Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Индикатор за нивото на маслото

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Индикатор за нивото на маслото

    jsp написа:
    Наистина е сплескана в долната част, но няма чертички. Проблема е,че след като смених маслото, пръчката се омалсява доста на тази част, а налях точно 3 л и половина!
    Значи всичко е ОК. Само да знаеш че не трябва да е над максимума, защото се получава обратен ефект - маслото над максималното ниво почва да пречи на въртящите се части които са потопени в него. Бях чел нещо по въпроса за скоростните кутии, където само един зъб трябвало да е покрит с масло, защото в противен случай почва да действа като спирачка при преминаване на зъбците през него.Май не можах да го обясня много ясно, но все пак мисля че всеки ще се досети като помисли малко
    минимум електроника в колата = максимум възможности за "направи си сам" подобрения
    Tipo 1.4 карбуратор 350 000km без ремонт на двигателя. По последни данни-вероятно достоверни, но не 100%, май километрите са 250 000км.

    #2
    При мен пръчката също няма мин. и макс. на горния край на сплеснатото има нещо кръгло кото топче и в момента след като смених маслото нивото е един милиметър над това топче.аз си мислих че са ми сложили повече масло но в Динекспрес ми казаха че е нормално да си карам така. Някои има ли идея дали е така?

    Коментар


      #3
      chuni написа:
      При мен пръчката също няма мин. и макс. на горния край на сплеснатото има нещо кръгло кото топче и в момента след като смених маслото нивото е един милиметър над това топче.аз си мислих че са ми сложили повече масло но в Динекспрес ми казаха че е нормално да си карам така. Някои има ли идея дали е така?
      Мисля си че топчето е белега за Максимум, но 1 мм над него не е никакъв проблем. Аз писах за случаите когато е доста повече - примерно сантиметър - два над максимума. За един милиметър въобще не се притеснявай. Да не говорим че ако не си на абсолютно равно място може да ти покаже разлика 2-3 мм.
      минимум електроника в колата = максимум възможности за "направи си сам" подобрения
      Tipo 1.4 карбуратор 350 000km без ремонт на двигателя. По последни данни-вероятно достоверни, но не 100%, май километрите са 250 000км.

      Коментар


        #4
        Благодаря за съвета но ми е интересно как е при другите с Брава 1.6 16V .

        Коментар


          #5
          Други с Брава 1.6 16V 103 кс. няма ли?

          Коментар


            #6
            На моята кола пръчката е сплескана накрая, като между минималното и максималното ниво плоската част е щрихована, но в повечето случаи се омаслява малко над максималната стойност.

            Коментар


              #7
              Само четири човека ли са с брава или другите нямат щеки за масло.Драснете поне един ред как е при вас.

              Коментар


                #8
                При мен е кръгла еластична сплескана отдолу като сплесканото е щриховано,маслото седи на 1мм под максимума който е горната част на сплескания участък а това е около 4.200 л масло,става дума за Браво 1.8 GT на него му дават 4.300 л с филтъра.
                FIAT Coupe

                Коментар


                  #9
                  Humppa написа:
                  На моята кола пръчката е сплескана накрая, като между минималното и максималното ниво плоската част е щрихована, но в повечето случаи се омаслява малко над максималната стойност.
                  и при мен е така.....и нивото ми е около сантиметър над сплесканото.....дано да не е проблем....П.П. с Брава 1.6 16V съм...
                  Fiat Brava 1.6 16V '98

                  Коментар


                    #10
                    SSPURSS написа:
                    Humppa написа:
                    На моята кола пръчката е сплескана накрая, като между минималното и максималното ниво плоската част е щрихована, но в повечето случаи се омаслява малко над максималната стойност.
                    и при мен е така.....и нивото ми е около сантиметър над сплесканото.....дано да не е проблем....П.П. с Брава 1.6 16V съм...
                    и при мен пръчката изглежда по същият начин -сплескана шрихована част накрая на пръчкатаобикновено като се налее малслото ми е близо или на МАХ след 10000км е под средата между МАХ и МИН (малко над МИН) и следва смяна, не доливам.
                    FIAT Stilo 1.4 16V
                    FIAT Bravo 1.6 16V (преди)

                    Коментар


                      #11
                      Успокоихте ме и при вас е горе долу като при мен благодаря.

                      Коментар

                      Working...
                      X