Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с фиат брава 1,6

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с фиат брава 1,6

    Здравейте , много съм бос в темата с автомобилите , но затова пък имам желание да понауча нещо Колата ми има няколко проблема : Първо започна да ми мига датчика на маслото на таблото , в следствие на което допълних малко масло .За известно време реших че проблемът е решен , но като се позагледах вече дори като давам на контакт преди да запаля не ми се появява датчика на маслото / което ми казаха е още по лошо от това да ми се появява / .Проблемът е най вероятно в този датчик но лошото е че не зная къде се намира този датчик / просто не се вижда / Нещо в последно време започна да прекъсва на бензин , което е вторият ми проблем .Само като се сетя как вървеше като самолет като обърна на бензин ..... /забравих да спомена че бравата е на метан / и чак яд ме хваща ...Третото ми питане е свързано с това че стрелката на температурата се приближава доста до червения сектор , а като включа и климатика и 103-те ми кончета се превръщат в магаренца и колата още повече се затормозява и загрява на секундата !!!Нов съм и във форума и по отношение на автомобилите , но все пак силно се надявам да ми ударите едно рамо и да споделите някой полезен съвет с мен . А също така и да ми препоръчате някой сносен сервиз в Плевен !Предварително благодаря на всички отделили от времето си за да ми окажат съдействие !!!

    #2
    не е зле да се проверят връзките на уредите по таблото.Моята брава като я взех, на втория-третия ден така ме притесни, че загрява, а се оказа, че уреда за температурата на таблото ме лъже. Разглобиха го цялото, нищо повредено не намериха, постегнаха връзките и оттогава не ми е създавала ядове.Ако караш по павета и дупки, някъде нещо се откача и ти скъсва нервите.
    Brava 1.6 16V, Бензин

    Коментар


      #3
      Re: Проблем с фиат брава 1,6

      miroslavqni написа:
      Здравейте , много съм бос в темата с автомобилите , но затова пък имам желание да понауча нещо Колата ми има няколко проблема : Първо започна да ми мига датчика на маслото на таблото , в следствие на което допълних малко масло .За известно време реших че проблемът е решен , но като се позагледах вече дори като давам на контакт преди да запаля не ми се появява датчика на маслото / което ми казаха е още по лошо от това да ми се появява / .Проблемът е най вероятно в този датчик но лошото е че не зная къде се намира този датчик / просто не се вижда / Нещо в последно време започна да прекъсва на бензин , което е вторият ми проблем .Само като се сетя как вървеше като самолет като обърна на бензин ..... /забравих да спомена че бравата е на метан / и чак яд ме хваща ...Третото ми питане е свързано с това че стрелката на температурата се приближава доста до червения сектор , а като включа и климатика и 103-те ми кончета се превръщат в магаренца и колата още повече се затормозява и загрява на секундата !!!Нов съм и във форума и по отношение на автомобилите , но все пак силно се надявам да ми ударите едно рамо и да споделите някой полезен съвет с мен . А също така и да ми препоръчате някой сносен сервиз в Плевен !Предварително благодаря на всички отделили от времето си за да ми окажат съдействие !!!
      Здравей, колега!По отношение на маслото това на таблото е лампичка, която светва при контакт задължително и доколкото знам при мен гасне последна от всички, които светват и угасват при контакт. Ако светне по време на движение или в друг случай би трябвало да значи, че има намалено ниво на маслото. Това, че в момента не ти светва тази лампичка нямам представа на какво се дължи, предполагам, че ще се включат и други колеги и някой, който е запознат ще каже.Казваш, че колата е на метан...хм, изобщо не съм наясно с метановите уредби, знам само, че като гориво е доста евтино, но нали знаеш, че всичко евтино накрая излиза скъпо, така че и газта и метана си е нож с две остриета. Може би трябва по-често да я караш на бензин, за да не се прецакат дюзите, но да не задълбавам, че съм карал само дизелови коли и не съм запознат с комбинациите метан-бензин и газ- бензин. Колкото до стрелката която отчита температурата мисля, че би могла да стига до червеното и ако е повреден термостата, и охлаждането не работи коректно. Иначе е нормално мощността да пада при включване на климатика и да загрява по-бързо, защото колкото и да е компресора черпи мощност за да работи. Но това със загряването трябва да го решиш, защото може да е фатално двигателя да прегрява. Също и следи си нивото на маслото недей да се ръководиш само от лампичката дали свети или не. Око да види ръка да пипне! Това е за сега, ставам, че трябва да излизам.Ще следя темата ти да видя как ще решиш проблемите. Успех!
      Fiat Marea 2.4 TD

      Коментар


        #4
        Възможно е да ти е прекъснала връзката от датчика. Може да е изгоряла крушката (малко вероятно). Премигването се получава освен от ниско ниво на маслото и от разредено масло(например с бензин, извади пръчката за малсото и я помириши), както и от прекалено ниски обороти на празен ход.
        Fiat Marea 1.8i 16V
        Fiat Tipo 1.4i 8V
        Fiat Punto 1.6i 8V
        www.italauto-bg.net/forum/

        Коментар


          #5
          Относно загряването забравих да спомена че съм сменил и термостат и водна помпа .... но продължава да си загрява ...Напарво се чудя вече от какво може да е ??? И дали накра я няма да се окаже че просто датчика ми не отчита правилно ..... Кажете ми и къде се намира този датчик на маслото че да го сменя - на кофти място ли е ???Или направо ме светнете за някой свестен сервиз във Плевен - че да й реша всичките проблеми Благодаря че веднага се отзовахте и ми писахте... Както и предварителни благодарности на тези които тепърва ще ми пишат !!!

          Коментар


            #6
            ако правилно съм разбрал, проблема ти с лампата е изгоряла крушка. при даване на контакт свети не за друго, ами контролно, за д азнаеш, че не е изгоряла крушката. същото е и с лампата на спир. течност /!/, така че си провери лампичката все пак- на контакт трябва да светне контролно. ако ли не дай накъсо датчика отпред и някой да гледа дали светва
            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
            Fiat Bravo'97 1,6 16v
            Fiat Tempra'91 1,6 mono

            Коментар


              #7
              Относно темата...

              Здравей, колега!Следя темата ти и виждам, че и други колеги са изказали мнение. Сега прочетох отново всички мнения и се замислих, че може би проблема със загряването се дължи на некоректно работеща стрелка на таблото, както е писал първия колега, който ти е отговорил. В таблото може да се крие и отговора ти на другия проблем с лампичката за маслото, която може и да е изгоряла. Аз при това положение бих поразпитал за някой добър сервиз, в който да ти отворят таблото и да ти проверят лампичката както и връзките към стрелката за температурата. Ако има някакъв проблем в самото табло да се отстрани, ако не, да се тръгне след това по веригата с възможните причини.Колегата Rokambol каза, че е малко вероятно лампичката да е изгоряла, но след като не свети трябва да се провери.А също и това, че примигването може да се дължи на ниски обороти на празен ход, което като се има предвид, че имаш метанова уредба, може също да бъде причина. При газовите уредби знам, че има проблем с оборотите, при метана нямам представа. Няма да е лошо и ако има колеги от Плевен да ти пишат, да изкажат мнение, да те насочат към сервиз във вашия град. Все пак за това е форума да си помагаме.Успех и продължавай да ни информираш!
              Fiat Marea 2.4 TD

              Коментар

              Working...
              X