:Разглеждах преди малко цените в mobile.bg Цените на пандите са почти, като тези на "уновците" С този ред на мисли май е по-добре да си вземеш едно Уно на, което да му сложиш високопрофилни гуми и да му повдигнеш малко окачването. Пандите 4х4 са над 2500лв. и то супер дърти екземпляри!TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
абе хора....сузуки, субару...типото е най-добре, може би пандата е малко по проходима, но пък си е доста дървено вътре, за разлика от типото което си предлага и комфорт и става и за 4-ма човека и за по дълги пръчки и за мебели и за ръчка по магистралата......просто е идеалната кола, а и цялото окачване е доста лесно за ремонт и евтино за портфейла, да не говорим че има и доста такива по моргитеСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
Благодаря на всички за отговорите.Реално..не е проблем да му взема и по-голяма кола.Но няма да се справи с нея.Окачването на джиповете е доста сложно.Проблемни са,особено като навъртят повечко километри и преминат десетина-дванадесет години.Конкретно визирам японските и американските джипове.Разходът на бензиновите версии и много висок при всичките.Говорим за над 12 извънградско.При сегашните цени на горивата...малко е безслислено-той навърта около 15 хиляди на година,4-5 от тях в града.В София при това. От дизели...аз поне изобщо не разбирам,не знам и читави сервизи.На Типо ме наведоха по няколко причини-първата беше,че окачването и твърдо още от завода,второ-защото имало вариант амортисьорите на по-старите модели да се напълнят с по-гъсто масло и да стане още по-твърдо.Отделно вариантите за по-високи гуми.Става въпрос...че има голямо разстояние между гумата и калника,позволяващо голям ход на окачването.При Голф-а не става например-високата гума трие в калника на всяка неравност.На следващо място-поддръжката.Факт е,че до сега италианския мотор се задържа най-дълго в ръцете му.За това възлагах определени надежди.Конструкцията на колата също не е без значение.Трябва нещо с пет врати.Арджентата само я псуваше,че била тясна.Въдиците...оборудвал съм до с добри въдици,той ходи с по 2-3 само ,но с един сандък такъми.Отделно палатка,газов котлон,маса и т.н."На риба" за него означава 2-3 дни минимум.Пенсионер човек...какво да го правиш...До сега на колите първата му работа е да изхвърли задната седалка.Просто се откача от болтовете и се мята в мазето.На риба ходи сам,евентуално с един негов приятел.Тоя последния кара Кадет комби,но от миналата година нещо има проблеми по мотора са кадета и го страх да пътува с него.Аз...риба общо взето признавам само ако е наловена от щанда със замразените храни в магазина...За колегата,който предложи Вартбург...Ставало е,ама преди 10-ина години.На гаждето брат и кара вартбург.Членува някакъв клуб на собствениците на такива коли или нещо такова...Само се оплаква от проблеми с частите.Шарнири...оказаха се заменяеми с някакъв Форд от преди 10000 години,та му ги носих от щатите...Човека в магазина ме гледаше много много странно и заяви,че от около 20 години такава част не е продавал,но имал десетина бройки в склада,и ми ги продаде на около 10% от цената.Що проблеми имах по летищата после с тия 5 кила желязо в багажа...ама това отделна тема...
Коментар
-
Rokambol написа:Моля колегите да не се смеят, но идеалната кола за риба е вартбург. При цена 100-200 лв. си купувате два (единия за рез. части) и поне 4-5г. няма да имате проблеми. Все още се намират и оригинални части на нормални цени. Мнение на запален рибар.like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
-
bubachko
Кой каза, че типото не можело да се катери по черните пътища? Аз лично за себе си съм доказал, че има малко места по черните отсечки, където да не се мине с него. Преди години все пак и аз го купувах за планинска кола и палатки. На пясък обаче не върви, затъва гадината, ма това е друга тема на разговор . Иначе, ако наистина си се замислил за Типо, подири такова като мойто, 1.6 i.e DOHC (така наречените двувалки, швейцарки). Окачването е от по-голямо типо, по-дебели полуоски, спирачките и те така, като цяло никак лесно не се разбива, след като моята Чибурашка не се е предала досега в ръчичките ми... за 2г. само предни нисачи съм сменил. Не гние или поне засега не е поддала, ламарините лесно се изправят, а и двигателя е достатъчно мощен (90к.с.) за нормални черни преходи при относително голям наклон и количество багаж/хора за този клас кола. Минусите са, че двигателя е доста специфичен, иска "гледане" иначе се сърди малко. Частите не са скъпи, но препоръчвам ако сменяш нещо да си ходиш със стария чарк и така да копуваш, защото (както писах по-горе) по повечето каталози не излизат че са за Типо. Разхода е поносим, 12-15 градско 8-10 извънградско на газ, зависи от терена, натоварването и колко ти е "тежко" крачето. Не и на последно място, все пак е ниска кола, не е за прекалено пресечен терен, но опознаеш ли си я като маневреност и възможности може с един поглед да прецениш кои кратер от къде да подхванеш и ще имаш минимални ядове. Както споменаха обаче колегите по-горе, ако не я "гледаш" и глезиш, и я караш само като крадена, която и кола да е до никъде няма да стигне П.С.: Аз от доста време се замислям да и приложа на мойта тази интервенция с повдигането и големите гуми, което ти препоръчват колегите за Уно. А и от когато лепнах "Tipo Trophy" на гъза и вече не ме подпитват и подсмиват, че е толкова очуканичка горката... Скоро и това ще лекувам Моля ни ма плюйте, че хвала Чибурака за планина. Аз отдавна се оглеждам за джипарка, ма финансовото състояние засега и жената ми показват червена светлина... Ама съвсем скоро... ...и ще видите всички...
Коментар
-
Rokambol написа:Моля колегите да не се смеят, но идеалната кола за риба е вартбург. При цена 100-200 лв. си купувате два (единия за рез. части) и поне 4-5г. няма да имате проблеми. Все още се намират и оригинални части на нормални цени. Мнение на запален рибар.Lane Staley написа:Rokambol написа:Моля колегите да не се смеят, но идеалната кола за риба е вартбург. При цена 100-200 лв. си купувате два (единия за рез. части) и поне 4-5г. няма да имате проблеми. Все още се намират и оригинални части на нормални цени. Мнение на запален рибар.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар